Primăria Mangalia a semnat cu societatea Cool HR & Consulting SRL din Brașov contractul vizând organizarea evenimentului transfrontalier „Festivalul Marea Neagră cu Marama și Dunărea cu Năframa“.
cumparare-directa-1Contractul a fost încheiat prin cumpărare directă, valoarea fiind de 100.000 de lei fără TVA, adică peste 20.000 de euro, la cursul actual.
Informațiile privind achiziția au fost publicate în Sistemul Electronic al Ahicizițiilor Publice.
Conform sursei citate, evenimentul a avut loc pe 30 septembrie 2023, începând cu orele 16.00, în Piața Republicii din Mangalia – Casa de Cultură, data de răspuns a autorității contractante fiind 27 septembrie 2023, ora 15.39.
În descrierea achiziției se precizează că „pachetul de servicii va conține: 1. Prestații muzical-artistice susținute în deschidere de artiști locali, urmați de două ansambluri de muzică populară (cântăreți și dansatori), unul românesc si altul bulgăresc, cu o durata de 40-45 minute fiecare, prezentator eveniment. 2. Scenotehnica de exterior conform cerintelor artistului (instalații de sunet și lumini). 3. 50 de afișe format A3, policromie pe o singură față, grafică și machetare incluse 4. 1(un) CD inscripționat cu poze realizate la locul de desfășurare, pe toată durata evenimentului“.
Primăria Mangalia – Informare proiect „Festivalul Marea Neagră cu Marama și Dunărea cu Năframa“