gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Năvodari – Informare Raport de activitate săptămâna 23-27 mai 2022

Avatar photo by

Primăria Năvodari
Raport de activitate săptămâna 23-27 mai 2022
Politia Locala
– 53 sesizări telefonice, Whatsapp, 112 primite și rezolvate
– 14 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
– verificarea respectării traseelor, mijloacelor de transport public de persoane ce operează pe raza orașului, precum și respectarea de către participanții la trafic a dispozițiilor legale privind oprirea și staționarea
– 88 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
– 94 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
– 11 procese verbale trimise spre afișare, 4 procese verbale trimis spre executare silită în alte localități, 12 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 8 implementari procese-verbale abateri rutiere, 20 petiții înregistrate
– 5 sesizări rezolvate
– 10 somații pentru autoturisme abandonate
– procese verbale de contravenție afișate la domiciliu
– 14 persoane juridice și 10 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
– 1 somație pentru igienizare
Gospodarie Comunala
– Salubrizat parcuri și spații verzi, curățare gard viu și buruieni
– Igienizare cimitir
– Tuns și cosit
– Reparații mobilier stradal vandalizat și locuri de joacă
– Mentenanță Biobază
– Udat cu cisterna spațiile verzi ce nu dispun de sistem de irigații
– Montat sistem de irigații RA5
– Reparat asperasoare sistem de irigații vandalizate
– Întins pământ
S.P.C.L.E.P Năvodari
Au fost înregistrate:
– 119 cereri pentru eliberare acte de identitate
– S-au înmânat 99 acte de identitate
– S-au înregistrat 15 căsătorii, 5 divorțuri și 12 decese
– Actualizare Registru Național de Evidență a Persoanelor pentru 137 de persoane
– S-au furnizat datele a 37 persoane la cerere a unor autorități publice sau persoane fizice
– 18 sesizări pentru deschiderea procedurii succesorale
Juridic
– Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 35 dosare
– 40 comunicări de hotărâri judecătorești, citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
– 12 adrese de corespondență internă și 13 către alte instituții și cetățeni
– 22 contracte avizate de legalitate
Urbanism
Au fost întocmite și emise:
– 54 certificate de urbanism întocmite
– 20 de autorizații de construire emise
– 12 adrese de corespondență soluționate
– 35 de certificate de atestare a edificării construcției
– 17 adeverințe de nomenclator stradal
– 15 înștiințări privind valoarea finală a lucrărilor
– 11 procese verbale de recepție
Audit
– Întocmire Proiect Raport misiune audit și adrese de aprobare și comunicare către compartimentele implicate
– Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor în vederea pregătirii acțiunilor de audit viitoare ce se vor desfășura în anul 2022, precum și pentru îmbunătățirea cunoștințelor
Serviciul Impozite si Taxe
• 220 certificate fiscale emise la persone fizice si juridice
• Total chitante emise 866 din care 356 la ghiseu cu numerar, 152 la ghiseu cu POS, 54 prin Etax, 2304 ordine de plata operate
• Declaratii de impunere operate in sistem
– 335 declarații cladiri persoaae fizice și juridice
– 200 declarații auto persoane fizice și juridice
– 398 declarații teren persone fizice și juridice
– 174 declarații de taxa de salubrizare
– 266 modificari/completari de roluri persone fizice și juridice
• 237 amenzi contravenționale operate în sistem
• 128 somații + titluri executorii persoane fizice
• 16 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice
• 120 corespondență, adrese
• 20 amenzi pentru declararea cu întârziere emise la ghișeu
• 5 dosare de scutire plată pentru persoane cu dizabilități
Clubul Sportiv Năvodari
Calendar competitional
Secția de rugby, sâmbătă, 28 mai, ora 12, Stadionul Flacăra, CS Năvodari – RC Bârlad, meci din Liga Națională de Rugby.
Antrenori Cristian Husea, Cornel Suciu, Virgil Năstase.
Secția fotbal seniori, miercuri, 25 mai, ora 18, Stadionul Flacăra, CS Năvodari (antrenor Constantin Funda) – CS Agigea, meci din Liga a 4-a.
Juniori A1, miercuri, 25 mai, ora 16, Stadionul Flacăra, CS Năvodari (antrenor Florin Adam) – CS Agigea, meci din Liga a 4-a.
Secția fotbal seniori, sâmbătă, 28 mai, ora 13, Gloria Băneasa – CS Năvodari (antrenor Constantin Funda), meci din Liga a 4-a.
Juniori A1, sâmbătă, 28 mai, ora 11, Gloria Băneasa – CS Năvodari (antrenor Florin Adam), meci din Liga a 4-a.
Secția de șah, sâmbătă, 28 mai și duminică, 29 mai, ora 10, Centrul de Afaceri Năvodari, Campionatul Județean de șah Constanța, participă tineri șahiști de la CS Năvodari.
Antrenor Daniel Panainte.
Secția de kempo, sâmbătă, 28 mai, ora 10, București, Campionatul Național de Kempo K1, participă 21 de sportivi de la CS Năvodari.
Antrenor Marcel Jipeanu.
Asistență Socială
Protecția Copilului:
– 1 vizita in teren pentru verificare situatie mama minoră;
– 6 adrese de răspuns solicitantilor (anchete sociale), respectiv DGASPC Constanta,
– relații cu publicul, acordare informare și consiliere socială părinți cu privire la: drepturi si obligații parintesti, mediere conflicte intre parinti, servicii și beneficii sociale disponibile pe plan local;
Autoritate Tutelară:
– 4 adrese noi primite de la Judecatorie/ Notariat având ca obiect divort cu minori, numire curator special;
– 5 vizite în teren in vederea verificarii situatiei minorilor in dosarele aflate pe rolul judecatoriei/notariate,
– 5 anchete psihosociale redactate si inaintate spre semnare,
– 2 adrese catre SPCLEP Nvodari in vederea clarificarii situatiei domiciliilor unor persoane-parti in dosare;
– 4 inștiintări scrise transmise părinților-părtilor in dosare;
Serviciul Beneficii de Asistenţă Socială – Protecţia Persoanelor cu Handicap
Compartimentul Beneficii de Asistenţă Socială
– s-au întocmit documentele pentru încetarea dreptului la suplimentul lunar pentru energie, pentru un număr de 7 beneficiari,
– s-au întocmit documentele pentru angajarea unui asistent persoanal al unei persoane de adulte cu handicap; 87 anchete sociale în vederea verificării respectării condiţiilor de acordare a dreptului la ajutor pentru încălzire şi la suplimentul pentru energie pentru sezonul rece 2021-2022;
– s-au primit alimente de la furnizor, pentru un număr de 55 beneficiari, ai cantinei de ajutor social;
– s-au întocmit documentele pentru acordarea de servicii gratuite în cadrul cantinei de ajutor social pentru 3 beneficiari;
– s-au primit 10 dosare pentru indemnizaţie creştere copil
– s-au primit 6 dosare pentru obţinere alocaţie de stat
– s-a efectuat 1 anchetă socială pentru completare dosar alocaţie de stat pentru cetăţeni ucrainieni;
– s-a efectuat 1 anchetă socială completare dosar stimulent de inserţie;
CENTRU DE ZI PENTRU COPII
• În prezent se află în evidența centrului 33 de beneficiari, din care 12 sunt incluși pe grupa gimnazială, iar 19 pe grupa primara, 6 pe consiliere psihologica din care doi nu sunt incluși în activitățile socio-educative;
• Se află în lucru: 3 cereri pentru admitere, De asemenea, s-au prezentat la sediul centrului potențiali beneficiari, respectiv 1 părinte a 2 copii, căruia i s-a înmânat cereri de admitere și a primit îndrumare pentru întocmirea dosarului de admitere;
• Intâlnire echipa multidisciplinară pentru implementarea procedurii de evaluare și reevaluare, planificare si monitorizare, plan de consiliere psihologică individuală și de grup, pentru 3 beneficiari ai centrului;
• Activitățile zilnice incluse și în ”File de calendar” au fost personalizate, astfel:
o Zilnic, au fost asigurate activitățile educaționale:
 S-a oferit sprijin pentru efectuare teme sub îndrumarea personalului de specialitate și s-a asigurat studiul individual;
 S-a oferit sprijin copiilor pentru clarificarea situației școlare;
 de baza pentru copiii care au avut de susținut tezele școlare;
 Prin aceste activități s-a urmărit centrarea pe nevoile, interesele și capacitățile de învățare ale beneficiarilor
 S-a mentinut legătura cu părintii copiilor care au absentat nemotivat;
 S-a mentinut legatura cu cadrele didactice (diriginte /invatator) ;
o Zilnic, au fost asigurate activitățile de recreere și socializare/jocuri:
 Mișcare browniană – joc de dezvoltare a spontanietății
 Concurs de cultura generala
 Calatorie prin Europa – țările din Europa și capitalele acestora;
 Joc ”Cunoașterea coelgului”
 Joc în limba franceza – ”Legume și fructe”
• S-a derulat programul de consiliere psihologică individuală și de grup
• S-a asigurat activitatea de supraveghere a stării de sănătate a copiilor
• S-a menținut derularea proiectului comunitar ”Dacă ai nevoie de o haina, poți lua, dacă vrei să ajuți, poți lăsa”
CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE ÎN VÂRSTĂ
• S-a asigurat activitatea de asistență socială pentru beneficiarii centrului, respectiv :
o A fost efectuată actualizarea documentelor din dosarul de servicii ale uni beneficiar din cadrul Centrului de Zi pentru Persoane în Vâstă. În acest sens au fost completate: fișa de reevaluare, planul de intervenție și fișa de monitorizare;
o A fost acordată îndrumare/consiliere pentru doi beneficiari din cadrul Centrului de Zi pentru Persoane în Vârstă;
o A fost actualizat centralizatorul care cuprinde situația dosarelor aferente fiecărui beneficiar în parte din cadrul Centrului de Zi pentru Persoane în Vâstă;
o A fost efectuată ancheta socială odată cu completarea fișei socio-medicale (geriatrice) pentru un senior care a aplicat pentru accesarea serviciilor în cadrul CZPV. În vederea întocmirii dosarului personal au fost redactate referatul și dispoziția de accesare servicii sociale în cadrul CZPV;
o S-a reorganizat spațiul terapeutic, s-au identificat și pregătit zilnic materialele necesare activităților socio-ocupaționale, urmărindu-se crearea unui cadru optim pentru beneficiari, în evidența centrului aflându-se 22 de beneficiari;
o
UNITATEA DE INGRIJIRE LA DOMICILIU
• Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiari ai Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, opt vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.
COMPARTIMENTUL PROTECȚIA PERSOANELOR CU HANDICAP
Activități derulate:
– vizite în teren și efectuare anchete sociale pentru copiii cu handicap la solicitarea beneficiarilor, întocmirea și înaintarea acestora conducerii spre semnare (1 caz.), din care:
– orientare școlară și profesională, respectiv reevaluare și încadrare în grad de handicap (1 caz.); – vizite în teren pentru verificarea din oficiu a copiilor cu dizabilități/asistenților personali (5 caz.), întocmirea rapoartelor/referatelor și înaintarea acestora conducerii spre semnare, din care:
-monitorizarea planurilor de abilitare-reabilitare a copiilor cu dizabilități (3 caz.);
-reevaluarea asistenților personali ai copiilor cu handicap grav cu asistent personal (2 caz.);
– vizite în teren și efectuare anchete sociale pentru adulții cu handicap la solicitarea beneficiarilor, întocmirea și înaintarea acestora conducerii spre semnare (15 caz.), din care:
-încadrare în grad de handicap (5 caz.);
-reevaluare și încadrare în grad de handicap (10 caz.);
– vizite în teren pentru verificarea din oficiu a asistenților personali ai adulților cu handicap grav (3 caz.), întocmirea rapoartelor și înaintarea acestora conducerii spre semnare;
– Activități derulate în cadrul Programului “POAD 2018-2021”:
– distribuție pachete la copiii cu handicap grav cu asistent personal beneficiari de asistent personal sau de indemnizație lunară;
– redactare referate și dispoziții privind indemnizațiile lunare pentru persoanele încadrate în gradul grav de handicap cu asistent personal (7 caz.) și înaintarea acestora conducerii spre semnare, din care:
– încetarea indemnizațiilor lunare (2 caz.);
– acordarea indemnizațiilor lunare (2 caz.);
– prelungirea indemnizațiilor lunare (3 caz.);
– redactare adrese către alte instituții pentru clarificarea situației persoanelor cu handicap, (8 caz.) și înaintarea acestora conducerii spre semnare
Registratură
1628 documente înregistrate prin programul Regista din care 132 depuse de cetățeni- operațiuni administrative care pot fi efectuate online și nu mai necesită interacțiunea directă între cetățean și funcționarul public, iar 1496 documente interne între direcții, servicii, compartimente, birouri.
S.C. Termica Distribuție S.R.L.
– Lucrări asfaltare strada Ceferistului
Achizitii Publice și Management Programe
În cadrul proiectelor aflate în implementare au fost executate următoarele lucrări/activități:
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC LAZAR EDELEANU NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
au continuat lucrările de construcții la Liceul Lazăr Edeleanu Năvodari –fiind executate următoarele tipuri de lucrări:
– au fost amenajate rampele pentru persoanele cu dizabilitati;
– pe fațada posterioara s-a montat sistemul de susținere al ceramicii si al saltelelor de vata
– s-a terminat execuția părții laterale dinspre sud – glafurile exterioare;
– au fost montate parasolarele.
Corp Cladire C3 LICEU
– s-au montat obiecte sanitare la grupul sanitar destinat persoanelor cu dizabilitati
La Corp C1- Școală noua
– au fost montate panourile fotovoltaice;
– a fost finalizată montarea amenajarea rampelor de acces pentru persoanele cu handicap;
– a fost înlocuită gresia de pe hol;
– la interior au fost montate echipamentele HVAC, necesare pentru punerea in funcțiune a panourilor fotovoltaice;
– pe fațada posterioara – s-a efectuat izolația cu polistiren si masa de spaclu;
– pe fațada laterala (partea de Sud a clădirii) – au fost montate glafurile de aluminiu pe exterior;
– a fost finalizata hidroizolația la cele doua accese in clădire ( usa de acces a cadrelor didactice si ușa de acces a elevilor);
– s-a finalizat montajul placajului ceramic aferent fatadei ventilate;
– s-a aplicat decorativa la parter intre placajul ceramic si cota trotuarului;
– au fost montate sisteme de umbrire pe fatada posterioara;
– s-a montat glaf exterior din aluminiu la parter
PROIECT ,,EXTINDERE ȘI AMENAJARE ȘCOALA NR. 3 NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
a fost emis ordinul de începere și au avut loc mai multe ședințe pentru a se pune în vedere constructorului demararea lucrărilor;
PROIECT ,,FINALIZARE ȘI MODERNIZARE CLĂDIRE CU FUNCȚIE CULTURAL RECREATIVĂ-CASA DE CULTURĂ NĂVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
A fost emis ordinul de începere al lucrărilor;
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE PRIN MODERNIZAREA SI EXTINDEREA ILUMINATULUI PUBLIC IN ORASUL NAVODARI” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
Au fost analizate ofertele tehnice și a fost întocmit un raport în acest sens;
PROIECT ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE LOCALA 2
A fost frezată îmbrăcămintea asfaltica existenta spre Mamaia Nord si spre girație Năvodari;
Au fost asfaltate suprafețele frezate cu un strat de BA16;
Se montează parapet pietonal (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
Se montează parapet de siguranță tip greu (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
Au fost executate lucrări de betonare trotuar (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
Au fost dezafectați stalpii de electricitate. (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari)
s-au armat grinzile intoarse si s-a betonat in partea dinspre aval;
s-a armat fundația de parapet si se betonează in partea dinspre aval;
s-au întocmit si s-au transmis către ISC fisa de verificare pentru situația de lucrări nr.1
Lucrările se află în desfășurare fiind înlăturată îmbrăcămintea asfaltică pe sensul de mers către orașul Năvodari și trotuarul adiacent, parapetul rutier fiind demontat.;
a avut loc o întâlnire cu reprezentanții de utilități in vederea identificării unor soluții pentru devierea rețelelor de pe amplasament;
A fost predat amplasamentul si s-a dat ordinul de începere lucrari;
a fost comunicat anuntul de incepere lucrari la ISC Constanta;
s-a emis autorizatia de construire;
A fost semnat contractul pentru realizarea investiției ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA”;
PROIECT ÎMBUNĂTĂȚIREA MOBILITĂȚII URBANE IN ORAȘUL NĂVODARI PE STRĂZILE CE DESERVESC TRANSPORTUL IN COMUN: STRADA RÂNDUNELELOR, STRADA ALBINELOR, STRADA CONSTANTEI, STRADA PLOPILOR, STRADA RECOLTEI, STRADA CORBULUI, STRADA NUFERILOR
urmează încheierea contractului de execuție de lucrări;
s-a emis autorizatia de construire;
s-a transmis catre ISC anuntul de incepere lucrari;
s-a transmis catre ISC programul de control al calitatii.
au fost analizate ofertele pentru atribuirea contractului de lucrări;
a fost depusă depunerea cererii de rambursare nr.1;
s-au intocmit referatele de achizitie pentru proiectare , asistenta tehnica si executie lucrari, servicii de audit, servicii de consultanta, servicii de dirigentie de santier, urmand a se incheia contractele;
S-a intocmit raportul de progres nr.1.
PROIECT ,,UNITATE DE INGRIJIRI PERSOANE VARSTNICE SI CENTRU DE ZI ORAS NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
Au fost realizate lucrările de deviere a rețelei de alimentare cu apă și canalizare de pe amplasament;
Au fost executate lucrările de săpătură a fundației;
A fost predat proiectul tehnic constructorului;
A început execuția lucrărilor;
A fost depus la ISC programul de control;
PROIECT „IMBUNATATIREA MEDIULUI URBAN PRIN AMENAJAREA DE PARCURI, SCUARURI PUBLICE SI SPATII VERZI IN ORASUL NAVODARI”
– in Parcul La Grătare, a fost finalizată întreaga infrastructură – sistem de irigații, instalații electrice, terasamente, automatizare, lucrările fiind realizate in proporție de 50%;
– în parcul zona Str. Midiei lucrările au fost realizate in proporție de 95%, fiind executate recent lucrări de instalații electrice exterioare, sistem de irigații și peisagistică;
– în Parcul Piața de Pește, lucrările sunt executate în proporție de 70-75%.
Au fost elaborate documentațiile de finanțare și au fost depuse pentru finanțare prin PNRR următoarele proiecte:
 1. RENOVAREA ENERGETICĂ A CREȘEI NR. 20 DIN ORAȘUL NĂVODARI;
 2. RENOVAREA ENERGETICĂ A GRADINITEI NR. 3 NĂVODARI;
 3. RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRII – CAMIN NOU LICEU NAVODARI valoare proiect fără TVA 1.246.080,00;
 4. EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO SI DOTARE SPATII URBANE CU INFRASTRUCTURI TIC (SISTEME INTELIGENTE DE MANAGEMENT URBAN/LOCAL) ORAS NAVODARI, JUDETUL CONSTANTA – valoare proiect fără TVA 498500 EUR.
5. RENOVAREA ENERGETICĂ A PRIMĂRIEI ORAȘULUI NĂVODARI

You may also like

article-image
Administrație

Primăria Tuzla – Informare burse elevi

Primăria Tuzla, anunță că, în conformitate cu prevederile legale, Consiliile Locale pot contribui din bugetele proprii la finanțarea de bază și complementară a unităților de învățământ preuniversitar de stat. Acesta este motivul pentru care...