gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Poartă Albă – Informare angajare șofer

Avatar photo by

Primaria comunei Poarta Albă organizează în data de 10. 10. 2024 (proba scrisă) pentru ocuparea funcției contactuale de execuţie vacante de șofer I, în cadrul Compartimentului Transport intern de persoane, Evidența mijloacelor de transport și Coordonator trafic.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 20. 09. 2024 – 04. 10. 2024, în zilele: de luni-vineri între orele 8.00-14.00, la sediul Primăriei Poarta Albă, județul Constanța. Selecția dosarelor se va desfășura în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor. (08. 10. 2024 între orele 8.00-14.00). Depunerea contestatiilor (09. 10. 2024 între orele 800-1200)
Soluționarea contestațiilor/ afișarea rezultatelor (09. 10. 2024 între orele 12.00-14.00). Proba scrisă se va desfăşura în data de 10.10.2024 ora 10.00. Depunerea contestatiilor (11.10.2024 între orele 8.00-12.00).

Relaţii suplimentare la sediul: Primăriei Comunei Poarta Albă, persoană de contact: Mariana Drăguțu, telefon 0241/853228, adresa de e_mail: resurse.umane@primariapoartaalba.ro.

Primăria Poartă Albă – Informare angajare șofer

You may also like