gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Năvodari – Raport de activitate săptămâna 1-5 august

Avatar photo by

Primăria Năvodari Raport de activitate săptămâna 1-5 august
Politia Locala
– 89 sesizări telefonice, Whatsapp, 112 primite și rezolvate
– 33 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
– verificarea respectării traseelor, mijloacelor de transport public de persoane ce operează pe raza orașului, precum și respectarea de către participanții la trafic a dispozițiilor legale privind oprirea și staționarea
– 21 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
– 78 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
– 21 procese verbale trimise spre afișare, 13 procese verbale trimis spre executare silită în alte localități, 33 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 20 implementari procese-verbale abateri rutiere, 26 petiții înregistrate
– 18 persoane juridice și 17 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
– 6 somații auto abandonate
– 3 somații pentru igienizare
Gospodarie Comunala
– Igienizare cimitir
– Carat și manipulate garduri Jandarmerie
– Inceput montaj system de irigatii Bl.C5
– Tuns, cosit rulouri de gazon
– Mentenanță Biobază
– Reparat mobilier stradal vandalizat
– Pregătire turnare beton loc joacă
– Aranjat teren zona O-uri pentru montat rulouri de gaz
Direcția Administrarea Domeniului Public și Privat
– 25 avize de intervenție
– 27 avize de funcționare agenți economici
– 1 proces verbal recepție
– 25 autorizații de parcare
– 4 vizări autorizații taxi
– 1 aviz ocupare domeniu public
– 26 corespondențe externe
– 49 corespondențe interne
S.P.C.L.E.P Năvodari
Au fost înregistrate:
– 134 cereri pentru eliberare acte de identitate
– S-au înmânat 110 acte de identitate
– S-au înregistrat 12 căsătorii, 3 nașteri, 6 divorțuri și 2 decese
– Actualizare Registru Național de Evidență a Persoanelor pentru 122de persoane
– S-au furnizat datele a 27 persoane la cerere a unor autorități publice sau persoane fizice
– 4 sesizări pentru deschiderea procedurii succesorale
Juridic
– Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 5 dosare
– 60 comunicări de hotărâri judecătorești, citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
– 18 adrese de corespondență internă și 15către alte instituții și cetățeni
– 38 contracte avizate de legalitate
Audit
– Întocmire Proiect Raport misiune audit și adrese de aprobare și comunicare către compartimentele implicate
– Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor în vederea pregătirii acțiunilor de audit viitoare ce se vor desfășura în anul 2022, precum și pentru îmbunătățirea cunoștințelor
Serviciul Impozite si Taxe
• 246 certificate fiscale emise la persone fizice si juridice
• Total chitante emise 781 din care 326 la ghiseu cu numerar, 110 la ghiseu cu POS, 49 prin Etax, 296 ordine de plata operate
• Declaratii de impunere operate in sistem
– 380 declarații cladiri persoaae fizice și juridice
– 198 declarații auto persoane fizice și juridice
– 396 declarații teren persone fizice și juridice
– 204 declarații de taxa de salubrizare
– 278 modificari/completari de roluri persone fizice și juridice
• 184 amenzi contravenționale operate în sistem
• 76 somații + titluri executorii persoane fizice
• 12 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice
• 15 amenzi pentru declararea cu întârziere emise la ghișeu
• 5 dosare de scutire plată pentru persoane cu dizabilități
• 144 adrese diverse
Urbanism
– 46 certificate de urbanism întocmite
– 15 autorizații de construire întocmite
– 6 adrese de corespondență soluționate
– 19 certificate de atestare a edificării construcției întocmite
– 5 adeverințe de nomenclator stradal întocmite
– 5 procese verbale de receptive
ASISTENȚA SOCIALĂ
Compartimentul Beneficii de Asistenţă Socială
– s-a efectuat o deplasare in teren în urma sesizării unei asociații de proprietari privind identificarea nevoilor, consiliere si intreprindere demersuri pentru înscrierea persoanei la venit minim garantat si cantină socială ;
– s-au efectuat 2 incetări de supliment lunar, de energie cf.L226/2021, la cererea beneficiarului si ca urmare a decesului.
– s-au efectuat 6 anchete sociale pentru completare dosar, acordare locuință socială
– s-au eliberat adeverinţe ( de vechime, pentru eliberarea acordului de la DGASPC, medic) la solicitarea asistenţilor personali;
– s-au primit 7 dosare ICC si 8 dosare AS
– s-a efectuat o anchetă socială privind completarea unui dosar de indemnizație creștere copil;
– s-a primit un dosar privind acordarea ajutorului social si alocația de susținere a familiei
– instrumentare dosar , acordare ajutor de urgentă pentru inmormântarea fiicei solicitantei
– deplasări in teren impreună cu reprezentanții A.J.P.I.S. Constanța in vederea efectuării anchetelor sociale pentru acordarea unor ajutoare de urgență din bugetul de stat.
– În ceea ce privește compartimentul handicap, s-au efectuat :
a) 9 anchete privind reîncadrarea in grad de handicap, adulți;
b) 4 anchete sociale pentru încadrări in grad de handicap, adulți;
c) 3 acordări de indemizație lunară, persoane cu handicap cf.L448/2006;
d) 5 încetări de indemnizație lunară, persoana cu handicap cf. L448/2006
e) 3 prelungiri de indemnizație lunară pentru copii cu handicap cf. L448/2006;
Protecția Copilului:
– 2 adrese noi, referitoare la efectuarea unei anchete sociale în vederea stabilirii măsurii de plasament și situația cazurilor de copii exploatați prin muncă sau in risc de exploatare prin muncă, solicitare primită din partea DGASPC,
– 2 anchete sociale/adrese redactate și transmise ulterior DGASPC Constanța, cu privire la
cazul uni minor pentru care am solicitat scoaterea acestuia din familie și stabilirea unui masuri de protecție specială (în luna aprilie a.c.), am revenit cu o nouă adresa; raspuns privind situația cazurilor de copii exploatați prin muncă sau în risc de exploatare prin munca,
– 3 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor sociale cât si redactarea rapoartelor aferente

Autoritate Tutelară:
– 10 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor sociale și întocmirea rapoartelor aferente,
– 2 anchete sociale redactate, transmise ulterior judecătoriei/birou notarial și intocmire dosar pentru numire curator special în vederea punerii sub interdicție persoană adultă bolnavă (anchetă socială, referat și dispoziție)
CENTRU DE ZI PENTRU COPII (CZC)
• În prezent se află în evidența centrului 30 de beneficiari, din care 9 sunt incluși pe grupa gimnazială, iar 20 pe grupa primara, 4 pe consiliere (din care 1 extern), pe perioada vacanței grupele de copii sunt comasate ținand-se cont de activitățile extrașcolare ale acestora. Mentinerea derularii activității intergeneraționale ”Ora de teatru” cu participarea persoanelor în vârstă și copiilor înscriși la Centrul de Zi pentru Copii și Persoane în Vârstă, conform planificarii în zilele de luni, marți și joi;
• Derularea programului de activități adaptat vacanței de vară, punctându-se programele de socializare, recreere și recuperare școlară individuală sau de grup
• S-a derulat programul de consiliere psihologică individuală și de grup, conform programărilor
• S-a asigurat activitatea de supraveghere a stării de sănătate a copiilor
CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE ÎN VÂRSTĂ (CZPV)
• A fost realizată o verificare asupra situației beneficiarilor Centrului de Zi pentru Persoane în Vârstă aferentă lunii august și, în consecință, pentru unul dintre beneficiari au fost completate instrumentele trimestriale, respectiv: fișa de reevaluare, planul de intervenție și fișa de monitorizare. Pentru alți doi beneficiari au fost întocmite instrumentele aferente noilor contracte, respectiv: fișele de evaluare, planurile de intervenție și fișele de monitorizare;
• Au fost susținută o oră de socializare și informare, asistent social/beneficiari CZPV;
• A fost oferită consiliere/îndrumare unui cetățean al oașului nostru, interesat de activitățile din cadrul Centrului de Zi pentru Persoane în Vârstă;
• A fost efectuată o nouă deplasare pe teren în vederea promovării parteneriatul pro-bono dintre organizația ”Restart la viață!” și primăria orașului Năvodari.
• S-au identificat și pregătit zilnic materialele necesare activităților de terapie socio-ocupațională, în evidența centrului aflându-se 21 de beneficiari;
UNITATEA DE INGRIJIRE LA DOMICILIU (UID)
• Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiari ai Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, opt vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.
• A fost realizată o deplasare pe teren în echipă mixtă la domiciliul unei familii, mamă, fiu, care are nevoie de sprijin în realizarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi. Aceștia au fost consiliați în sensul accesării serviciilor sociale de îngrijire la domiciliu;
Cantina de Ajutor Social
• Acordarea a două mese zilnice (prânz și cină) pentru un număr de 51 de persoane (copii și adulți);
• 12 copii din Centrul de Zi pentru Copii și Persoane în Vârstă au beneficiat de masa de prânz în cadrul cantinei de ajutor social;
Clubul Sportiv Năvodari
Calendar competitional
Secția de box, tinerii pugiliști de la CS Năvodari se pregătesc intens pentru Campionatul European de cadeți programat în Turcia între 10 și 21 august. De la CS Năvodari sunt convocați în lotul național al României, 7 sportivi (4 fete și 3 băieți). Antrenori Ferodin Ablalim și Marcel Jipeanu.
Secția de fotbal feminin, echipa de junioare CS Năvodari, are două antrenamente săptămânal pe terenul Chimia, unde se fac selecții pentru fete între 7 și 14 ani. Antrenor Nicolae Tudorici.
Secția de tenis, antrenamente în forță pentru cele 8 grupe cu 60 de copii de la CS Năvodari. Acestea se desfășoară de luni până vineri, de la ora 8 în Sala Sporturilor din Năvodari. Antrenor Sergiu Valentin Ciobanu.
Secția de handbal, antrenamente pe plajă pentru juniorii născuți între 2009 și 2012. Antrenor Dorian Coman.
Secția de volei, tinerele voleibaliste de la CS Năvodari se antrenează în fiecare dimineață, de la 8,30 de luni până vineri pe plajă și luni, miercuri, vineri de la ora 19,30 în Sala Sporturilor din Năvodari. Antrenor Robert Pererva.
Sportivii celorlalte secții ale CS Năvodari își desfășoară antrenamentele în această perioadă pe plajă și în bazele sportive din oraș.
S.C. Termica Distribuție S.R.L.
– Amenajare parcări zona Mamaia Nord
Achizitii Publice și Management Programe PRIMĂRIA ORAȘULUI NĂVODARI
DIRECȚIA ACHIZIȚII PUBLICE – MANAGEMENT PROGRAME – FONDURI EUROPENE – ADMINISTRATIV
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC LAZAR EDELEANU NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
• au continuat lucrările de construcții la Liceul Lazăr Edeleanu Năvodari –fiind executate următoarele tipuri de lucrări:
• au fost încheiat actele adiționale nr. 10, 11 și nr. 12/2022 privitoare la ajustarea valorii situațiilor de lucrări conform prevederilor legale;
• s-a finalizat montajul placajului ceramic aferent fatadei ventilate, au fost finalizate lucrările la fațadele clădiri, la acoperiș, fiind montate parasolarele și panourile fotovoltaice, fiind executate lucrările de amenajare a spații parterul clădirii inclusiv toaletele destinate persoanelor, fiind finalizată montarea tâmplăriei exterioare, a ușilor și a geamurilor pentru toate corpurile de clădire fiind finalizată și execuția părții laterale dinspre sud – glafurile exterioare;
• au fost amenajate rampele pentru persoanele cu dizabilitati, iar pe fațada posterioara s-a montat sistemul de susținere al ceramicii si al saltelelor de vată;
• la interior au fost montate echipamentele HVAC, necesare pentru punerea in funcțiune a panourilor fotovoltaice și a fost finalizata hidroizolația la cele doua accese in clădire ( usa de acces a cadrelor didactice si ușa de acces a elevilor);

PROIECT ,,EXTINDERE ȘI AMENAJARE ȘCOALA NR. 3 NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
• pentru a mări capacitatea portantă a terenului de fundare și pentru a preveni tasările diferențiale, a fost demarată execuția lucrărilor de săpătură și de compactare a zonei rezultate necesare pentru amenajarea pernei;
• după execuția lucrărilor de săpătură și execuția lucrărilor de compactare pentru amenajarea fundației se va trece la execuția pernei de loess sau rezultat din carieră;

PROIECT ,,FINALIZARE ȘI MODERNIZARE CLĂDIRE CU FUNCȚIE CULTURAL RECREATIVĂ-CASA DE CULTURĂ NĂVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
• Au fost începute lucrările de execuție a investiției, fiind demarate lucrările de desfaceri și demolare a elementelor de construcție degradate, vechi;
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE PRIN MODERNIZAREA SI EXTINDEREA ILUMINATULUI PUBLIC IN ORASUL NAVODARI” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020, AXA PRIORITARA 3 – SPRIJINIREA TRANZIȚIEI CĂTRE O ECONOMIE CU EMISII SCĂZUTE DE CARBON, PRIORITATEA DE INVESTITII 3.1 – SPRIJINIREA EFICIENȚEI ENERGETICE, A GESTIONĂRII INTELIGENTE A ENERGIEI ȘI A UTILIZĂRII ENERGIEI DIN SURSE REGENERABILE ÎN INFRASTRUCTURILE PUBLICE, INCLUSIV ÎN CLĂDIRILE PUBLICE, ȘI ÎN SECTORUL LOCUINȚELOR, OPERATIUNEA C – ILUMINAT PUBLIC, COD SMIS 126779
• Au fost solicitate clarificări în vederea lămuriri unor aspecte privitoare la ofertele înaintate, urmând ca în perioada următoare să fie încheiat contractul pentru servicii de asistență tehnică, proiectare și execuție ;
• Au fost analizate ofertele tehnice și a fost întocmit un raport în acest sens;
• Sunt analizate ofertele tehnice, finalizarea evaluării ofertelor urmând a se realiza până la sfârșitul lunii în curs.
• A fost încheiat un contract cu un expert cooptat pentru analizarea ofertelor tehnice și atribuirea contractului de execuție de lucrări;
• A fost demarată analizarea documentelor de calificare;
• Au fost depuse 4 oferte din partea unui număr de 4 asocieri formate din 10 operatori economici;

PROIECT ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE LOCALA 2
• În perioada imediat următoare se vor executa lucrări de montare a unor stâlpi noi de iluminat public, stâlpi care au o arhitectura deosebită;
• A fost finalizată asfaltarea unui tronson si a sensului giratoriu, fiind demarate lucrările de infrastructură;
• A fost frezată îmbrăcămintea asfaltica existenta spre Mamaia Nord si spre girație Năvodari;
• Au fost asfaltate suprafețele frezate cu un strat de BA16;
• Se montează parapet pietonal (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
• Se montează parapet de siguranță tip greu (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
• Au fost executate lucrări de betonare trotuar (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
• Au fost dezafectați stalpii de electricitate. (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari)

PROIECT ÎMBUNĂTĂȚIREA MOBILITĂȚII URBANE IN ORAȘUL NĂVODARI PE STRĂZILE CE DESERVESC TRANSPORTUL IN COMUN: STRADA RÂNDUNELELOR, STRADA ALBINELOR, STRADA CONSTANTEI, STRADA PLOPILOR, STRADA RECOLTEI, STRADA CORBULUI, STRADA NUFERILOR
• urmează încheierea contractului de execuție de lucrări
• au fost analizate ofertele tehnice și financiare, fiind solicitate documentele pentru susținerea DUAE ofertantului clasat pe primul loc;
• s-a emis autorizatia de construire;
• s-a transmis catre ISC anuntul de incepere lucrari;
• s-a transmis catre ISC programul de control al calitatii.
• au fost analizate ofertele pentru atribuirea contractului de lucrări;
• Acest obiectiv se va realiza prin asfaltarea și modernizarea celor mai importante străzi aflate pe traseul mijloacelor de transport în comun – aproximativ 4,3 km de drumuri. Zonele care se vor asfalta sunt strada Rândunelelor, strada Albinelor, strada Constantei, strada Plopilor, strada Recoltei, strada Corbului, strada Nuferilor. În aceste zone se va avea în vedere redimensionarea trotuarelor, reamenajarea spațiilor verzi de aliniament, reconfigurarea traseelor de autobuz si prelungirea acestora si in zone periferice ale orașului, investiții necesare dacă avem în vedere stadiul avansat de degradare al infrastructurii rutiere si infrastructura nemodernizata ale unor străzi din anumite zone ale orașului. De menționat este faptul că str. Plopilor va fi modernizată în întregime prin lărgirea la 4 benzi, asfaltare integrală, amenajarea spațiilor verzi – rulouri de gazon, modernizarea aleilor pietonale, realizarea de piste de bicicliști, stații de bike-sharing si rasteluri pentru biciclete.

PROIECT ,,UNITATE DE INGRIJIRI PERSOANE VARSTNICE SI CENTRU DE ZI ORAS NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
• A fost reluată procedura de achiziție publică în vederea încheierii unui nou contract de achiziție publică;
• Datorită slabei activități la nivelul șantierului, a fost reziliat contractul de execuție de lucrări, a fost înaintat și aprobat un proiect de hotărâre prin care s-a actualizat prețul lucrărilor de investiții în conformitate cu prevederile legale;
• Au fost realizate lucrările de deviere a rețelei de alimentare cu apă și canalizare de pe amplasament;
• Au fost executate lucrările de săpătură a fundației;
• În cadrul programului Anghel Saligny a fost aprobată realizarea proiectului ASFALTARE TRAMĂ STRADALĂ ZONA MAMAIA-SAT, ORAS NĂVODARI”;
• A fost propus spre aprobare și aprobat proiectele de hotărâre pentru depunerea proiectelor în vederea finanțării prin PNRR

You may also like