Primăria Comunei Tuzla a lansat o nouă licitație publică pentru un proiect în care se solicită operatorilor economici să declare utilajele pe care le vor utiliza în derularea contractului serviciului de iluminat public de pe raza unității administrativ-teritoriale. Prima licitație a fost în aprilie 2024, însă aceasta nu a fost finalizată.
Activitățile componente ale serviciului de iluminat public sunt: iluminat stradal rutier – iluminatul căilor de circulaţie rutieră;iluminat stradal pietonal – iluminatul căilor de acces pietonal;iluminat ornamental – iluminatul zonelor destinate parcurilor, spaţiilor de agrement, pieţelor, târgurilor şi altora asemenea; iluminat arhitectural – iluminatul destinat punerii în evidenţă a unor monumente de artă sau istorice, ori a unor obiective de importanţă publică sau culturală pentru comunitatea locală; iluminat ornamental-festiv – iluminatul temporar utilizat cu ocazia sărbătorilor şi altor evenimente festive.
Din punct de vedere organizatoric, operatorul serviciului de iluminat public va îndeplini și va asigura minimum câteva cerințe, printre care: va deține atestat emis de Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei – minim tip B; va deține licență de operare emisă de Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice, minimum clasa III; exploatarea, întreţinerea şi reparaţia instalaţiilor cu personal autorizat, în funcţie de complexitatea instalaţiei şi specificul locului de muncă; întreţinerea şi menţinerea în stare de permanentă funcţionare a sistemelor de iluminat public; prestarea serviciului de iluminat public la toţi utilizatorii din raza unităţii administrativ-teritoriale Comuna Tuzla; înregistrarea datelor de exploatare şi evidenţa lor.
Valoarea estimată a achiziției, fără TVA, este de 600.000 de lei, iar cei interesați pot depune oferte până în data de 24.07.2024, ora 11.00.
Primăria Tuzla – Informare licitație pentru delegarea serviciului de iluminat public