Primăria Năvodari
Raport de activitate săptămâna 28 martie – 1 aprilie 2022
Politia Locala
– 42 sesizări telefonice, Whatsapp, 112 primite și rezolvate
– 24 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
– 14 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
– 182 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
– 46 procese verbale trimise spre afișare, 18 procese verbale trimis spre executare silită în alte localități, 3 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 15 implementari procese-verbale abateri rutiere
– 7 sesizări rezolvate
– 4 somații pentru autoturisme abandonate
– somație înmânată
– 25 persoane juridice și 4 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
– 3 somații pentru igienizare
– 10 somații pentru refacerea asfaltului
Gospodarie Comunala
– Plantări arbori în diferite zone din oraș
– Toaletat arbuști, salubrizat parcuri și spații verzi, efectuare șeibi, săpat trandafiri, curățare gard viu și buruieni, scos gard viu
– Reparații, mobilier stradal vandalizat, semne circulație și locuri de joacă
– Punere în funcțiune sisteme de irigații bl. O1, O2, O3, O4, A6, A7, A8
– Mentenanță Biobază
– Continuare amenajare spațiu verde bl. RA3, RA4, RA5, RA6
– Întocmire necesar materiale pentru reabilitarea Parcului Țara Piticilor
S.P.C.L.E.P Năvodari
Au fost înregistrate:
– 120 cereri pentru eliberare acte de identitate
– S-au înmânat 118 acte de identitate
– S-au înregistrat 1 naștere, 6 decese, 2 divorțuri
– Actualizare Registru Național de Evidență a Persoanelor pentru 114 de persoane
– S-au furnizat datele a 31 persoane la cerere a unor autorități publice sau persoane fizice
– 2 sesizări pentru deschiderea procedurii succesorale
Juridic
– Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 32 dosare
– 5 comunicări de hotărâri judecătorești
– 6 citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
– 35 adrese de corespondență internă și 10 către alte instituții și cetățeni
Audit
– Întocmirea documentelor desfășurării misiunii de audit conform planificării prin Planul anual al misiunii de audit
– Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor în vederea pregătirii acțiunilor de audit viitoare ce se vor desfășura în anul 2022, precum și pentru îmbunătățirea cunoștințelor
Serviciul Impozite si Taxe
• 152 certificate fiscale emise la persone fizice si juridice
• Total chitante emise 1896 din care 806 la ghiseu cu numerar, 460 la ghiseu cu POS, 374 prin Etax, 256 ordine de plata operate
• Declaratii de impunere operate in sistem
– 426 declarații cladiri personae fizice și juridice
– 164 declarații auto persoane fizice și juridice
– 402 declarații teren persone fizice și juridice
– 188 declarații de taxa de salubrizare
– 445 modificari/completari de roluri persone fizice și juridice
• 206 amenzi contravenționale operate în sistem
• 176 somații + titluri executorii persoane fizice
• 18 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice
• dosare de transformare a amenzilor în munca în folosul comunității
• 66 corespondență, adrese
• dosar soluționat pe O.G 69/2020
• 24 amenzi pentru declararea cu întârziere emise la ghișeu
• 9 dosare de scutire plată pentru persoane cu dizabilități
Clubul Sportiv Năvodari
Calendar competitional
– Secția fotbal seniori, sâmbătă, 2 aprilie, ora 13, Stadionul Flacăra, CS Năvodari (antrenor Constantin Funda) – Portul Constanța, meci din Liga a 4-a.
– Juniori A1, sâmbătă, 2 aprilie, ora 11, Stadionul Flacăra, CS Năvodari (antrenor Florin Adam) – Portul Constanța, meci din Liga a 4-a.
– Juniori C2 (antrenor George Focan) sâmbătă, 2 aprilie, ora 11, CS Lumina – CS Năvodari, Juniori B1 (antrenor Adrian Manea) sâmbătă, 2 aprilie, ora 15,30, teren sintetic, CS Năvodari – CFR Constanța, Juniori E3, (antrenor Cristian Mihăilă), sâmbătă, 2 aprilie, ora 13, Academia Hagi – CS Năvodari, Juniori E2, (antrenor Marius Dinicu), joi, 31 martie, ora 17, teren sintetic, CS Năvodari – Kinder Constanța, Juniori E2, (antrenor Marius Dinicu), sâmbătă, 2 aprilie, ora 9,30 CSO Ovidiu – CS Năvodari.
– Secția de box, sâmbătă, 2 aprilie, ora 12, Sala de box Năvodari, sparring organizat de CS Năvodari pentru pregătirea competițiilor oficiale. Antrenori Ferodin Ablalim și Marcel Jipeanu.
– Secția de kempo, joi, 31 martie, Sala de box Năvodari, sparring al sportivelor de la CS Năvodari și Danubius Tulcea, sâmbătă, 2 aprilie, sparring al sportivilor de la CS Năvodari și Metrorex București. Antrenor Marcel Jipeanu.
– Secția de lupte, între 1 și 3 aprilie, la Tg. Mureș, Cupa României la lupte pentru cadeți, CS Năvodari participă cu trei sportivi. Antrenor M. Jidovu.
– Secția de șah, sâmbătă, 2 aprilie și duminică, 3 aprilie, CS Năvodari competiție de verificare alături de șahiștii de la Victoria Cumpăna în vederea Campionatului Național pentru copii și juniori. Antrenor Daniel Panaite.
Administrarea Domeniului Public și Privat
– 12 avize de intervenție
– 32 avize de funcționare agenți economici
– 1 proces verbal de recepție
– 6 contracte de concesiune/cotă indiviză/închirieri
– 7 verificări documentații cadastrale, planuri de situație, întocmire declarații + cereri înscriere OCPI
– 17 autorizații de parcare
– 32 vizări autorizații taxi, aviz traseu, certificate înregistrare autovehicule lente, radieri buldo, aviz publicitate
– Verificări imobile din sectoare cadastrale pentru lucrări de înregistrare sistematică
– aviz de ocupare a domeniului public
– 333 documente de corespondență externă
– 74 documente corespondență internă
– 2 acorduri de intabulare
– 13 sesizări iluminat public
Asistență Socială
– 6 cazuri noi primite de la DGASPC Constanta, Politie cu privire la: verificare situatie copii in dificultate/ suspiciune consum substante psihoactive/ reevaluare masura protectie copil, conflicte intre parinti;
– 6 vizite în teren, întocmire a 2 Fise de identificare riscuri (pentru 3 copii) si 2 declaratii părinți reveniți în țară;
– 8 vizite in teren și intocmirea a 6 rapoarte psiho-sociale;
– s-au primit alimentele de la furnizor şi s-au distribuit pentru un număr de 53 beneficiari ai cantinei de ajutor social;
– s-au înregistrat în registrul scriptic şi electronic și s-au verificat în programul PATRIMVEN un număr de 450 cereri în vederea primirii de tichete sociale cu ocazia Paște – 2022 la categoria pensionari;
– încărcare documente, situații lunare și trimestriale în platforma PCUE și transmise către AJPIS Constanta – privind aplicarea prevederilor Legii 416/2002 la nive local în luna martie 2022.
– s-au efectuat 2 anchete sociale pentru completare dosare indemnizaţie creştere copil
– s-au primit 3 dosare indemnizaţie creştere copil şi stimulent de inserţie
– s-au primit 5 dosare alocaţie de stat
– s-a transmis situaţia lunii martie 2022 privind acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinţei conform Legii nr. 448/2006
– Consiliat in vederea demersurilor pentru inscrierea la invatamantul prescolar – 4 familii
– verificat si introdus 35 cereri pentru tichete sociale Paşte 2022 (4 ASF, 7 VMG, 24 PFV)
– 6 vizite în teren pentru efectuare ancheta sociala pentru orientare școlară și profesională, pentru reevaluare și încadrare în grad de handicap, pentru monitorizarea planurilor de abilitare-reabilitare a copiilor cu handicap, pentru reevaluare asistent personal al copilului cu handicap grav
– Informare si consiliere catre persoane fizice din Năvodari care s-au adresat institutiei, pentru a beneficia de decontare cheltuieli de hrană pentru persoanelor refugiate, activitate derulată zilnic iar voluntarul desemnat in acest sens, începand cu data de 01.04.2022 s-au primit cereri de decontare conform mecanismului de decontare.
– In prezent se afla în evidența centrului de zi pentru copii 33 de beneficiari, din care 13 sunt inclusi pe grupa gimnaziala, iar 18 pe grupa primara, 6 pe consiliere psihologica din care doi nu sunt incluși în activitățile socio-educative;
– S-a derulat și marcat Ziua Mondiala a Teatrului” sub forma workshop ”Îmbrățisăm tainele teatrului” – având ca invitat o actriță a Teatrului de Stat Constanța, dna Georgiana Mazilescu, copiii și seniorii de la Centrul de Zi din cadrul Direcției Asistență Socială au participat la o activitate intergenerațională – jocuri de improvizație, muzică şi aplauze;
– S-a derulat activitatea protejarea mediului ”Grădinărim împreună” – plantare flori în grădinița amenajată
– În evidența centrului de zi pentru persone în vârstă se află 20 de beneficiari;
– S-a sărbătorit “Ziua Mondială a Teatrului”- activitate intergenerațională cu copiii din cadrul Centrului de Zi pentru Copii
– S-au desfășurat activități (atât individual, cât și în grup) de: ergoterapie (confecționare și asamblare “Flori din tul”), artterapie (pictură pe carton: măști care exprimă sentimente și expresii); expresie corporală: mișcări ușoare dirijate; completare rebus.
– S-a obținut sponsorizare pentru achiziționare articole fitness pentru activitatea de terapie – expresie corporală;
– Au fost oferite informații și îndrumare cu privire la modalitatea de accesare a serviciilor sociale din cadrul Centrului de Zi pentru Persoane în Vârstă;
– Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiari ai Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, nouă vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.;
Urbanism
– 41 certificate de Urbanism
– 11 autorizații de construire
– 12 adrese de corespondență
– 11 certificate de atestare a edificării construcției
– 26 adeverințe de nomenclator stradal
– 22 înștiințări privind valoarea finală a lucrărilor
– 9 procese verbale de recepție
Registratura
– Au fost înregistrare și rezolvate 1 775 documente, din care 102 depuse de cetățeni, operațiuni administrative care pot fi efectuate online și nu mai necesită interacțiunea direct între cetățean și funcționarul public, iar 1 673 documente interne între direcții servicii, compartimente, birouri;
S.C. Termica Distribuție S.R.L.
– Refacere trotuare cu pavele și relocare bordure mari str. Rândunelelor ( zona bl. RA2 – RA3)
– Pregătire parcare str. Macului



