Primăria Hârșova achiziționează servicii de actualizare a Planului Urbanistic General al orașului.
Documentația PUG-ului se va realiza în mai multe etape, astfel: Etapa I – cuprinde următoarele faze: 1.1 Elaborarea formei sintetizate a Planului Urbanistic General în vigoare; 1.2 Elaborarea studiilor de fundamentare; 1.3 Stadiul actual al dezvoltării urbane; 1.4 Elaborare Concept General de Dezvoltare Urbană și 1.5 Sustenabilitate Financiară.
Etapa II – Elaborarea PUG preliminar al orașului Hârșova
Etapa III – întocmirea documentațiilor specifice obținerii avizelor și/sau acordurilor necesare aprobării PUG al orașului, precum și obținerea acestor avize/acorduri, inclusiv participarea activă la procesul de informare și consultare a publicului în toate etapele prevazute de lege.
Etapa IV – Redactarea finală a documentației de urbanism PUG, cu introducerea tuturor observațiilor din avize și/sau acorduri, aprobarea documentației de urbanism PUG a orașului Hârșova prin hotărâre a Consiliului Local.
Etapa V – Predarea și integrarea PUG digital în GIS
Valoarea totală estimată este de 2.750.000 lei fără TVA.
Durata contractului este de 18 luni.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ionescu Viorel- Primar, Stan Dumitra – Viceprimar, Adrian Constantin – Administrator public, Cristian Doinița – Secretar Oraș, Ioana Rodica Claudia- Director executiv – Direcția Buget Finanțe Contabilitate, Cheran Carmen Mihaela – Director executiv Tehnic Proiecte, Dominte Mihaela- Șef Serviciu Juridic, Leciu Liliana – Economist, Nicolescu Teodora Cristina – Inspector, Marinela Comescu – Expert achiziții publice, Violeta Herda- șef Birou și Camelia Macri – Inspector.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 29.12.2022, ora 15:00 în SEAP.