În conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Primăria Municipiului Mangalia, prin Direcția Turism și Mediul de Afaceri, aduce la cunoștință publică: Proiectul de hotărâre privind regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţă în Municipiul Mangalia.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei municipiului Mangalia, situat în Șos. Constanței nr. 13 și pe site-ul acesteia www.mangalia.ro.
Proiectul de hotărâre se poate obține în format electronic, pe baza unei cereri depuse la registratura Primăriei municipiului Mangalia sau pe e-mail pe adresa autorizare@primaria.mangalia.ro
În temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Legea 52/2003, până la data de 23 octombrie 2022 se pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind Proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.
Propunerile, sugestiile sau opiniile vor fi transmise în scris, la sediul Primăriei municipiului Mangalia, prin fax la numărul 0241/7555606, sau prin e-mail, la adresa autorizare@primaria.mangalia.ro
În temeiul prevederilor art. 7 alin. (10) din Legea 52/2003, în data de 24 octombrie 2022 va avea loc dezbaterea publică, ora 10:00.
Informații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon 0241/751060, interior 216, persoane de contact Gheorghe Ana Maria și Mihuț Roxana.
Materialele transmise vor purta mențiunea: „Recomandare la Proiectul de hotărâre privind regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţă în Municipiul Mangalia”.