gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Năvodari Raport de activitate săptămâna 19-23 Septembrie 2022

Avatar photo by

Primăria Năvodari
Raport de activitate săptămâna 19-23 Septembrie 2022
Politia Locala
– 36 sesizări telefonice, Whatsapp, 112 primite și rezolvate
– 12 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
– verificarea respectării traseelor, mijloacelor de transport public de persoane ce operează pe raza orașului, precum și respectarea de către participanții la trafic a dispozițiilor legale privind oprirea și staționarea
– 19 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
– 83 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
– 11 procese verbale trimise spre afișare, 38 procese verbale trimis spre executare silită în alte localități, 19 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 5 implementari procese-verbale abateri rutiere, 20 petiții înregistrate
– 7 persoane juridice și 15 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
– 2 somații igienizare
Gospodarie Comunala
– Igienizare cimitir
– Tuns, cosit rulouri de gazon
– Mentenanță Biobază
– Reparat mobilier stradal și locuri de joacă vandalizate
– Montat rulouri de gazon zona bl.53, zona O-uri
S.P.C.L.E.P Năvodari
Au fost înregistrate:
– 132 cereri pentru eliberare acte de identitate
– S-au înmânat 145 acte de identitate
– S-au înregistrat 8 căsătorii, 5 decese, 1 naștere, 2 divorțuri
– Actualizare Registru Național de Evidență a Persoanelor pentru 143 de persoane
– S-au furnizat datele a 25 persoane la cerere a unor autorități publice sau persoane fizice
Juridic
– Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 18 dosare
– 46 comunicări de hotărâri judecătorești, citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
– 15 adrese de corespondență internă și 3 către alte instituții și cetățeni
– 61 contracte avizate de legalitate
Audit
– Întocmire Proiect Raport misiune audit și adrese de aprobare și comunicare către compartimentele implicate
– Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor în vederea pregătirii acțiunilor de audit viitoare ce se vor desfășura în anul 2022, precum și pentru îmbunătățirea cunoștințelor
Serviciul Impozite si Taxe
• 220 certificate fiscale emise la persone fizice si juridice
• Total chitante emise 760 din care 337 la ghiseu cu numerar, 125 la ghiseu cu POS, 84 prin Etax, 214 ordine de plata operate
• Declaratii de impunere operate in sistem
– 417 declarații cladiri persoane fizice și juridice
– 208 declarații auto persoane fizice și juridice
– 420 declarații teren persone fizice și juridice
– 188 declarații de taxa de salubrizare
– 256 modificari/completari de roluri persone fizice și juridice
• 165 amenzi contravenționale operate în sistem
• 113 somații + titluri executorii persoane fizice
• 29 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice
• 14 adrese ridicare popriri
• 124 adrese diverse
• 5 dosare de scutire plată pentru persoane cu dizabilități
CLUB SPORTIV NĂVODARI
Secția de fotbal seniori, marți, 20 septembrie, Stadionul Flacăra, ora 17, meci din Liga a 4-a, CS Năvodari – Viitorul Cobadin. Antrenor Constantin Funda.
Juniori A1, marți, 20 septembrie, Stadionul Flacăra, ora 15, CS Năvodari – Viitorul Cobadin.
Antrenor Florin Adam.
Secția de fotbal seniori, sâmbătă, 24 septembrie, ora 13, meci din Liga a 4-a, CSC Mihail Kogălniceanu – CS Năvodari. Antrenor Constantin Funda.
Juniori A1, sâmbătă, 24 septembrie, ora 11, CSC Mihail Kogălniceanu – CS Năvodari.
Antrenor Florin Adam.
Juniori C2, sâmbătă, 24 septembrie, teren sintetic, ora 9, CS Năvodari – CS Lumina.
Antrenor Ciprian Cazan.
Secția de volei, sâmbătă, 24 septembrie, Sala Sporturilor Năvodari, ora 12, Campionatul Național de cadete, CS Năvodari – Axiopolis Cernavodă. Antrenor Robert Pererva.
Secția de volei, duminică, 25 septembrie, Sala Sporturilor Năvodari, ora 13, Campionatul Național de junioare, CS Năvodari – Laguna Constanța. Antrenor Robert Prezerva.
ASISTENȚA SOCIALĂ
Compartimentul Beneficii de Asistenţă Socială
– s-au primit un număr de 39 solicitări privind acordarea ajutorului de urgență pentru achiziționarea și instalarea unui sistem de încălzire a locuinței conform HCL 246/19.08.2022;
– s-au efectuat 29 anchete sociale privind acordarea ajutorului de urgență pentru achiziționarea și instalarea unui sistem de încălzire a locuinței conform HCL 246/19.08.2022;
– s-a întocmit documentația privind acordarea ajutorului financiar pentru programul Cald în Casa ta, conform HCL 246/2022 pentru un număr de 31 beneficiari;
– s-au efectuat 2 anchete sociale pentru evaluarea situației familiale, în vederea stabilirii dreptului la alocația de susținere a familiei
– s-au efectuat 4 anchete sociale pentru reevaluarea situației familiale, în vederea menținerii dreptului la alocația de susținere a familiei ;
Protecția Copilului:
– 3 cazuri noi primite din partea DGASPC și persoane fizice, cu privire la situatia unor familii cu copii în dificultate (mama minora, reevaluare masura protectie speciala copil, verificare situatie familie in dificultate);
– 4 vizite în teren pentru efectuarea anchetelor sociale solicitate de Direcția Generală de Asistență Socială și Protectia Copilului Constanta, în situații de: evaluare socio-economica a familiei, monitorizare familii cu copii în situatie de vulnerabilitate;
– 3 adrese de raspuns intocmite (anchete sociale), transmise institutiei solicitante,
– relații cu publicul, acordare informare și consiliere socială părinți cu privire la: obligații și drepturi părintești, procedura de stabilire a unei masuri de protectie pentru copil-plasament familial, beneficii și servicii sociale disponibile pe plan local pentru depășirea unei crize socio-economice cu care se confruntă familiile cu copii;
Autoritate Tutelară:
– 3 adrese noi din partea judecatoriei si notariat pentru efectuarea anchetelor psihosociale in dosarele de divort cu minori, exercitarea autoritatii parintesti, stabilire domiciliu minori si pensie;
– 2 deplasări in teren pentru verificarea situatiei minorilor si efectuarea anchetelor psiho-sociale;
– 4 anchete sociale redactate si inaintate spre semnare, cat si un Raport de convorbire- unitate de invatamant si parinte (pentru clarificarea situatiei unui minor);
– relatii cu publicul in domeniul autoritatii tutelare, actualizare evidență cazuri, corespondență cu Judecătoria/ notariate.
Protecția Persoanelor cu Handicap
vizite în teren și efectuare anchete sociale pentru minorii cu handicap la solicitarea părinților, întocmirea și înaintarea acestora conducerii spre semnare (3 caz.), din care:
-reeevaluare și încadrare în grad de handicap (2 caz);
-angajare asistenți personali pentru copiii încadrați în gradul grav de handicap cu AP (1 caz);
– vizite în teren pentru verificarea din oficiu a copiilor cu suspiciune de handicap și/sau orientare școlară și profesională, a planurilor de abilitare –reabilitare a copiilor cu dizabilități/a asistenților personali ai minorilor cu handicap grav (3 caz.), întocmirea rapoartelor/referatelor și înaintarea acestora conducerii spre semnare, din care:
-monitorizarea planurilor de abilitare-reabilitare a copiilor cu handicap (3 caz.);
– activități derulate din oficiu în vederea sprijinirii familiilor în demersurile ce trebuie să le întreprindă pentru clarificarea situației copiilor cu dizabilități (2 caz.), întocmirea rapoartelor de vizită/întrevedere/convorbire telefonică și/sau adreselor și înaintarea acestora conducerii spre semnare, din care:
– convorbiri telefonice/întrevederi/vizite la aparținătorii minorilor (2 caz.);
CENTRU DE ZI PENTRU COPII (CZC)
• În prezent, se află în evidența centrului 30 de beneficiari, din care 11 sunt incluși pe grupa gimnazială, iar 19 pe grupa primara, 3 pe consiliere psihologică.
• S-a finalizat inca 3 dosare pentru admitere la Centru de Zi pentru Copii, copiii vor fi inlcusi pe activitățile centrului începând cu data de 28.09.2022;
• S-a inregistrat o nouă solicitare pentru admitere la Centru de Zi pentru Copii;
• Intalnire echipa multidisciplinara privind efectuarilor aferente perioadei raportate: 4 fise de evaluare/reevalure, 4 PPI-uri, 4 fise de servicii, 4 PEP-uri
CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE ÎN VÂRSTĂ (CZPV)
• În prezent se află în evidența centrului 22 de beneficiari;
• S-a asigurat activitatea de asistență socială pentru beneficiarii centrului, respectiv :
o Au fost completate instrumentele trimestriale de evaluare pentru un beneficiar din cadrul Centrului de Zi pentru Persoane în Vârstă, respectiv: fișă de reevaluare, plan de intervenție și fișă de monitorizare;
o Au fost îndrumați doi dintre vârstnicii Centrului de Zi pentru Persoane în Vârstă către o acțiune cu caracter medical – un control oftalmologic gratuit;
Au fost efectuate trei deplasări pe teren în vederea soluționării a două sesizări primite de la cetățeni. Intervențiile au fost sintetizate în conținutul unui raport de vizită și a unei anchete sociale.
UNITATEA DE INGRIJIRE LA DOMICILIU (UID)
• Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiari ai Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, opt vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.
• Zilnic au fost efectuate scurte ședințe – asistent social și îngrijitori la domiciliu pentru a se cunoaște situația benefiaciarilor UID la zi;
• Au fost înregistrate fișele de monitorizare servicii, aferente fiecărei zile de lucru, pentru fiecare beneficiar în parte;
• A fost constituit dosarul personal pentru un solicitant de servicii sociale în cadrul Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. În acest sens, au fost întocmite următoarele acte: ancheta socială, fișa de evaluare socio-medicală (geriatrică), planul individualizat de asistență și intervenție, referatul și dispoziție. Pentru completarea acestor documente a fost efectuată o deplasare pe teren, la domiciliul solicitantului;
Cantina de Ajutor Social
• S-a asigurat activitatea de asistență socială, respectiv :
• Au fost completate două planuri de intervenție în vederea întocmirii dosarului de beneficiar la cantina socială pentru doi solicitanți;
• Acordarea a două mese zilnice (prânz și cină) pentru un număr de 56 de persoane (copii și adulți) și 20 copii din Centrul de Zi pentru Copii au beneficiat de masa de prânz în cadrul cantinei de ajutor social;
Achizitii Publice și Management Programe
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC LAZAR EDELEANU NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
au continuat lucrările de construcții la Liceul Lazăr Edeleanu Năvodari –fiind executate următoarele tipuri de lucrări:
au fost încheiat actele adiționale nr. 10, 11 și nr. 12/2022 privitoare la ajustarea valorii situațiilor de lucrări conform prevederilor legale;
s-a finalizat montajul placajului ceramic aferent fatadei ventilate, au fost finalizate lucrările la fațadele clădiri, la acoperiș, fiind montate parasolarele și panourile fotovoltaice, fiind executate lucrările de amenajare a spații parterul clădirii inclusiv toaletele destinate persoanelor, fiind finalizată montarea tâmplăriei exterioare, a ușilor și a geamurilor pentru toate corpurile de clădire fiind finalizată și execuția părții laterale dinspre sud – glafurile exterioare;
au fost amenajate rampele pentru persoanele cu dizabilitati, iar pe fațada posterioara s-a montat sistemul de susținere al ceramicii si al saltelelor de vată;
la interior au fost montate echipamentele HVAC, necesare pentru punerea in funcțiune a panourilor fotovoltaice și a fost finalizata hidroizolația la cele doua accese in clădire ( usa de acces a cadrelor didactice si ușa de acces a elevilor);
PROIECT ,,EXTINDERE ȘI AMENAJARE ȘCOALA NR. 3 NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
pentru a mări capacitatea portantă a terenului de fundare și pentru a preveni tasările diferențiale, a fost demarată execuția lucrărilor de săpătură și de compactare a zonei rezultate necesare pentru amenajarea pernei;
după execuția lucrărilor de săpătură și execuția lucrărilor de compactare pentru amenajarea fundației se va trece la execuția pernei de loess sau rezultat din carieră;
PROIECT ,,FINALIZARE ȘI MODERNIZARE CLĂDIRE CU FUNCȚIE CULTURAL RECREATIVĂ-CASA DE CULTURĂ NĂVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
Au fost începute lucrările de execuție a investiției, fiind demarate lucrările de desfaceri și demolare a elementelor de construcție degradate, vechi;
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE PRIN MODERNIZAREA SI EXTINDEREA ILUMINATULUI PUBLIC IN ORASUL NAVODARI” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020, AXA PRIORITARA 3 – SPRIJINIREA TRANZIȚIEI CĂTRE O ECONOMIE CU EMISII SCĂZUTE DE CARBON, PRIORITATEA DE INVESTITII 3.1 – SPRIJINIREA EFICIENȚEI ENERGETICE, A GESTIONĂRII INTELIGENTE A ENERGIEI ȘI A UTILIZĂRII ENERGIEI DIN SURSE REGENERABILE ÎN INFRASTRUCTURILE PUBLICE, INCLUSIV ÎN CLĂDIRILE PUBLICE, ȘI ÎN SECTORUL LOCUINȚELOR, OPERATIUNEA C – ILUMINAT PUBLIC, COD SMIS 126779
Au fost solicitate clarificări în vederea lămuriri unor aspecte privitoare la ofertele înaintate, urmând ca în perioada următoare să fie încheiat contractul pentru servicii de asistență tehnică, proiectare și execuție ;
Au fost analizate ofertele tehnice și a fost întocmit un raport în acest sens;
Sunt analizate ofertele tehnice, finalizarea evaluării ofertelor urmând a se realiza până la sfârșitul lunii în curs.
A fost încheiat un contract cu un expert cooptat pentru analizarea ofertelor tehnice și atribuirea contractului de execuție de lucrări;
A fost demarată analizarea documentelor de calificare;
Au fost depuse 4 oferte din partea unui număr de 4 asocieri formate din 10 operatori economici;
PROIECT ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE LOCALA 2
În perioada imediat următoare se vor executa lucrări de montare a unor stâlpi noi de iluminat public, stâlpi care au o arhitectura deosebită;
A fost finalizată asfaltarea unui tronson si a sensului giratoriu, fiind demarate lucrările de infrastructură;
A fost frezată îmbrăcămintea asfaltica existenta spre Mamaia Nord si spre girație Năvodari;
Au fost asfaltate suprafețele frezate cu un strat de BA16;
Se montează parapet pietonal (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
Se montează parapet de siguranță tip greu (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
Au fost executate lucrări de betonare trotuar (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
Au fost dezafectați stalpii de electricitate. (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari)
PROIECT ÎMBUNĂTĂȚIREA MOBILITĂȚII URBANE IN ORAȘUL NĂVODARI PE STRĂZILE CE DESERVESC TRANSPORTUL IN COMUN: STRADA RÂNDUNELELOR, STRADA ALBINELOR, STRADA CONSTANTEI, STRADA PLOPILOR, STRADA RECOLTEI, STRADA CORBULUI, STRADA NUFERILOR
urmează încheierea contractului de execuție de lucrări
au fost analizate ofertele tehnice și financiare, fiind solicitate documentele pentru susținerea DUAE ofertantului clasat pe primul loc;
s-a emis autorizatia de construire;
s-a transmis catre ISC anuntul de incepere lucrari;
s-a transmis catre ISC programul de control al calitatii.
au fost analizate ofertele pentru atribuirea contractului de lucrări;
Acest obiectiv se va realiza prin asfaltarea și modernizarea celor mai importante străzi aflate pe traseul mijloacelor de transport în comun – aproximativ 4,3 km de drumuri. Zonele care se vor asfalta sunt strada Rândunelelor, strada Albinelor, strada Constantei, strada Plopilor, strada Recoltei, strada Corbului, strada Nuferilor. În aceste zone se va avea în vedere redimensionarea trotuarelor, reamenajarea spațiilor verzi de aliniament, reconfigurarea traseelor de autobuz si prelungirea acestora si in zone periferice ale orașului, investiții necesare dacă avem în vedere stadiul avansat de degradare al infrastructurii rutiere si infrastructura nemodernizata ale unor străzi din anumite zone ale orașului. De menționat este faptul că str. Plopilor va fi modernizată în întregime prin lărgirea la 4 benzi, asfaltare integrală, amenajarea spațiilor verzi – rulouri de gazon, modernizarea aleilor pietonale, realizarea de piste de bicicliști, stații de bike-sharing si rasteluri pentru biciclete.
PROIECT ,,UNITATE DE INGRIJIRI PERSOANE VARSTNICE SI CENTRU DE ZI ORAS NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
A fost reluată procedura de achiziție publică în vederea încheierii unui nou contract de achiziție publică;
Datorită slabei activități la nivelul șantierului, a fost reziliat contractul de execuție de lucrări, a fost înaintat și aprobat un proiect de hotărâre prin care s-a actualizat prețul lucrărilor de investiții în conformitate cu prevederile legale;
Au fost realizate lucrările de deviere a rețelei de alimentare cu apă și canalizare de pe amplasament;
Au fost executate lucrările de săpătură a fundației;
În cadrul programului Anghel Saligny a fost aprobată realizarea proiectului ASFALTARE TRAMĂ STRADALĂ ZONA MAMAIA-SAT, ORAS NĂVODARI”;
A fost propus spre aprobare și aprobat proiectele de hotărâre pentru depunerea proiectelor în vederea finanțării prin PNRR;

You may also like