Primăria Năvodari
Raport de activitate săptămâna 21-25 februarie 2022
Politia Locala
– 64 sesizări telefonice, Whatsapp, 112 primite și rezolvate
– 1000 verificări persoane carantinate/izolate la domiciliu
– 18 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
– 70 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
– 94 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
– 6 procese verbale trimise spre afișare, 12 procese verbale trimis spre executare silită în alte localități, 12 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 1 implementare proces-verbal abateri rutiere
– 6 sesizari rezolvate
– 5 somații pentru autoturisme abandonate
– somații înmânate
– 21 persoane juridice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
– 2 somații pentru igienizare
Gospodarie Comunala
– Toaletat arbuști, salubrizat parcuri și spații verzi, efectuare șeibi, săpat trandafiri, curățare gard viu și buruieni, strâns frunze (Parc Trandafirilor, str. Cabanei, Parc Crizantemelor, Biserica Sf. Nicolae, Parc Cp-uri, Piațetă Leu, Parc Central, Troiță Eroi, Rorou, str. Albinelor, str. Tineretului, str. Tașaul – bl. T1, T2, str. Tineretului, str. Sănătății)
– Reparații mobilier stradal vandalizat, semne circulație și locuri de joacă
– Igienizare cimitir
– Săpat șanț și montat țeavă principală sistem de irigații bl. A6
– Pregătit teren (săpat, nivelat, îndreptat) bl. A6
– Scos gard viu și montare sistem de irigații bl. A7
S.P.C.L.E.P Năvodari
Au fost înregistrate:
– 117 cereri pentru eliberare acte de identitate
– S-au înmânat 156 acte de identitate
– S-au înregistrat 4 nașteri, 1 căsătorie, 9 decese, 1 divorț
– Actualizare Registru Național de Evidență a Persoanelor pentru 112 de persoane
– S-au furnizat datele a 17 persoane la cerere a unor autorități publice sau persoane fizice
– sesizări pentru deschiderea procedurii succesorale
Juridic
– Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 28 dosare
– 16 comunicări de hotărâri judecătorești
– 21 citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
– 26 adrese de corespondență internă și 9 către alte instituții și cetățeni
Audit
– Pregătirea documentației și legislației pentru misiunea de audit public intern programată în primul trimestru din anul 2022
– Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor în vederea pregătirii acțiunilor de audit viitoare ce se vor desfășura în anul 2022, precum și pentru îmbunătățirea cunoștințelor
Serviciul Impozite si Taxe
• 220 certificate fiscale emise la persone fizice si juridice
• Total chitante emise 2016 din care 974 la ghiseu cu numerar, 482 la ghiseu cu POS, 350 prin Etax, 210 ordine de plata operate
• Declaratii de impunere operate in sistem
– 522 declarații cladiri personae fizice și juridice
– 180 declarații auto persoane fizice și juridice
– 650 declarații teren persone fizice și juridice
– 242 declarații de taxa de salubrizare
– 474 modificari/completari de roluri persone fizice și juridice
• 20 amenzi contravenționale operate în sistem
• 30 somații + titluri executorii persoane fizice
• 20 adrese de înființare proprie pe venituri personae fizice
• 1 dosar de transformare a amenzilor în munca în folosul comunității
• 70 corespondență, adrese
• dosar soluționat pe O.G 69/2020
• 12 amenzi pentru declararea cu întârziere emise la ghișeu
Clubul Sportiv Năvodari
Calendar competitional
– Secția fotbal seniori, sâmbătă, 26 februarie, ora 13, Stadionul Flacăra, CS Năvodari seniori (antrenor Constantin Funda) – CS Năvodari A1 (antrenor Florin Adam), meci de pregătire.
– Juniori C2 (antrenor George Focan) sâmbătă, 26 februarie, ora 11, teren sintetic, CS Năvodari – CS Medgidia, juniori D2 (antrenor Ciprian Cazan) joi, 24 februarie, ora 9,30 teren sintetic, CS Năvodari – Sporting Năvodari, juniori D2 (antrenor Ciprian Cazan) sâmbătă, 26 februarie, ora 15,30 teren sintetic, CS Năvodari – Farul Constanța, juniori E2 (antrenor Marius Dinicu) miercuri, 23 februarie, ora 14, teren sintetic, CS Năvodari – Farul Constanța, juniori E2 (antrenor Marius Dinicu) vineri, 25 februarie, ora 15,30 teren sintetic, CS Năvodari – CSO Ovidiu, juniori E2 (antrenor Marius Dinicu) sâmbătă, 26 februarie, ora 9,30 teren balon, CS Năvodari – Kinder Constanța, juniori B1 (antrenor Adrian Manea) sâmbătă, 26 februarie, ora 9,30 teren sintetic, CS Năvodari – Farul Constanța, juniori E3 (antrenor Cristian Mihăilă) marți, 22 februarie, ora 13 teren sintetic, CS Năvodari – Black Sea Năvodari.
– Secția de kempo, marți, 22 februarie și miercuri, 23 februarie, ora 19, Sala de box Năvodari, meciuri de verificare la care au participat sportivi de la CS Năvodari, CS Fair-Play Slobozia, CS Medgidia. Antrenor Marcel Jipeanu.
– Secția de handbal, juniori grupa 2008-2009, duminică, 27 februarie, ora 9, Sala Sporturilor Năvodari, meci de pregătire, CS Năvodari (antrenor Diandra Adam) – HC Kir Techirghiol.
Administrarea Domeniului Public și Privat
– Acțiuni de toaletat arbori uscati pe raza orașului
– avize de intervenție
– avize de funcționare agenți economici
– procese verbale de recepție
– 26 contracte de concesiune/cotă indiviză/închirieri
– 16 verificări documentații cadastrale, planuri de situație, întocmire declarații + cereri înscriere OCPI
– autorizații de parcare
– vizări autorizații taxi, aviz traseu, certificate înregistrare autovehicule lente, radieri buldo, aviz publicitate
– Verificări imobile din sectoare cadastrale pentru lucrări de înregistrare sistematică
– avize de ocupare a domeniului public
– 39 documente de corespondență externă
– 72 documente corespondență internă
– 4 acorduri de intabulare
– sesizări iluminat public
Asistență Socială
– primirea alimentelor de la furnizor, pentru un număr de 48 beneficiari, ai cantinei de ajutor social şi distribuirea către beneficiari;
– s-au primit 10 dosare indemnizaţii creştere copil şi stimulent de inserţie;
– s-au primit 2 dosare pentru acordare alocaţie de stat;
– s-au efectuat 4 anchete sociale pentru completare dosar indemnizaţie creştere copil;
– 5 anchete sociale pentru reevaluare beneficiar de ASF (auto);
– 10 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor sociale pentru orientarea școlară și profesională a copiilor, pentru reevaluarea și încadrarea copiilor în grad de handicap, pentru monitorizarea planurilor de abilitare-reabilitare a copiilor cu handicap, pentru reevaluarea asistenților personali ai copiilor cu handicap grav cu asistent personal, în vederea efectuării anchetelor sociale pentru angajarea asistenților personali pentru copiii cu handicap grav, efectuarea anchetelor sociale pentru încadrarea adulţilor în grad de handicap
– 7 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor sociale pentru reîncadrare în grad de handicap a adulților cu handicap, efectuarea anchetelor sociale pentru încadrare în grad de handicap a adulților cu handicap
– 5 anchete sociale redactate si transmise institutiilor solicitante (DGASPC),
– 5 vizite in teren si intocmirea rapoartelor de vizite pentru monitorizare mame minore, clarificare situatie copil (înregistrarea nasterii, dosar alocatie de stat, alte drepturi), verificare suspiciune cersetorie in cazul unor parinti cu copii, verificare conditii de îngrijire a unui copil,
– 9 deplasări in teren pentru efectuarea anchetelor psihosociale solicitate,
– 6 adrese de raspuns catre institutia solicitantă (anchete sociale in cazuri de divort si o verificare la domiciliu solicitata de Directia Imigrari);
– Propunere și elaborare proiect pentru marcarea Zilei Mondiale a Asistenței Sociale, declarată la nivel mondial în data de 15 martie 2022. Proiectul este inițiat de Direcția Asistență Socială, la care au confirmat implicare și participare cele 4 unități de învățământ din orașul Năvodari: Liceul Tehnologic ”Lazăr Edeleanu”, Școala Gimnazială ” Tudor Arghezi”, Școala Gimnazială ” Grigore Moisil”, Școala Gimnazială ”George Enescu”;
– S-a efectuat o intervenție de urgență în urma sesizării unui părinte cu 3 copii aflați în izolare pe o perioadă de 7 zile și care nu dispuneau de alimentele de bază și resurse proprii pentru un trai minim de viață. Din donațiile deținute s-au asigurat alimentele de bază, și ulterior situația familiei a fost orientată către includerea pe serviciul social – Cantina de Ajutor Social, în vederea acordării de 2 mese/zi pentru copii. Familia va fi monitorizată și orientată și către compartimentul de beneficii, la nevoie;
– In prezent se afla în evidența centrului 29 de beneficiari, din care 12 sunt inclusi pe grupa gimnaziala, iar 16 pe grupa primara, 5 pe consiliere psihologica din care unul nu este inclus în activitățile socio-educative;
– Implicarea voluntarilor in funcție de disponibilitatea lor pentru a ajuta copiii in realizarea sarcinilor de lucru
– Zilnic, s-a acordat masa caldă pentru copiii din cadrul Centrului de Zi pentru Copii. Din numarul mediu 20 beneficiari. Au existat absente pe fondul starii de sanatate a unor beneficiari.
– Reorganizarea spațiului terapeutic pentru crearea unui cadru optim pentru beneficiari; realizarea decorului pentru activitatea “Ziua de Dragobete –Sărbătoarea Dragostei la români”;
– Identificare, achiziționare și pregătire zilnică a materialelor necesare activităților de terapie;
– Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiari ai Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, nouă vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.;
Urbanism
– 52 certificate de Urbanism
– 17 autorizații de construire
– 9 adrese de corespondență
– 22 certificate de atestare a edificării construcției
– 21 adeverințe de nomenclator stradal
– 15 înștiințări privind valoarea finală a lucrărilor
– 4 procese verbale de recepție
S.C. Termica Distribuție S.R.L.
– Așternere mixtură asfaltică str. Pescarilor
– Montat borduri mari strada Pescarilor
–
SERVICIUL MONITORIZARE PROIECTE – REGISTRATURĂ ARHIVĂ- MONITORIZARE LOCALĂ- ORGANIZARE EVENIMENTE
– Au fost înregistrare și rezolvate favorabil un număr de 1.756 documente, din care 287 depuse de cetățeni, operațiuni administrative care pot fi efectuate online și nu mai necesită interacțiunea direct între cetățean și funcționarul public, iar 1 469 documente interne între direcții servicii, compartimente, birouri;
DIRECȚIA ACHIZIȚII PUBLICE – MANAGEMENT PROGRAME – FONDURI EUROPENE – ADMINISTRATIV
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC LAZAR EDELEANU NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
au continuat lucrările de construcții la Liceul Lazăr Edeleanu Năvodari –fiind executate următoarele tipuri de lucrări:
– au fost amenajate rampele pentru persoanele cu dizabilitati;
– pe fatada posterioara pe 60% din suprafata s-a montat sistemul de sustinere al ceramicii si al saltelelor de vata
– s-a terminat toata partea laterală dinspre Sud – glafurile exterioare si s-a dau dat jos saltelele
La Corp C1- Scoala noua
– Au fost montate panourile fotovoltaice;
– Se lucrează la amenajarea rampelor de acces pentru persoanele cu handicap;
– Se înlocuiește gresia de pe hol;
– la interior au fost montate echipamentele HVAC, necesare pentru punerea in funcțiune a panourilor fotovoltaice;
– pe fațada posterioara – s-a efectuat izolația cu polistiren si masa de spaclu;
– pe fațada laterala (partea de Sud a clădirii) – au fost montate glafurile de aluminiu pe exterior;
– a fost finalizata hidroizolația la cele doua accese in clădire ( usa de acces a cadrelor didactice si ușa de acces a elevilor);
La fațada principala
– se lucrează la placajul ceramic.
– la etajul 1 s-au montat glafurile exterioare din tabla de aluminiu.
Corp C3- Sala de sport
-s-a efectuat proba la instalația electrica.
– operațiuni ramase pana la finalizare acoperiș Corp C1 : de montat carton stratul 2 pe suprafața orizontala si carton pe atic.
PROIECT ,,EXTINDERE ȘI AMENAJARE ȘCOALA NR. 3 NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
proiectul tehnic se află în analiză la ADRSE Brăila;
a fost remisă o adresă pentru verificarea garanției depusă- adresa a fost înaintată către Ministerului Dezvoltării, BNR, ASF;
a fost organizată o ședință de lucru privitoare la demararea lucrărilor pe amplasamentul investiției la care au fost prezenți reprezentanții constructorului, ai proiectantului precum și furnizorii de utilități;
a fost depusă documentația în vedere obținerii avizului ISU și a fost obținut avizul ISU;
a fost formulată către ADRSE o solicitare în vederea lămuririi aspectelor privitoare la Scrisoarea de garanție și au fost comunicate constructorului concluziile analizei scrisorii de garanție;
s-a semnat contractul de achiziție publică de execuție de lucrări aferent acestei investiții;
a fost primita si analizata documentația tehnica a proiectului – proiect tehnic, DTAC, devize, DTOE;
s-au aprobat in Consiliul Local, proiectul tehnic – indicatorii tehnico-economici si devizul general actualizat.
A finalizată documentația tehnică pentru obținerea autorizației de construire;
PROIECT ,,FINALIZARE ȘI MODERNIZARE CLĂDIRE CU FUNCȚIE CULTURAL RECREATIVĂ-CASA DE CULTURĂ NĂVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
În data de 24.02.2022 a avut loc o întalnire cu reprezentanții contractantului în vederea discutării mai multor probleme referitoare la execuția lucrărilor.
A fost depus și recepționat proiectul tehnic pentru lucrările de investiții aferente proiectului;
S-a semnat contractul de elaborare a proiectului tehnic, asistență tehnică și execuție lucrări pentru proiectul ,,FINALIZARE ȘI MODERNIZARE CLĂDIRE CU FUNCȚIE CULTURAL RECREATIVĂ-CASA DE CULTURĂ NĂVODARI”.
A fost semnat actul aditional nr.1/ 30.09.2021 la contractul de proiectare si executie lucrari nr. 50362/ 19.07.20201, încheiat in baza OUG 15/2021 si a Ordinului MDLPA nr. 1336/2021;
A fost elaborat și comunicat raportul de progres nr. 3;
A fost depusă cererea de rambursare nr. 1 aferentă cheltuielilor efectuate înaintea semnării contractului de finanțare.
A început prestarea serviciilor de elaborarea a proiectului tehnic în vederea aprobării acestuia la Agenția de Dezvoltare Regională și demararea lucrărilor de construcții;
A fost demarată activitatea de eliberare a amplasamentului astfel încât clădirea să fie pusă la dispoziția constructorului pentru începerea lucrărilor;
A fost finalizată elaborarea documentației tehnice pentru autorizarea lucrărilor de construcții;
PROIECT ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE LOCALA 2
Lucrările se află în desfășurare fiind înlăturată îmbrăcămintea asfaltică pe sensul de mers către orașul Năvodari și trotuarul adiacent, parapetul rutier fiind demontat.;
a avut loc o intalnire cu reprezentantii de utilitati in vederea identificarii unor solutii pentru devierea retelelor de pe amplasament;
PROIECT ÎMBUNĂTĂȚIREA MOBILITĂȚII URBANE IN ORAȘUL NĂVODARI PE STRĂZILE CE DESERVESC TRANSPORTUL IN COMUN: STRADA RÂNDUNELELOR, STRADA ALBINELOR, STRADA CONSTANTEI, STRADA PLOPILOR, STRADA RECOLTEI, STRADA CORBULUI, STRADA NUFERILOR
urmează încheierea contractului de execuție de lucrări;
au fost analizate ofertele pentru atribuirea contractului de lucrări;
a fost depusă depunerea cererii de rambursare nr.1;
Acest obiectiv se va realiza prin asfaltarea și modernizarea celor mai importante străzi aflate pe traseul mijloacelor de transport în comun – aproximativ 4,3 km de drumuri. Zonele care se vor asfalta sunt strada Rândunelelor, strada Albinelor, strada Constantei, strada Plopilor, strada Recoltei, strada Corbului, strada Nuferilor. În aceste zone se va avea în vedere redimensionarea trotuarelor, reamenajarea spațiilor verzi de aliniament, reconfigurarea traseelor de autobuz si prelungirea acestora si in zone periferice ale orașului, investiții necesare dacă avem în vedere stadiul avansat de degradare al infrastructurii rutiere si infrastructura nemodernizata ale unor străzi din anumite zone ale orașului. De menționat este faptul că str. Plopilor va fi modernizată în întregime prin lărgirea la 4 benzi, asfaltare integrală, amenajarea spațiilor verzi – rulouri de gazon, modernizarea aleilor pietonale, realizarea de piste de bicicliști, stații de bike-sharing si rasteluri pentru biciclete.
PROIECT ,,UNITATE DE INGRIJIRI PERSOANE VARSTNICE SI CENTRU DE ZI ORAS NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
A fost predat proiectul tehnic constructorului;
A început execuția lucrărilor;
A fost depus la ISC programul de control;
A fost încheiat ACTUL ADIȚIONAL NR.1/ 30.09.2021 LA CONTRACTUL DE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI nr. 13735/ 23.01.2021 realizat in baza OUG 15/2021 si a Ordinului nr. 1336/2021 prin care s-a ajustat prețul contractului în conformitate cu prevederile legale;
PROIECT „IMBUNATATIREA MEDIULUI URBAN PRIN AMENAJAREA DE PARCURI, SCUARURI PUBLICE SI SPATII VERZI IN ORASUL NAVODARI”
– in Parcul La Grătare, a fost finalizată întreaga infrastructură – sistem de irigații, instalații electrice, terasamente, automatizare, lucrarile fiind realizate in proportie de 50%;
– în parcul zona Str. Midiei lucrările au fost realizate in proporție de 95%, fiind executate recent lucrări de instalații electrice exterioare, sistem de irigații și peisagistică;
– în Parcul Piața de Pește, lucrarile sunt executate în proporție de 70-75%.
Primăria Năvodari – Informare Raport de activitate săptămâna 21-25 februarie 2022
Feb 28, 2022