gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Techirghiol – Licitație pentru contract de peste 2.1 milioane de euro

Avatar photo by

Primăria Techirghiol organizează o licitație pentru execuția lucrărilor care vizează îmbunătățirea mobilității urbane în oraș.

Valoarea estimată a lucrărilor este de 10.924.119.45 lei, respectiv 2,184,823.8 euro.

Ofertele se depun până pe 15 martie 2024, ora 15:00 în SEAP.

Obiectul contractului este reabilitarea și modernizarea a 11 străzi existente din intravilanul orașului Techirghiol, județul Constanța, prin îmbunătățirea condițiilor de trafic (auto și pietonal) și creșterea siguranței rutiere.

În cadrul proiectului sunt propuse a se reabilita si moderniza următoare străzi: 1.Str.Pescărușului(Tr.1,Tr.2), 2.Str.Albăstrelelor(Tr.1,Tr.2, Tr.3), 3.Str. Narciselor (Tr.1, Tr.2, Tr.3), 4.Str. Dimitrie Bolintineanu(Tr.1, Tr.2), 5.Str.9 Mai intre str.Fragilor si str. Narciselor (Tr.1,Tr.2, Tr.3, Tr.4, Tr.5), 6.Str.Eroilor, 7. Str. Mihail Eminescu (Tr.1, Tr.2)- doar partea carosabilă, 8. Str. Crișana (Tr.cuprins Str.Rovine si Str.Aurel Vlaicu), 9. Str.Doctor Istrate, 10.Str. Crișana, 11. Str. Oituz (Tr.1, Tr.2), cu o lungime cumulată de 4.228,69 m.

Au fost scoase la licitație din devizul general al proiectului, aprobat conform HG nr. 907/2016, următarele categorii de cheltuieli: Cap 1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului-100.000lei Cap.4 Cheltuieli pentru investiţia de bază-10.716.216,75 lei Cap.5.1 Organizare de şantier -107.902,70 lei.

Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse și neprevăzute în valoare de 500.000,00 lei fără TVA precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcție de necesități, oricând in timpul derularii contractului prin modificarea contractului, în condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice.

Persoane ce detin functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, precum si persoanele din cadrul Autoritatii Contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/ sau desfasurarea procedurii de atribuire sunt: Iulian Soceanu – primar, Florin Zisu -viceprimar, Monica Dobre – consilier juridic; Alexandru Gherase – inspector tehnic, Carmen Cealera – consilier achiziții publice; Iulia Irimia -inspector, Sebastian Dan Neașcu – inspector urbanism, Elena Drăgan -consilier achiziții publice și consilierii locali: Ciprian-Marian Florean, Adrian Picoiu, Doina Băbănică, Abdula Edvin, Dan Bogoi, Dănuț Pucichi, Adrian Stan, Tanher Curtacai, Fenin Semat, Victor Picoiu, Papu Laurențiu, Ablez Gihan, Niculae Berbeacă, Adriana Slincu, Anamaria Crăciun – expert achiziții, furnizor de servicii auxiliare achiziției și Relu Matei – Expert Tehnic Cooptat.

Primăria Techirghiol – Licitație pentru contract de peste 2.1 milioane de euro

You may also like

article-image
Administrație

Primăria Ovidiu – Informare

Vă anunțăm că în urma ultimelor modificări realizate de către Directia de Sănătate Publică Constanța, programul Centrului de Vaccinare ”Elena Roizen” – Ovidiu, este următorul: LUNI – DUMINICA: 08:00 – 16:00