gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Năvodari – Informare Raport de activitate săptămâna 28.02-04.03.2022

Avatar photo by

Raport de activitate săptămâna 28.02-04.03.2022
Politia Locala
– 34 sesizări telefonice, Whatsapp, 112 primite și rezolvate
– 450 verificări persoane carantinate/izolate la domiciliu
– 29 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
– 27 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
– 94 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
– 26 procese verbale trimise spre afișare, 5 procese verbale trimis spre executare silită în alte localități, 29 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 15 implementari procese-verbale abateri rutiere
– 1 sesizare rezolvată
– somații pentru autoturisme abandonate
– 1 somație înmânată
– 25 persoane juridice și 4 fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
– 1 somație pentru igienizare
Gospodarie Comunala
– Toaletat arbuști, salubrizat parcuri și spații verzi, efectuare șeibi, săpat trandafiri, curățare gard viu și buruieni, strâns frunze
– Reparații rigolă strada Stadionului, mobilier stradal vandalizat, semne circulație și locuri de joacă
– Igienizare cimitir
– Săpat șanț și montat țeavă principală sistem de irigații bl. A7
– Pregătire locuințe pentru refugiații ucrainieni
– Mentenanță Biobază
– Cofrat pentru turnare alei pietonale bl. A7 și A5
– Scos gard viu bl. A7
S.P.C.L.E.P Năvodari
Au fost înregistrate:
– 123 cereri pentru eliberare acte de identitate
– S-au înmânat 84 acte de identitate
– S-au înregistrat 4 nașteri, 5 căsătorii, 7 decese, 5 divorțuri
– Actualizare Registru Național de Evidență a Persoanelor pentru 113 de persoane
– S-au furnizat datele a 24 persoane la cerere a unor autorități publice sau persoane fizice
– 17 sesizări pentru deschiderea procedurii succesorale
Juridic
– Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 28 dosare
– 12 comunicări de hotărâri judecătorești
– 5 citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
– 26 adrese de corespondență internă și 4 către alte instituții și cetățeni
Audit
– Pregătirea documentației și legislației pentru misiunea de audit public intern programată în primul trimestru din anul 2022
– Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor în vederea pregătirii acțiunilor de audit viitoare ce se vor desfășura în anul 2022, precum și pentru îmbunătățirea cunoștințelor
Serviciul Impozite si Taxe
• 184 certificate fiscale emise la persone fizice si juridice
• Total chitante emise 1938 din care 919 la ghiseu cu numerar, 462 la ghiseu cu POS, 305 prin Etax, 252 ordine de plata operate
• Declaratii de impunere operate in sistem
– 565 declarații cladiri personae fizice și juridice
– 244 declarații auto persoane fizice și juridice
– 522 declarații teren persone fizice și juridice
– 265 declarații de taxa de salubrizare
– 484 modificari/completari de roluri persone fizice și juridice
• 164 amenzi contravenționale operate în sistem
• 127 somații + titluri executorii persoane fizice
• 16 adrese de înființare proprie pe venituri personae fizice
• dosare de transformare a amenzilor în munca în folosul comunității
• 80 corespondență, adrese
• dosar soluționat pe O.G 69/2020
• 15 amenzi pentru declararea cu întârziere emise la ghișeu
Clubul Sportiv Năvodari
Calendar competitional
– Secția fotbal seniori, sâmbătă, 5 martie, ora 13, Stadionul Flacăra, CS Năvodari (antrenor Constantin Funda) – Sparta Techirghiol, meci din Liga a 4-a.
– Juniori A1, sâmbătă, 5 martie, ora 11, Stadionul Flacăra, CS Năvodari (antrenor Florin Adam) – Sparta Techirghiol, meci din Liga a 4-a.
– Juniori C2 (antrenor George Focan) sâmbătă, 5 martie, ora 11,30 teren sintetic, CS Năvodari – Kinder Constanța, juniori D2 (antrenor Ciprian Cazan) duminică, 6 martie, ora 12,30 teren sintetic, CS Năvodari – Performer Constanța, juniori E2 (antrenor Marius Dinicu) miercuri, 2 martie, ora 16, teren balon, CS Năvodari – Real Năvodari, juniori E2 (antrenor Marius Dinicu) sâmbătă, 5 martie, ora 9, Farul Constanța – CS Năvodari, juniori E2 (antrenor Marius Dinicu) duminică, 6 martie, ora 10,30 teren sintetic, CS Năvodari – Sparta Techirghiol, juniori B1 (antrenor Adrian Manea) sâmbătă, 5 martie, ora 9,30 teren sintetic, CS Năvodari – Kinder Constanța, juniori E3 (antrenor Cristian Mihăilă) sâmbătă, 5 martie, ora 10, Sala Sporturilor, CS Năvodari – Real Năvodari. Secția de kempo, 4-6 martie, București, Campionatul Național de semi-kempo. Antrenor Marcel Jipeanu.
– Secția de volei, duminică, 6 martie, ora 12, sala de sport a Liceului Axiopolis din Cernavodă, meci din Campionatul Național de cadete, Axiopolis Cernavodă – CS Năvodari. Antrenor Robert Pererva.
– Secția de box, 1-6 martie, București, Cupa României la box feminin, participă 11 sportive de la CS Năvodari. Antrenori Ferodin Ablalim și Marcel Jipeanu.
Administrarea Domeniului Public și Privat
– Acțiuni de toaletat arbori uscati pe raza orașului
– 14 avize de intervenție
– avize de funcționare agenți economici
– 3 procese verbale de recepție
– 2 contracte de concesiune/cotă indiviză/închirieri
– 34 verificări documentații cadastrale, planuri de situație, întocmire declarații + cereri înscriere OCPI
– 25 autorizații de parcare
– 69 vizări autorizații taxi, aviz traseu, certificate înregistrare autovehicule lente, radieri buldo, aviz publicitate
– Verificări imobile din sectoare cadastrale pentru lucrări de înregistrare sistematică
– 11 avize de ocupare a domeniului public
– 91 documente de corespondență externă
– 93 documente corespondență internă
– 2 acorduri de intabulare
– 45 sesizări iluminat public
Asistență Socială
– 5 anchete sociale redactate si transmise institutiilor solicitante,
– 3 vizite in teren si intocmirea documentelor aferente, respectiv: 1 ancheta sociala si 2 Rapoarte de vizită,
– Informare si consiliere sociala parinti in situatia copiilor aflati in risc de abandon scolar;
– centralizarea electronică a informatiilor privind copiii cu parinti plecati la munca in strainatate (primite de la unitatile de invatamant, notificari parinti) – total 253 copii, in prezent;
– 8 deplasări in teren pentru efectuarea anchetelor psihosociale solicitate de judecatorie sau notariat,
– 4 adrese de raspuns catre institutia solicitantă (anchete sociale in cazuri de divort, modificare masuri minor);
– primirea alimentelor de la furnizor, pentru un număr de 48 beneficiari, ai cantinei de ajutor social şi distribuirea către beneficiari;
– instrumentare un dosar cu o solicitare de înscriere a trei minori la cantina de ajutor social;
– s-au primit 5 dosare indemnizaţii creştere copil şi stimulent de inserţie;
– Planificarea activităților pentru evenimentul Ziua Mondială a Asistenței Sociale: încheierea de protocoale intre inițiator Direcția Asistență Socială și parteneri cele 4 unități de învățământ din orașul Năvodari: Liceul Tehnologic ”Lazăr Edeleanu”, Școala Gimnazială ” Tudor Arghezi”, Școala Gimnazială ” Grigore Moisil”, Școala Gimnazială ”George Enescu”.
– S-a finalizat procedura de admitere pentru 1 beneficiar, fiind înscris pe consiliere psihologică.
– Se află în procesul de evaluare inițială și admitere încă 3 solicitări pentru includerea copiilor la activitățile socio-educative și consiliere psihologică;
– Centru de Zi pentru Persoane în vârstă – Organizare și participare la Expoziția „Poiana Narciselor” cu reprezenanții Casei de Cultură Pontus Euxinus –Năvodari;
– A fost oferită consiliere în vederea accesării serviciilor sociale din cadrul Centrului de Zi pentru Persoane în Vârstă;
– Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiari ai Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, nouă vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.
– În această perioadă serviciile creșei au fost acordate în medie zilnică unui număr de 51de copii prezenți. S-au asigurat 2 mese principale și 2 gustări. În ceea ce privește activitățile educaționale, s-au desfășurat conform planificării, atingându-se cele cinci domenii de dezvoltare, respectiv: dezvoltarea fizică, a sănătății și igienei personale; dezvoltare socio-emoțională; capacități și atitudini de învățare; dezvoltarea limbajului, a comunicării; dezvoltare cognitivă și cunoașterea lumii.
– 11 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor sociale pentru orientarea școlară și profesională a copiilor, pentru reevaluarea și încadrarea copiilor în grad de handicap, în vederea monitorizării planurilor de abilitare-reabilitare a copiilor cu handicap, în vederea reevaluării asistenților personali ai copiilor cu handicap grav cu asistent personal
– 2 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor sociale pentru reîncadrare în grad de handicap a adulților cu handicap, pentru încadrare în grad de handicap a adulților cu handicap
Urbanism
– 26 certificate de Urbanism
– 14 autorizații de construire
– 6 adrese de corespondență
– 10 certificate de atestare a edificării construcției
– 24 adeverințe de nomenclator stradal
– 5 înștiințări privind valoarea finală a lucrărilor
– 6 procese verbale de recepție
S.C. Termica Distribuție S.R.L.
– Scarificare și împietruire str. Pescarilor, tronson II și acces către strada Nuferilor
– Montat borduri mari strada Pescarilor sector II

You may also like