gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Năvodari – Raport de activitate săptămâna 6-10 iunie 2022

Avatar photo by
Primăria Năvodari – Raport de activitate săptămâna 6-10 iunie 2022
Politia Locala
– 67 sesizări telefonice, Whatsapp, 112 primite și rezolvate
– 36 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
– verificarea respectării traseelor, mijloacelor de transport public de persoane ce operează pe raza orașului, precum și respectarea de către participanții la trafic a dispozițiilor legale privind oprirea și staționarea
– 12 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
– 121 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
– 18 procese verbale trimise spre afișare, 48 procese verbale trimis spre executare silită în alte localități, 24 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 17 implementari procese-verbale abateri rutiere, 23 petiții înregistrate
– 10 somații pentru autoturisme abandonate
– 7 procese verbale de contravenție afișate la domiciliu
– 41 persoane juridice și 5 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
– 2 somație pentru igienizare
Gospodarie Comunala
– Montat antiviteze
– Igienizare cimitir
– Tuns, cosit rulouri de gazon
– Mentenanță Biobază
– Finalizat instalație de irigații zona bloc RA5-RA6
– Reparații și mentenanță la mobilierul stradal
– Reparat aspersoare sisteme de irigații vandalizate
Direcția Administrarea Domeniului Public și Privat
– 28 avize de funcționare agenți economici
– 20 avize de intervenție
– 5 procese verbale de receptie
– 2 contracte de concesiune
– 26 verificări documentații cadastrale, planuri de situație
– 34 corespondențe externe
– 39 corespondențe interne
– 2 acorduri de intabulare
S.P.C.L.E.P Năvodari
Au fost înregistrate:
– 134 cereri pentru eliberare acte de identitate
– S-au înmânat 144 acte de identitate
– S-au înregistrat 10 căsătorii, 7 nașteri, 1 divorț și 5 decese
– Actualizare Registru Național de Evidență a Persoanelor pentru 106 de persoane
– S-au furnizat datele a 73 persoane la cerere a unor autorități publice sau persoane fizice
– 3 sesizări pentru deschiderea procedurii succesorale
Juridic
– Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 35 de dosare
– 30 comunicări de hotărâri judecătorești, citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
– 20 adrese de corespondență internă și 10 către alte instituții și cetățeni
– 20 contracte avizate de legalitate
Audit
– Întocmire Proiect Raport misiune audit și adrese de aprobare și comunicare către compartimentele implicate
– Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor în vederea pregătirii acțiunilor de audit viitoare ce se vor desfășura în anul 2022, precum și pentru îmbunătățirea cunoștințelor
Serviciul Impozite si Taxe
• 160 certificate fiscale emise la persone fizice si juridice
• Total chitante emise 800 din care 340 la ghiseu cu numerar, 108 la ghiseu cu POS, 53 prin Etax, 299 ordine de plata operate
• Declaratii de impunere operate in sistem
– 300 declarații cladiri persoaae fizice și juridice
– 170 declarații auto persoane fizice și juridice
– 380 declarații teren persone fizice și juridice
– 165 declarații de taxa de salubrizare
– 306 modificari/completari de roluri persone fizice și juridice
• 212 amenzi contravenționale operate în sistem
• 88 somații + titluri executorii persoane fizice
• 24 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice
• 100 corespondență, adrese
• 10 amenzi pentru declararea cu întârziere emise la ghișeu
• 5 dosare de scutire plată pentru persoane cu dizabilități
Urbanism
– 36 certificate de urbanism întocmite
– 21 autorizații de construire întocmite
– 22 adrese de corespondență soluționate
– 14 certificate de atestare a edificării construcției întocmite
– 14 adeverințe de nomenclator stradal întocmite
– 7 înștiințări privind valoarea finală a lucrărilor
– 9 procese verbale de recepție
Clubul Sportiv Năvodari
Calendar competitional
Secția fotbal seniori, miercuri, 8 iunie, ora 20,30, finala fazei zonale din Cupa României, Axiopolis Cernavodă – CS Năvodari (antrenor Constantin Funda).
Juniori A1, luni, 6 iunie, ora 18, Stadionul Flacăra, meci tur pentru calificarea la turneul semifinal de fotbal U19, CS Năvodari (antrenor Florin Adam) – Șoimii Topolog (județul Tulcea).
Juniori A1, vineri, 10 iunie, ora 18, meci retur pentru calificarea la turneul semifinal U19, Șoimii Topolog – CS Năvodari (antrenor Florin Adam).
Secția de kempo, sâmbătă, 11 iunie, București, ora 10, Campionatul Național de Full Kempo, participă 20 de sportivi de la CS Năvodari. Antrenor Marcel Jipeanu.
Secția de șah, sâmbătă, 11 iunie, ora 10, Hotel Continental Constanța, șahiști de la CS Năvodari participă la proiectul național “Șah în școală”. Antrenor Daniel Panainte.
Asistență Socială
SERVICIUL BENEFICII DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ-PROTECȚIA PERSOANELOR CU HANDICAP
– vizite în teren și efectuare anchete sociale pentru copiii cu handicap la solicitarea beneficiarilor, întocmirea și înaintarea acestora conducerii spre semnare (5 caz.), din care:
​-orientare școlară și profesională (2 caz.);
-reevaluare și încadrare în grad de handicap (3 caz.); ​
– vizite în teren pentru verificarea din oficiu a copiilor cu dizabilități/asistenților personali (4 caz.), întocmirea rapoartelor/referatelor și înaintarea acestora conducerii spre semnare, din care:
-monitorizarea planurilor de abilitare-reabilitare a copiilor cu dizabilități (2 caz.);
-reevaluarea asistenților personali ai copiilor cu handicap grav cu asistent personal (1 caz.);
-evaluarea inițială a copiilor cu suspiciune CES/handicap (1 caz.);
– întocmire situație statistică: Rapoarte de monitorizări/aprilie 2022 și întocmire adresă către DGASPC Constanța;
– întocmire rapoarte de vizită/convorbiri telefonice/întrevederi privind copiii cu handicap (1 caz.) și înaintarea acestora conducerii spre semnare, din care:
-rapoarte de convorbire telefonică (1 caz.);
– vizite în teren și efectuare anchete sociale pentru adulții cu handicap la solicitarea beneficiarilor, întocmirea și înaintarea acestora conducerii spre semnare (16 caz.), din care:
-încadrare în grad de handicap (7 caz.);
-reevaluare și încadrare în grad de handicap (9 caz.);
– vizite în teren pentru verificarea din oficiu a asistenților personali ai adulților cu handicap grav (5 caz.), întocmirea rapoartelor și înaintarea acestora conducerii spre semnare;
Protecția Copilului:
– 3 cazuri noi – adrese DGASPC din tara privind verificari la domiciliile parintilor in vederea reevaluării masurii de protectie copii si de la Avocatul Poporului pentru verificare situatie minor (informatii preluate din presa),
– 7 vizite in teren si intocmirea documentelor aferente: raport de vizita/intrevedere/ convorbiri telefonice,
– 3 adrese de raspuns (rapoarte de anchete sociale) intocmite si transmise institutiilor solicitante,
– Relatii cu publicul, convorbiri telefonice cu părinți/ administrator asociatie, acordare informare si consiliere cu privire la drepturi și obligatii parintesti, beneficii de asistenta sociala si servicii sociale disponibile pe plan local, situatii de instituire masura de protectie speciala;
Autoritate tutelară:
– 3 adrese noi primite de la judecatorie si notariate privind efectuarea anchetelor psihosociale in dosarele avand ca obiect divort cu minori, numire curator special minor și adult;
– 1 vizită in teren în vederea efectuării anchetei sociale;
– 4 adrese de răspuns (rapoarte psihosociale/ constatări verificari la domiciliu),
– relatii cu publicul, acordare informatii si consiliere în domeniul autoritatii tutelare referitoare la modificarea programului de vizita, divort;
actualizare evidență cazuri, corespondență cu Judecătoria/ notariate
Compartimentul Beneficii de Asistenţă Socială
– s-au întocmit documentele pentru încetarea dreptului la suplimentul lunar pentru energie, pentru un număr de 4 beneficiari care nu mai îndeplinesc condiţiile acordare;
– s-a transmis situaţia lunii mai privind alocaţiile de stat/indemnizaţiile creştere copil/stimulent inserţie către AJPIS Constanţa prin intermediul paltformei PCUE
– s-a transmis situaţia lunii mai privind aplicarea Legii 416/2001 în luna mai 2022 catre A.J.P.I.S. Constanța prin intermediul platformei PCUE;
– au fost instrumentate cereri privind solicitarea de sprijin financiar pentru depășirea unor situații de dificultate – 2 cazuri finalizate și unul în lucru;
– redactare referat și dispoziții stabilire/suspendare/încetare drept la venitul minim garantat incepând cu luna iunie 2022;
– întocmire tabel privind persoanele beneficiare de venit minim garantat care vor efectua acțiuni și lucrări de interes local în luna iunie 2022 și transmiterea către Compartimentul Gospodarirea Comunală din cadrul Primăriei Năvodari;
– s-au efectuat 2 anchete sociale pentru completare dosare alocaţie de stat, dintre care 1 caz cetăţeni ucraineni
– s-au primit 3 dosare pentru alocaţie de stat şi 3 dosare pentru indemnizaţie creştere copil
– s-a primit un dosar privind solicitarea de angajare asistent personal pentru un copil cu handicap grav
– s-au primit alimentele de la furnizor,pentru un număr de 55 beneficiari, ai cantinei de ajutor social;
CENTRU DE ZI PENTRU COPII
• Întâlnire de lucru cu factorii decizionali ai unitatii administrative terirtoriale în vederea inițierii unui parteneriat cu Asociația Pacienților cu Boli Cronice ”Restart la viață” pentru organizarea grupurilor de suport și acordare servicii de terapie psihooncologică în mod gratuit pentru persoanele diagnosticate cu cancer
• În prezent se află în evidența centrului 31 de beneficiari, din care 12 sunt incluși pe grupa gimnazială, iar 17 pe grupa primara, 5 pe consiliere psihologica din care doi nu sunt incluși în activitățile socio-educative;
• Se află în lucru: 4 cereri pentru admitere;
• S-a efectuat prelungirea perioadei de acordare servicii sociale, respectiv activități socio-educative pentru 1 beneficiar;
• Intrevederi cu 3 parinti ai caror copii sunt evidența centrului si au beneficiat de informare si consiliere pe responsabilitățile părintești;
• S-a actualizat baza de date in format electronic si fizic pentru luna mai și s-a întocmit statistica serviciilor sociale din evidenta DAS la finele lunii mai 2022;
• Activitățile zilnice incluse și în ”File de calendar” au fost personalizate, astfel:
o Zilnic, au fost asigurate activitățile educaționale și activitățile de recreere și socializare/jocuri:
▪ S-a oferit sprijin pentru efectuare teme sub îndrumarea personalului de specialitate și s-a asigurat studiul individual;
▪ S-a asigurat lucrul individual copiilor care întâmpină dificultati în mediul școlar pentru clarificarea mediiilor;
▪ S-a mentinut legătura zilnic cu 1 părinte a carui copil se invoieste sau absenteaz ain mod constant;
▪ Pregatire pentru evenimentul ”Carnavalul copilariei” dedicat zilei de 1 iunie
▪ S-a celebrat Ziua Internaționala a Copilului, 1 iunie prin petrecerea surpriza pentru copii. Au fost pregatite activități și surprize pe placul copiilor pentru un maraton de joacă și distracție cum ar fi: fotocorner cu accesorii amuzante, muzica, dansuri în echipă, dulciuri și sucuri.
CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE ÎN VÂRSTĂ
• Pe parcursul acestei săptămâni au fost efectuate 45 de înscrieri (declarație pe propria răspundere și tabel evidență) pentru serata dansantă.
• S-a asigurat activitatea de terapie ocupațională pentru beneficiarii centrului, respectiv:
o În evidența centrului se află 22 de beneficiari
o S-a sărbătorit ziua de naștere a doi beneficiari
o S-au desfășurat zilnic activități (atât individual, cât și în grup) de: socializare, ergoterapie, meloterapie, ludoterapie;
o Reorganizarea spatiului terapeutic, s-au identificat și pregătit zilnic materialele necesare activităților socio-ocupaționale, urmărindu-se crearea unui cadru optim pentru beneficiari;
• Întâlnire echipă multidisciplinară cu scopul completării fișelor de reevaluare, a fișelor de monitorizare și a planurilor de intervenție, precum și reorganizarea serviciilor;
• S-a asigurat activitatea de supraveghere a stării de sănătate a vârstnicilor, astfel:
o s-a asigurat livrarea produselor de patiserie pentru vârstnici.
o evaluare medicala primară fiind completate fișele medicale și monitorizarea tensiunii arteriale pentru vârstnici.
UNITATEA DE INGRIJIRE LA DOMICILIU
• Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiari ai Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, opt vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.
Registratură
1874 documente înregistrate prin programul Regista din care 256 depuse de cetățeni- operațiuni administrative care pot fi efectuate online și nu mai necesită interacțiunea directă între cetățean și funcționarul public, iar 1618 documente interne între direcții, servicii, compartimente, birouri.
S.C. Termica Distribuție S.R.L.
– Lucrări reparații străzi în mai multe zone din oraș
– Amenajare parcare D10 Mamaia Nord
– Lucrări reparații trotuare cu pavele
Achizitii Publice și Management Programe
În cadrul proiectelor aflate în implementare au fost executate următoarele lucrări/activități:
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC LAZAR EDELEANU NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
• au continuat lucrările de construcții la Liceul Lazăr Edeleanu Năvodari –fiind executate următoarele tipuri de lucrări:
-​au fost amenajate rampele pentru persoanele cu dizabilitati;
-​pe fațada posterioara s-a montat sistemul de susținere al ceramicii si al saltelelor de vata
-​s-a terminat execuția părții laterale dinspre sud – glafurile exterioare;
-​au fost montate parasolarele.
Corp Cladire C3 LICEU
-​s-au montat obiecte sanitare la grupul sanitar destinat persoanelor cu dizabilitati
La Corp C1- Școală noua
-​au fost montate panourile fotovoltaice;
-​a fost finalizată montarea amenajarea rampelor de acces pentru persoanele cu handicap;
-​a fost înlocuită gresia de pe hol;
-​la interior au fost montate echipamentele HVAC, necesare pentru punerea in funcțiune a panourilor fotovoltaice;
– pe fațada posterioara – s-a efectuat izolația cu polistiren si masa de spaclu;
– pe fațada laterala (partea de Sud a clădirii) – au fost montate glafurile de aluminiu pe exterior;
– a fost finalizata hidroizolația la cele doua accese in clădire ( usa de acces a cadrelor didactice si ușa de acces a elevilor);
-​s-a finalizat montajul placajului ceramic aferent fatadei ventilate;
-​s-a aplicat decorativa la parter intre placajul ceramic si cota trotuarului;
-​au fost montate sisteme de umbrire pe fatada posterioara;
-​s-a montat glaf exterior din aluminiu la parter
PROIECT ,,EXTINDERE ȘI AMENAJARE ȘCOALA NR. 3 NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
• a fost emis ordinul de începere și au avut loc mai multe ședințe pentru a se pune în vedere constructorului demararea lucrărilor;
PROIECT ,,FINALIZARE ȘI MODERNIZARE CLĂDIRE CU FUNCȚIE CULTURAL RECREATIVĂ-CASA DE CULTURĂ NĂVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
• A fost emis ordinul de începere al lucrărilor;
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE PRIN MODERNIZAREA SI EXTINDEREA ILUMINATULUI PUBLIC IN ORASUL NAVODARI” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
• Au fost analizate ofertele tehnice și a fost întocmit un raport în acest sens;
PROIECT ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE LOCALA 2
• A fost frezată îmbrăcămintea asfaltica existenta spre Mamaia Nord si spre girație Năvodari;
• Au fost asfaltate suprafețele frezate cu un strat de BA16;
• Se montează parapet pietonal (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
• Se montează parapet de siguranță tip greu (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
• Au fost executate lucrări de betonare trotuar (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
• Au fost dezafectați stalpii de electricitate. (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari)
• s-au armat grinzile intoarse si s-a betonat in partea dinspre aval;
• s-a armat fundația de parapet si se betonează in partea dinspre aval;
• s-au întocmit si s-au transmis către ISC fisa de verificare pentru situația de lucrări nr.1
• Lucrările se află în desfășurare fiind înlăturată îmbrăcămintea asfaltică pe sensul de mers către orașul Năvodari și trotuarul adiacent, parapetul rutier fiind demontat.;
• a avut loc o întâlnire cu reprezentanții de utilități in vederea identificării unor soluții pentru devierea rețelelor de pe amplasament;
• A fost predat amplasamentul si s-a dat ordinul de începere lucrari;
• a fost comunicat anuntul de incepere lucrari la ISC Constanta;
• s-a emis autorizatia de construire;
• A fost semnat contractul pentru realizarea investiției ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA”;
PROIECT ÎMBUNĂTĂȚIREA MOBILITĂȚII URBANE IN ORAȘUL NĂVODARI PE STRĂZILE CE DESERVESC TRANSPORTUL IN COMUN: STRADA RÂNDUNELELOR, STRADA ALBINELOR, STRADA CONSTANTEI, STRADA PLOPILOR, STRADA RECOLTEI, STRADA CORBULUI, STRADA NUFERILOR
• urmează încheierea contractului de execuție de lucrări;
• s-a emis autorizatia de construire;
• s-a transmis catre ISC anuntul de incepere lucrari;
• s-a transmis catre ISC programul de control al calitatii.
• au fost analizate ofertele pentru atribuirea contractului de lucrări;
• a fost depusă depunerea cererii de rambursare nr.1;
• s-au intocmit referatele de achizitie pentru proiectare , asistenta tehnica si executie lucrari, servicii de audit, servicii de consultanta, servicii de dirigentie de santier, urmand a se incheia contractele;
• S-a intocmit raportul de progres nr.1.
PROIECT ,,UNITATE DE INGRIJIRI PERSOANE VARSTNICE SI CENTRU DE ZI ORAS NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
• Au fost realizate lucrările de deviere a rețelei de alimentare cu apă și canalizare de pe amplasament;
• Au fost executate lucrările de săpătură a fundației;
• A fost predat proiectul tehnic constructorului;
• A început execuția lucrărilor;
• A fost depus la ISC programul de control;
PROIECT „IMBUNATATIREA MEDIULUI URBAN PRIN AMENAJAREA DE PARCURI, SCUARURI PUBLICE SI SPATII VERZI IN ORASUL NAVODARI”
– in Parcul La Grătare, a fost finalizată întreaga infrastructură – sistem de irigații, instalații electrice, terasamente, automatizare, lucrările fiind realizate in proporție de 50%;
– în parcul zona Str. Midiei lucrările au fost realizate in proporție de 95%, fiind executate recent lucrări de instalații electrice exterioare, sistem de irigații și peisagistică;
– în Parcul Piața de Pește, lucrările sunt executate în proporție de 70-75%.
• Au fost elaborate documentațiile de finanțare și au fost depuse pentru finanțare prin PNRR următoarele proiecte:
➢ 1. RENOVAREA ENERGETICĂ A CREȘEI NR. 20 DIN ORAȘUL NĂVODARI;
➢ 2. RENOVAREA ENERGETICĂ A GRADINITEI NR. 3 NĂVODARI;
➢ 3. RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRII – CAMIN NOU LICEU NAVODARI valoare proiect fără TVA 1.246.080,00;
➢ 4. EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO SI DOTARE SPATII URBANE CU INFRASTRUCTURI TIC (SISTEME INTELIGENTE DE MANAGEMENT URBAN/LOCAL) ORAS NAVODARI, JUDETUL CONSTANTA – valoare proiect fără TVA 498500 EUR.
5. RENOVAREA ENERGETICĂ A PRIMĂRIEI ORAȘULUI NĂVODARI

You may also like