Raport de activitate săptămâna 10 – 14 iulie 2023
POLIȚIA LOCALĂ
- 186 sesizări telefonice primite și rezolvate prin apel 112 și Whatsapp
- 32 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
- Activități specifice privind verificarea parcurilor Central, Tineretului, Ion Dobre, Front canal, Țara Piticilor și a spațiului verde de la Piața de Pește = zilnic
- Verificarea respectării traseelor, mijloacelor de transport public de persoane ce operează pe raza orașului, precum și respectarea de către participanții la trafic a dispozițiilor legale privind oprirea și staționarea = zilnic
- 27 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
- 38 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
- 15 procese verbale trimise spre afișare, 0 procese verbale trimise spre executare silită în alte localități, 50 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 0 implementari procese-verbale abateri rutiere
- 42 persoane juridice și 6 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
- 15 petiții înregistrate
S.P.C.L.E.P
- 147 cereri pentru eliberarea actelor de identitate
- Au fost întocmite 9 acte de căsătorie, 5 acte de deces și 5 acte de naștere
- Au fost deschise 2 anexe pentru deschiderea procedurii succesorale
- Au fost eliberate 44 cereri eliberare certificate stare civilă
SERVICIUL TAXE ȘI IMPOZITE
- Total chitante emise 737 din care 313 la ghiseu cu numerar, 195 la ghiseu cu POS, 44 prin Etax, 186 ordine de plata operate
Declaratii de impunere operate in sistem
- 300 declarații cladiri persoane fizice și juridice
- 242 declarații auto persoane fizice și juridice
- 300 declarații teren persone fizice și juridice
- 280 declarații de taxa de salubrizare
- 410 modificari/completari de roluri persoane fizice și juridice
- 2 dosare de scutire plata persoane cu dizabilități
- 47 amenzi contravenționale operate în sistem
- 39 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice
- 62 adrese diverse
URBANISM
- Au fost întocmite 40 Certificate de Urbanism
- Au fost întocmite 17 Autorizații de Construire
- Au fost soluționate 4 adrese de corespondență
- Au fost întocmite 18 Certificate de Atestare a Edificării Construcției
- Au fost întocmite 17 adeverințe de Nomenclator Stradal
- Au fost întocmite 4 înștiințări privind valoarea finală a lucrărilor
DIRECȚIA ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC ȘI PRIVAT
- Au fost întocmite 22 de avize funcționare agenți economici
- Au fost întocmite 3 procese verbale de recepție
- Au fost întocmite 28 de contracte de concesiune
- Au fost întocmite 65 autorizații de parcare
- A fost înregistrate 3 vizări autorizație taxi
- A fost întocmite 2 avize de ocuparea domeniului public
- Au fost întocmite 42 de adrese corespondență externă
GOSPODĂRIE COMUNALĂ
- Reparații mobilier stradal
- Udat cu cisterna
- Lucrări întreținere spații verzi Parc Central, Parc Ion Dobre, str. Rândunelelor
- Întins pământ
- Verificare sisteme de irigare
- Întreținere mobilier stradal
- Reparat plasă gard împrejmuire teren de sport zona C.P
JURIDIC
- Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 3 dosare
- 33 comunicări de hotărâri judecătorești, citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
- 12 adrese de corespondență internă și 11 către alte instituții și cetățeni
- S-au avizat 31 contracte de legalitate
AUDIT
- Întocmirea Listelor de verificare și a Testelor pentru unele dintre instituțiile aflate în evaluare în cadrul misiunii de audit care se desfășoară în această perioadă -SNA 2021-2025, aprobată prin HG nr. 1269/2021;
- Organizarea ședinței de deschidere în cadrul misiunii de audit ad-hoc și întocmirea documentației în acest sens.
- Instruire profesională individuală, conform Anexa1.
TERMICA
- Asfaltare parcare zona bloc 52
- Montat bordură mică alei blocuri – A2, A3 și A4
- Scarificare și împietruire strada C2
- Asfaltat alee- str. Stejarului
- Refacere aliniament cu bordură mare parcare bloc 52
CLUB SPORTIV NĂVODARI
Secția de box, antrenamente intense, trei sportivi de la CS Năvodari sunt în lotul României, care participă la Campionatul European de juniori programat la Ploiești între 19 și 31 iulie. Antrenori Ferodin Ablalim, Marcel Jipeanu.
Secția de rugby, antrenamente pe stadionul Flacăra ale echipei de seniori. Echipa se pregătește pentru faza a doua a Ligii Naționale de Rugby, programată să înceapă în luna august. Antrenori Cristian Husea, Cornel Suciu, Virgil Năstase.
Secția de rugby, antrenamente pe plajă ale echipelor de juniori pentru viitoarele competiții.
Antrenor Robert Diaconescu.
Secția de baschet, antrenamente ale echipelor de juniori în Sala Sporturilor din Năvodari și pe plajă. Antrenori Valerio Cristea și Alexandru Anton.
ASISTENȚĂ SOCIALĂ
Compartimentul Beneficii de Asistenţă Socială
s-au eliberat adeverinţe (de vechime, pentru eliberarea acordului de la DGASPC, medic) la solicitarea asistenţilor personali;
s-a întocmit documentația privind încetarea unui contract individual de muncă al unui asistent personal (ca urmare a expirării termenului, fiind încheiat pe durată determinată);
s-a întocmit documentația în vederea angajării în funcția de asistent personal pentru o persoană adultă cu handicap grav cu asistent;
s-a întocmit documentația privind prelungirea unui contract individual de muncă al unui asistent personal;
s-a întocmit documentația privind acordarea unui ajutor ajutor de urgenșă conform H.C.L. nr.50/2023;
s-a efectuat o anchetă socială privind reevaluarea situației familiale pentru o familie beneficiară de alocație pentru susținerea familiei cf. Legii 277/2010;
s-a încheiat distribuirea tichetelor de gradiniță beneficiarilor, privind stimulentul educational aferent lunii Iunie 2023, cf. Legii 248/2015;
Protecția Copilului:
2 adrese noi primite de la DGASPC Constanța și cu Poliție cu privire la solicitarea de verificări privind situație minori și reevaluarea măsurii de protecție;
4 adrese de răspuns către DGASPC Constanța/SCJU Constanța, referitoare la: evaluarea situație mame minore;
4 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor și redactarea rapoartelor de vizită aferente, centralizarea și actualizarea situației nominale a copiilor cu părinți plecați la muncă în străinătate;
4 vizite în teren, întocmirea a 3 Fișe de Identificare Riscuri pentru cinci copii și obținerea unei declarații părinte revenit în țară;
Autoritate Tutelară:
5 adrese noi primite de la Judecătorie/Notariat cu privire la: divorț cu minori, ordonanță prezidențială suplinire acord, ieșire din indiviziune
5 anchete sociale efectuate, transmise către Judecătorie și Notariat
Instrumentare dosar privind numirea unui curator special (minor) în vederea dezbaterii moștenirii la notariat
4 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor sociale solicitate și redactarea rapoartelor aferente;
Protecția Persoanelor cu Handicap
s-au efectuat vizite în teren și efectuare anchete sociale în vederea încadrarii/reîncadrarii în grad de handicap a adulților la solicitarea acestora (3 cazuri.);
s-au efectuat vizite în teren și efectuare anchete sociale pentru copii în vederea încadrarii/reîncadrarii în grad de handicap/orientării școlare și profesionale, monitorizarea copiilor cu dizabilități, rapoarte vizită/conv.tel./întrevederi și reevaluarea asistenților personali din oficiu (5 cazuri);
s-a întocmit documentația privind acordarea indemnizației lunare de handicap cf Legii 448/2006.
Pe parcursul întregii săptămânii personalul serviciului a oferit informaţii şi consiliere beneficiarilor care s-au adresat instituţiei noastre, atât la sediu cât şi telefonic şi pe adresa de e-mail;
Centru de zi pentru copii (CZC)
- În prezent, se află în evidența centrului 32 de beneficiari,
- S-a menținut programul adaptat respectiv:
intervalul 10.00 – 13.00 pentru un numar de 27 copii care au optat pentru prezența pe programul vacantei;
- În intervalul orar 9.00 – 10.00 s-a început programul de recuperare scolară asigurat prin educator.
- S-a lucrat pe fișe adpatate nevoilor fiecarui beneficiar.
- Se mentine programul de pregatire școlară pe disciplina matematica printr-un voluntar, elev clasa XI – Liceul Teoretic ”Ovidius” Constanța, oferindu-și sprijinul în perioada vacanței între 2 – 4 ore/zi oferind pregatire copiilor;
- S-au derulat activitățile adaptate vacantei, astfel:
Atelier de pictură;
Matematica distractivă – ”Ghicește ce se ascunde în spatele animalului” – Tabla înmulțirii.
Cinema la noi acasă – Patrula Cațelușilor filmul
Jocurile copilăriei
Exersăm să nu uităm – fișe de lucru substantivul comun, propriu și personal; alcătuire de propoziții cuvinte date;
Dezvoltare personală de grup – jocuri: minți creative pentru concenrarea atenției și stimularea gândirii; jocul competiția înapoi pentru dezvoltarea abilităților fizice, concentrării și creativității.
Azi e joi, citiți cu noi! – povești ”experimente surprinzătoare”
Atelier practic medical – ”Si noi putem fi doctori.Să ne înfrângem frica de medic!”
- Concomitent, echipa (asistent social – delegare atributii din Compartimentul Beneficii, psiholog, educatori, asistent medicial si inspector de specialitate) au intervenit pe dosarele de servicii ale copiilor înregistrând evolutia fiecăruia conform standardului.
- S-au completat: 3 fișe de monitorizare, 3 rapoarte trimestriale de evaluare
Centru de zi pentru persoane în vârstă (C.Z.P.V)
- În prezent se află în evidența centrului 27 de beneficiari
- S-au identificat și pregătit zilnic materialele necesare activităților de terapie socio-ocupațională pentru beneficiarii prezenți;
– S-au desfășurat următoarele activități de socializare și de terapie ocupațională:
– socializare: discuții libere între beneficiari;
– ludoterapie: jocuri de societate;
– ergoterapie: îngrijire grădină terapeutică;
– art-terapie: pictură pe pânză și pe linguri de lemn;
– Se derulează Proiectul “Dăruim amintiri celor dragi”;
– S-au realizat întâlniri de echipă multidisciplinară, în vedere, fiind elaborate: fișa de reevaluare, fișa de evaluare socio-medicală (geriatrică), planul de individualizat de asistență și îngrijire și registrul de informare beneficiari, precum și referatul și dispoziția;
Unitatea de îngrijire la domiciliu (UID)
- Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiarii Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, 5 vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igienă corporală, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.;
- Au avut loc zilnic scurte ședințe cu îngrijitorii la domiciliu, întrevederi în care s-a discutat situația de pe teren și programul de lucru al zilei următoare în funcție de nevoile speciale (însoțire cabinet medical) ale fiecărui beneficiar în parte;
- A fost aplicată procedura de accesare a serviciilor sociale oferite de CZPV pentru patru pensionari care își doresc păstrarea statutului de beneficiar în cadrul centrului. În acest sens au fost redactate următoarele acte: fișele de evaluare socio-medicală (geriatrică), referate și dispoziții;
- A fost coordonată o acțiune de voluntariat/intervenție în vederea acordării de sprijin unui vârstnic din orașul nostru aflat în nevoie. În acest sens s-au oferit să participe patru doamne, beneficiare în cadrul CZPV;
- A fost realizată diagnoza socială pentru patru beneficiari CZPV. În acest sens au fost completate: fișele de reevaluare, planurile de intrevenție și fișele de monitorizare;
- A fost efectuată o deplasare pe teren în vederea efectuării unei anchete sociale la domiciliul unui cetățean care a solicitat accesul la serviciul social oferit de Cantina de ajutor social;
Programul de asistență și sprijin umanitar pentru persoanele refugiate din zona de conflict – UCRAINA
S-a mentinut grupul de lucru constituit, personal preluat atât din Direcția Asistență Socială, cât și din celelalte compartimente ale Primăriei Orașului Năvodari care au stabilite atributii clare conform HG nr. 368/2023 privind pentru stabilirea cuantumului, condiţiilor şi a mecanismului de acordare a sumelor forfetare potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022 privind acordarea de sprijin şi asistenţă umanitară de către statul român cetăţenilor străini sau apatrizilor aflaţi în situaţii deosebite, proveniţi din zona conflictului armat din Ucraina
Procedura de acordare sprijin pentru persoanele refugiate se desfășoară începând cu luna mai 2023 la Centru de Afaceri Năvodari, program depuneri cereri zilnic între 9.00 -15.00, cu excepția zilei de vineri 9.00 – 13.00
S-au făcut calcule și dispoziții de plată pentru cele 1500 de cereri depuse în primele 5 zile lucrătoare ale lunii.
S-au primit 30 de cereri pentru prima luna, Anexa 1, a cetățenilor ucraineni sosiți recent in țară.
Concomitent, s-a constituit si un alt grup de lucru, personal preluat atât din Direcția Asistență Socială, cât și din celelalte compartimente ale Primăriei Orașului Năvodari care au stabilite atribuții de operare într-o baza de date special creată la solicitarea organelor de control, cu termen de centralizare a bazei de date 18.07.2023.
ACHIZIȚII PUBLICE și MANAGEMENT PROGRAME
- EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO SI DOTARE SPATII URBANE CU INFRASTRUCTURI TIC (SISTEME INTELIGENTE DE MANAGEMENT URBAN/LOCAL) ORAS NAVODARI, JUDETUL CONSTANȚA
Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.1.2 – Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de management urban/local).
- RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRII – CAMIN NOU – LICEUL TEHNOLOGIC LAZĂR EDELEANU- NĂVODARI
Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale.
- RENOVAREA ENERGETICĂ A GRADINITEI NR. 3 NĂVODARI
Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale.
- RENOVAREA ENERGETICĂ A PRIMĂRIEI ORAȘULUI NĂVODARI
Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale.
- RENOVAREA ENERGETICĂ A CREȘEI NR. 20 DIN ORAȘUL NĂVODARI
Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale.
- PROIECT „ASFALTARE TRAMA STRADALA ZONA MAMAIA –SAT ORAS NAVODARI”, JUD. CONSTANȚA, PROIECT REDEPUS ÎN CADRUL PROGRAMUL NAȚIONAL DE INVESTIȚII ,,ANGHEL SALIGNY”
Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate prin Programul Anghel Saligny. UAT Orasul Navodari, Primăria Orașului Năvodari a contractat și a demarat eleborarea studiului de fezabilitate pentru inițierea procedurilor de achiziție pentru contractul de lucrări.
- RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN ORAȘUL NĂVODARI – GRUP 3
Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C5 – Valul Renovării, OPERAȚIUNEA A3.1 – Renovare energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale, A3.1 – Renovare energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale, fiind semnat contractul de finanțare pentru implementarea proiectului.
- RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN ORAȘUL NĂVODARI- GRUP 1
Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C5 – Valul Renovării, OPERAȚIUNEA A3.1 – Renovare energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale, A3.1 – Renovare energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale, fiind semnat contractul de finanțare pentru implementarea proiectului.
- PROIECT ÎMBUNĂTĂȚIREA MOBILITĂȚII URBANE IN ORAȘUL NĂVODARI PE STRĂZILE CE DESERVESC TRANSPORTUL IN COMUN: STRADA RÂNDUNELELOR, STRADA ALBINELOR, STRADA CONSTANTEI, STRADA PLOPILOR, STRADA RECOLTEI, STRADA CORBULUI, STRADA NUFERILOR – CONTRACT DE FINANȚARE NR. 6985/02.07.2021
În prezent, pentru implementarea acestui proiect, s-au finalizat procedurile de achiziție publică pentru contractul de proiectare, asistență tehnică și execuție lucrări și au fost achiziționate toate serviciile conexe implementării proiectului, au fost depuse oferte pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor de investiții, a fost emis ordinul de începere pentru prestarea serviciilor de proiectare, a fost elaborat proiectul tehnic și a fost înaintat spre analiză la ADRSE Brăila, urmând ca în lunile februarie-martie 2023 să fie demarate lucrările de construcție.
- PROIECT ,,EXTINDERE ȘI AMENAJARE ȘCOALA NR. 3 NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
Prin implementarea acestui proiect, necesar pentru copii noștri și pentru orașul Năvodari, se va realiza un nou edificiu pentru Școala nr. 3 din Năvodari, pe strada Pescărușului, prin reabilitarea și modernizarea corpului de clădire existent cu regim de înălțime S+P+2E, prin construirea unui corp nou de clădire cu regim de înălțime S+P+2E+3 parțial si a unui corp de legătura ce va face trecerea de la corpul existent la corpul nou.
- PROIECT ,,FINALIZARE ȘI MODERNIZARE CLĂDIRE CU FUNCȚIE CULTURAL RECREATIVĂCASA DE CULTURĂ NĂVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
Până la acest moment s-a finalizat stratul de separatie terase circulabile/vizitabile, au fost executate lucrările de armatură – plase sudate terase circulabile/ vizitabile la etajele 2 si 3, fiind finalizate șapele de egalizare la terasele circulabile/vizitabile etajele 2 si 3, la momentul formulării raportului fiind executate lucrările de desfacere, inclusiv a tavanelor false și structurilor metalice existente, fiind finalizate inclusiv lucrările de hidroizolatie.
- PROIECT ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE LOCALA 2
Lucrările au fost executate în proporție de 95 % pană la data formulării prezentului raport fiind executate lucrările de desfacere a trotuarelor și căilor rutiere, fiind executate lucrările de consolidare, fiind desfacută trotuarele și redimensionate, fiind refăcut și modernizat sistemul rutier, fiind montat parapet rutier și pietonal pe toată suprafața podului și a zonelor de acces, inclusiv sens giratoriu și rampe de acces, fiind turnate plăci de racordare. Calea de rulare a podului a fost refăcută inclusiv asfaltată în integralitate și redimensionată la peste 9 m astfel încât să permită lărgirea zonei de rulare la 3 benzi. Trotuarele au fost refăcute în totalitate cu pavele autoblocante. Totodată au fost executate lucrările prevăzute și aprobate pentru intrados, fiind executată în zonă și o nouă rețea de iluminat publice cu 40 de stâlpi noi ornamentali adecvați pentru iluminatul în astfel de zone.
- PROIECT „IMBUNATATIREA MEDIULUI URBAN PRIN AMENAJAREA DE PARCURI, SCUARURI PUBLICE SI SPATII VERZI IN ORASUL NAVODARI” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014-2020
Până în prezent, au fost executate peste 80 % din lucrările de construcții aferente proiectului – fiind executate lucrări de amenajare a terenului si de peisagistica, lucrari de imprejmuire a terenului si a sistemului de irigatii, lucrari de terasamente instalatii electrice, instalatii electrice exterioare, imprejmuirea terenului, alei pietonale, fundatii banci si stalpi de iluminat, sistem irigatii, peisagistica, loc de joaca si dotari ș.a. Finalizarea lucrărilor este prevăzută pentru anul 2023.
- PROIECT ,,UNITATE DE INGRIJIRI PERSOANE VARSTNICE SI CENTRU DE ZI ORAS NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
Până în prezent, s-a semnat contractul de achiziție publică de execuție de lucrări aferent acestei investiții, fiind finalizată procedura de achiziție publică în acest sens. A fost semnat contract de execuție de lucrări, iar execuția lucrărilor a fost demarată – fiind finalizate lucrările de săpătură pentru fundație și devirere rețele descoperite pe amplasament. Constructorul nu a respectat graficul de execuție, în această perioadă fiind demarată o nouă procedură pentru încheierea unui nou contract pentru execuția restului rămas de executat.
- PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC LAZAR EDELEANU NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020, Axa Prioritara 3: Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiții 3.1
Până în prezent, au fost executate finalizate lucrările de construcții aferente proiectului – fiind executate înclusiv lucrări de reabilitare de reabilitare fațade, izolarea termică a peretilor exteriori, termoizolarea pereţilor în zona soclului, înlocuirea ferestrelor şi uşilor exterioare existente, inclusiv tâmplăria aferentă accesului în clădire, înlocuită cu tâmplărie eficientă energetic, lucrări de înlocuire a tamplăriei interioare, termo-hidroizolarea terasei, reabilitarea și modernizarea instalației de iluminat, precum și înlocuirea corpurilor de iluminat fluorescent și incandescent cu corpuri de iluminat cu eficiență energetică ridicată și durată mare de viață, instalarea de sisteme alternative de producere a energiei electrice pentru consum propriu, instalații cu panouri solare fotovoltaice ș.a.
- PROIECT ,,CONSTRUIRE INSULE ECOLOGICE DIGITALIZATE IN ORASUL NAVODARI, JUDETUL CONSTANȚA”
- PROIECT ,,ASIGURAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TRANSPORTUL VERDE ÎN ORAȘUL NĂVODARI – AMENAJARE PISTE PENTRU BICICLETE ÎN ZONA PENINSULA – STRADA PRINCIPALĂ – STR. IULIU MANIU (TRASEUL 1) ȘI ZONA STRĂZII LUMINEI (TRASEUL 2)”
Investiția va moderniza infrastructura de transport, asigurând sustenabilitatea mediului prin noi vehicule de transport public cu emisii zero, în speță transportul cu biciclete. Investiția nu va fi utilizată economic/comercial, iar accesul va fi asigurat gratuit, pe baze nediscriminatorii, fiind vorba de accesul publicului larg la aceste obiective. Proiectul are în vedere nevoile pasagerilor care aparțin grupurilor expuse riscului de discriminare, precum persoane în vârstă, persoane cu dizabilități, în vederea creșterii accesibilității acestora la facilitățile de transport și include de activități de sprijin pentru a garanta siguranța tuturor persoanelor.
- PROIECT „EXECUTIE CANALIZARE MENAJERĂ ZONA DE NORD ORAS NAVODARI”, PROIECT REDEPUS ÎN CADRUL PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ
Lucrările se vor executa pe străzile Str.Apusului, Str.Carierei, Str.Corbului, Str.Eternitatii; Str.Gliei; Str.Labirintului; Str.Lacului; Str.Lanului; Str.Prelungirea Recoltei, Str.Rasaritului; Str.Sibioarei Tronson I, Str.Tractorului, Aleee din str. Macului, Alee din str. Sibioarei; Alee din strada Recoltei; Alee din str. Carierei; Alee din str. Carierei; Aleea Sibioarei; Aleea Prelungirea Corbului; Alee din str. Macului, parțial; Alee din str. Locomotivei; Str.Corbului spre Pescarie; Str.Macului; Alee intre str.Recoltei si str.Rasaritului; Alee din str.Corbului, zona biserica lipoveneasca; Alee cu acces din str.Macului spre Apusului din str.Recoltei – DE 64/3/2 ș.a.
- RENOVAREA ENERGETICA A CLADIRILOR REZIDENTIALE MULTIFAMILIALE DIN ORASUL NAVODARI- LOT 5, LOT 6, LOT 7, LOT 8
- Proiectul a fost depus în vederea renovării energetice a următoarelor clădiri rezidemțiale:
- Blocul de locuințe CP 2 – ADRESA: STR.PESCĂRUȘULUI, NR. 90, BL. CP 2
- Blocul de locuințe CAMIN CAZARE NR. 27 – STR. MIDIEI, NR. 27, CAMIN CAZARE NR. 27
- Blocul de locuințe B 2 D : STR.CONSTANȚEI, BL. B 2D
- Blocul de locuințe G 4 – ADRESA: STR. MIDIEI, NR.13, BL. G 4
- Blocul de locuințe STRADA ALBINELOR NR.7 SC.A ,B+ STRADA ALBATROS NR.2 SC.C,D,E, BL.33EST
- Blocul de locuințe ALEEA CRINULUI NR.4-11, BL59 STRADA CABANEI NR.5 BLOC C4
- Blocul de locuințe C 3 – ADRESA: STR. NUFERILOR, SC. A + STR. CONSTANTEI, SC B, BL. C 3
- Blocul de locuințe H 4 – ADRESA: STR. CONSTANTEI, BL, H 4
- Blocul de locuințe 29 EST – ADRESA: STR. DELFINULUI, NR. 7, BL. 29 EST
- Blocul de locuințe C 28 – ADRESA: STR. CABANEI, NR. 28, BL. C 28
- Blocul de locuințe C 6 – ADRESA: ALEEA CABANEI, NR. 10, BL. C 6, SC. A.
- Blocul de locuințe H 7 – ADRESA: STR. CONSTANTEI, BL. H 7
- Blocul de locuințe C 4 – adresa: STR. CABANEI, NR. 5, BL. C 4
- CONSTRUIRE BAZIN DE INOT ORAS NAVODARI
Investiția ,, CONSTRUIRE BAZIN DE INOT” presupune construirea unui bazin de înot în cadrul bazei sportive Năvodari, investiție ce se va amplasa pe terenul aflat în proximitatea Stadionului Flacăra a orașului Năvodari, zonă accesibilă atât circulației pietonale cât și accesului cu autovehicule sau mijloace de transport în comun (linia de transport Năvodari –Stațiunea Mamaia Nord – Stațiunea Mamaia – Constanța).
Primăria Năvodari – Raport de activitate săptămâna 10 – 14 iulie 2023