gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Hârșova – Informare privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor

Avatar photo by

Primăria Hârșova aduce în atenția locuitorilor că legea privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor este în vigoare și toate informațiile necesare despre acest demers le găsesc la sediul primăriei, pe site-ul primariei sau la numărul de telefon 0241/870.300, interior 124.
„Dragi hârșoveni,

Vă informăm faptul că este în vigoare Legea nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor. Informațiile ce reglementează activitatea condominiilor, precum și formularele necesare activității sunt puse la dispoziție:

– pe website-ul https://primaria-harsova.ro – Informații publice – Asociații de proprietari;

– la numărul de telefon 0241/870.300, interior 124;

– la sediul Primăriei Orașului Hârșova, camera 20, de luni până vineri, în intervalul 08.00 – 12.00;

– la adresa de mail juridic@primăria-harsova.ro.

Conform legislației în vigoare, scutirea la impozit a proprietarilor care au demarat sau vor demara lucrări de anvelopare a locuinței se va face în baza unui certificat de performanță energetică a clădirii și a acordului asociației de locatari cu privire la lucrările de termoizolare efectuate.

De asemenea, Primăria Orașului Hârșova încurajează înființarea acestor asociații deoarece permit rezolvarea rapidă a problemelor ce țin de buna gospodărire a scării/blocului”, au transmis reprezentanții instituției.

You may also like