gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Cerchezu – Informare procedura pentru atribuirea contractului de execuție a lucrărilor de modernizare a patru străzi

Avatar photo by

Primăria Comunei Cerchezu a deschis procedura pentru atribuirea contractului de execuție a lucrărilor de modernizare a patru străzi din comună.

Informația a fost publicată în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde se face precizarea că valoarea contractului este estimată la 10.900.099,83 de lei fără TVA, adică peste 2,19 milioane de euro, la cursul actual.

Conform SEAP, sunt vizate patru străzi, respectiv Strada Liniștei, Strada Trandafirului, Strada Tineretului și Strada Fulgerului.

Denumirea achiziției este „Execuția lucrărilor pentru implementarea investiției publice: Modernizare infrastructura rutieră în comuna Cerchezu, localitățile Viroaga, Căsciorele și Cerchezu, jud. Constanța“ – Lot 1.

În descriere se precizează că „obiectul contractului este reabilitarea și modernizarea a patru străzi existente din intravilanul Comunei Cerchezu, județul Constanța, prin îmbunătățirea condițiilor de trafic (auto și pietonal) și creșterea sigurațtei rutiere“.

„În cadrul proiectului sunt propuse a se reabilita și moderniza următoarele străzi: sat Cerchezu: Strada Liniștei-396 m Strada Trandafirului-360 m Strada Tineretului-1547 m Strada Fulgerului-1120 m Total 3423 m“, conform celor precizate în SEAP.

Atribuirea contractului se va face prin procedura simplificată, în baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 14 mai 2024, ora 15.00, urmând ca ofertele să fie deschise tot atunci, în SEAP.

Ofertele trebuie să fie valabile până la data de 14 septembrie 2024.

Conform SEAP, persoanele ce dețin funcții de decizie din cadrul Autorității Contractante, precum și persoanele din cadrul Autorității Contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/ sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
Chelaru Ștefan- Primar
Iancu Viorica- Viceprimar
Radu Simona-Elena- Secretar general UAT comuna Cerchezu, cu atribuții delegate
Florescu Andreea-Laura- Inspector asistent, Compartiment Resurse Umane, Slarizare, Contabilitate. Taxe și impozite
Crăciun Anamaria – Cristina – expert achiziții, furnizor de servicii auxiliare achiziției“.

În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul publicat în SEAP.

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Primăria Comunei Cerchezu – Informare procedura pentru atribuirea contractului de execuție a lucrărilor de modernizare a patru străzi

You may also like

article-image
Administrație

Primăria Saligny – Informare proiect „Creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în Grădinița cu Program Normal Saligny, județul Constanța”

Primăria comunei Saligny organizează o licitație pentru atribuirea contractului aferent execuției de lucrări în cadrul proiectului „Creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în Grădinița cu Program Normal Saligny, județul Constanța”. Termenul limită...