gazetajudeteana.ro

Primăria Năvodari – Informare raport de activitate săptămâna 9-13 mai 2022

de

Primăria Năvodari
Raport de activitate săptămâna 9-13 mai 2022

Politia Locala
– 42 sesizări telefonice, Whatsapp, 112 primite și rezolvate
– 5 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
– verificarea respectării traseelor, mijloacelor de transport public de persoane ce operează pe raza orașului, precum și respectarea de către participanții la trafic a dispozițiilor legale privind oprirea și staționarea
– 3 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
– 143 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
– 9 procese verbale trimise spre afișare, 2 procese verbale trimis spre executare silită în alte localități, 5 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 4 implementari procese-verbale abateri rutiere
– 5 sesizări rezolvate
– somații pentru autoturisme abandonate
– procese verbale de contravenție afișate la domiciliu
– 22 persoane juridice și 10 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
– 5 somații pentru igienizare

Gospodarie Comunala
– Toaletat arbuști, salubrizat parcuri și spații verzi, efectuare șeibi, săpat trandafiri, curățare gard viu și buruieni
– Plantări flori pe spațiile verzi ale orașului
– Igienizare cimitir
– Servicii de ecarisaj
– Tuns și cosit zona blocuri R-uri, CP-uri, Anl, P-uri, str. Frunzelor, str. Panseluțelor, str. Pescărușului, str. Crizantemei, str. Cabanei, str. Crinului, str. Mării
– Reparații mobilier stradal vandalizat și locuri de joacă
– Mentenanță Biobază
– Udat cu cisterna spațiile verzi ce nu dispun de sistem de irigații

S.P.C.L.E.P Năvodari
Au fost înregistrate:
– 127 cereri pentru eliberare acte de identitate
– S-au înmânat 92 acte de identitate
– S-au înregistrat 1 naștere, 5 căsătorii. 5 decese, 2 divorțuri
– Actualizare Registru Național de Evidență a Persoanelor pentru 119 de persoane
– S-au furnizat datele a 42 persoane la cerere a unor autorități publice sau persoane fizice
– 9 sesizări pentru deschiderea procedurii succesorale

Juridic
– Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 25 dosare
– 45 comunicări de hotărâri judecătorești, citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
– 27 adrese de corespondență internă și 5 către alte instituții și cetățeni

Audit
– Întocmire Proiect Raport misiune audit și adrese de aprobare și comunicare către compartimentele implicate
– Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor în vederea pregătirii acțiunilor de audit viitoare ce se vor desfășura în anul 2022, precum și pentru îmbunătățirea cunoștințelor

Serviciul Impozite si Taxe
• 218 certificate fiscale emise la persone fizice si juridice
• Total chitante emise 920 din care 417 la ghiseu cu numerar, 202 la ghiseu cu POS, 73 prin Etax, 210 ordine de plata operate
• Declaratii de impunere operate in sistem
– 675 declarații cladiri personae fizice și juridice
– 214declarații auto persoane fizice și juridice
– 378 declarații teren persone fizice și juridice
– 158 declarații de taxa de salubrizare
– 318 modificari/completari de roluri persone fizice și juridice
• 268 amenzi contravenționale operate în sistem
• 125 somații + titluri executorii persoane fizice
• 29 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice
• dosare de transformare a amenzilor în munca în folosul comunității
• 124 corespondență, adrese
• dosar soluționat pe O.G 69/2020
• 16 amenzi pentru declararea cu întârziere emise la ghișeu
• 5 dosare de scutire plată pentru persoane cu dizabilități

Clubul Sportiv Năvodari
Calendar competitional
– Secția de rugby, sâmbătă, 14 mai, ora 12, Stadionul Arcul de Triumf, Dinamo București – CS Năvodari, meci din Liga Națională de Rugby. Antrenori Cristian Husea, Cornel Suciu, Virgil Năstase.
– Secția fotbal seniori, marți, 10 mai, ora 17,30, Farul Tuzla – CS Năvodari (antrenor Constantin Funda), meci din Liga a 4-a.
– Juniori A1, marți, 10 mai, ora 15,30 Farul Tuzla – CS Năvodari (antrenor Florin Adam), meci din Liga a 4-a.
– Secția fotbal seniori, sâmbătă, 14 mai, ora 13, CS Năvodari (antrenor Constantin Funda) – Viitorul Hârșova, meci din Liga a 4-a.
– Juniori A1, sâmbătă, 14 mai, ora 11, CS Năvodari (antrenor Florin Adam) – Viitorul Hârșova, meci din Liga a 4-a.
– Juniori C2 (antrenor George Focan) duminică, 15 mai, ora 10, CS Murfatlar – CS Năvodari, Juniori B1 (antrenor Adrian Manea) sâmbătă, 14 mai, ora 15,30 CFR Constanța – CS Năvodari, Juniori E2, (antrenor Marius Dinicu), vineri, 13 mai, ora 16, AS Lumina – CS Năvodari, Juniori D2, (antrenor Ciprian Cazan), duminică, 15 mai, ora 9, Atletic Constanța – CS Năvodari, Juniori E3, (antrenor Cristian Mihăilă), vineri, 13 mai, ora 15, Farul Constanța – CS Năvodari.
– Secția de box, sâmbătă, 14 mai, ora 11, Brăila, sparring la care participă 10 sportivi de la CS Năvodari alături de pugiliști din Bacău, Ploiești, Tg. Jiu, Tulcea, București și Brăila. Antrenori Ferodin Ablalim și Marcel Jipeanu.

Administrarea Domeniului Public și Privat
– 20 avize de intervenție
– 11 avize de funcționare agenți economici
– proces verbal de recepție
– 52 contracte de concesiune/cotă indiviză/închirieri
– 14 verificări documentații cadastrale, planuri de situație, întocmire declarații + cereri înscriere OCPI
– 22 autorizații de parcare
– 18 vizări autorizații taxi, aviz traseu, certificate înregistrare autovehicule lente, radieri buldo, aviz publicitate
– Verificări imobile din sectoare cadastrale pentru lucrări de înregistrare sistematică
– 1 aviz de ocupare a domeniului public
– 88 documente de corespondență externă
– 92 documente corespondență internă
– acorduri de intabulare
– 10 sesizări iluminat public

Asistență Socială
– 3 vizite la domiciliul familiilor in dificultate;
– 7 vizite în teren in vederea verificarii situatiei minorilor și întocmirea rapoartelor de ancheta psihosociala (în dosarele aflate pe rolul judecatoriei/notariate)
– 30 anchete sociale efectuate conform Legii 226/2021 privind formele de sprijin pentru consumatorul vulnerabil acordate in sezonul rece 2021-2022
– Introducere date privind modificările intervenite și efectuarea anchetelor sociale în programul privind evidenta beneficiarilor de ajutoare de incalzire aflati în evidentele noastre
– S-au primit 13dosare privind acordarea indemnizaţiei creştere copil, stimulent de inserţie , trecerea de la indemnizatia de crestere copil la stimulentul de inserţie;
– S-au primit 11 dosare privind acordarea alocaţiei de stat;
– S-a efecutat o anchetă socială completare dosar acordare stimulent de inserţie;
– S-au efectuat 20 anchete sociale privind Legea 226/2021;
– S-a întocmit documentaţia privind încetarea dreptului la suplimentul lunar de energie electrică şi gaze naturale acordat în baza Legii 226/2021- 4 beneficiari
– S-au primit 343 pachete cu alimente în cadrul POAD din care s-au distribuit 229 pachete.
– Primirea alimentelor de la furnizor,pentru un număr de 51 beneficiari, ai cantinei de ajutor social;
– Sau efectuat un număr de 15 evaluări pentru subventie încălzire sezon rece – 2022;
– S-a acordat consiliere si informare solicitanților care apelează la serviciile cantinei de ajutor social la sediul instituției;
– 13 vizite în teren și efectuare anchete sociale pentru copiii cu handicap la solicitarea beneficiarilor, pentru adulții cu handicap la solicitarea beneficiarilor, încadrare în grad de handicap, reevaluare și încadrare în grad de handicap
– 82 vizite în teren și efectuare anchete sociale în vederea verificării stabilirii dreptului acordarii pachetelor;
– relații cu publicul la sediul instituției în domeniul protecției și promovării drepturilor persoanelor cu handicap: informare și consiliere, primire cereri solicitare anchete sociale (încadrare/reîncadrare în grad de handicap/orientare școlară și profesională), predare anchete sociale;
• În prezent se află în evidența centrului de zi 32 de beneficiari, din care 12 sunt incluși pe grupa gimnazială, iar 18 pe grupa primara, 6 pe consiliere psihologica din care doi nu sunt incluși în activitățile socio-educative;
• Se află în lucru: 2 cereri pentru admitere, 1 pentru încetare. De asemenea, s-au prezentat la sediul centrului potențiali beneficiari, repsectiv 3 părinti a 5 copii, cărora li s-a înmânat cereri de admitere și au primit îndrumare pentru întocmirea dosarului de admitere;
• S-a derulat evenimentul Săptămâna Națională a Voluntariatului:
o S-au încheiat parteneriate de colaborare cu cele 4 unități de învățămant gimnazial și liceal;
o Evenimentul a debutat cu un workshop interactiv la sediul Centrului de Zi pentru Copii, fiind promovat conceptul de voluntariat în prezența invitaților – elevi ai Liceului ”Lazăr Edeleanu”
o In ziua următoare, evenimentul s-a derulat la sediile celor 4 parteneri (scolile gimnaziale și liceul) fiind promovat conceptul de voluntariat si activitățile copiilor;
o In ziua a treia din cadrul evenimentului, personalul împreuna cu voluntarii centrului ” Familia ABC ” au fost prezenți în comunitatea năvodăreni distribuind pliante informative despre serviciile sociale din cadrul Direcției Asistență Socială.
o În a ultima zi, în Parcul Central, echipa Direcției Asistență Socială împreună cu voluntarii și cu elevii unitatilor de învățământ au participat la un lanț umanitar cu mesajul ”Voluntariatul ne adduce împreună!”
o Săptămâna se încheie cu premierea tinerilor voluntari ai din cadrul centrului;
• S-a menținut derularea proiectului comunitar ”Dacă ai nevoie de o haina, poți lua, dacă vrei să ajuți, poți lăsa”, locuitorii orașului donând îmbrăcăminte și încălțăminte, iar persoanele în nevoie vin și iau hainele de care au nevoie de la sediul Centrului de Zi pentru Copii și Persoane în Vârstă. De asemenea, personalul de îngrijire s-a implicat în sortarea hainelor donate;
• S-a asigurat activitatea de asistență socială pentru beneficiarii centrului de zi pentru persoane în vârstă
o A fost efectuată o acțiune de informare în rândul cetățenilor din orașul nostru, au fost prezentate serviciile sociale oferite de Centrul de Zi pentru Copii și Persoane în Vârstă și Unitatea de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice;
o S-a asigurat activitatea de terapie ocupațională pentru beneficiarii centrului
o S-a reorganizat săptămânal spațiul terapeutic pentru crearea unui cadru optim pentru beneficiari;
• Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiari ai Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, opt vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.
• S-au primit cereri pentru decontarea cheluielilor de hrana și cazare aferente lunii aprilie pentru persoanele fizice care găzduiesc refugiați;
• S-a transmis catre ISU Dobrogea Constanța situația centralizatoare privind decontarea cheltuielilor pentru luna aprilie și luna martie restante.
• Pentru persoanele afectate de incendiu (Bl 14SUD) s-au amenajat și s-au asigurat spațiu de locuit din fondul locativ al orașului pentru fi gazduite ;
• Pentru persoanele afectate de incendiu (Bl 14SUD) s-au asigurat articole de îmbracăminte și alte bunuri, dupa nevoie, si acolo unde au fost nevoie îndrumate si sprijinite pentru accesare servicii în cadrul Centrului de Zi pentru Copii.

Urbanism
– 52 certificate de Urbanism
– 7 autorizații de construire
– 18 adrese de corespondență
– 25 certificate de atestare a edificării construcției
– 21 adeverințe de nomenclator stradal
– 15 înștiințări privind valoarea finală a lucrărilor
– 7 procese verbale de recepție

S.C. Termica Distribuție S.R.L.
– Montare bordure mari și împietruire strada Ceferistului

You may also like