Primăria Năvodari Raport de activitate săptămâna 16-20 mai 2022
Politia Locala
– 48 sesizări telefonice, Whatsapp, 112 primite și rezolvate
– 22 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
– verificarea respectării traseelor, mijloacelor de transport public de persoane ce operează pe raza orașului, precum și respectarea de către participanții la trafic a dispozițiilor legale privind oprirea și staționarea
– 13 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
– 107 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
– 10 procese verbale trimise spre afișare, 1 proces verbale trimis spre executare silită în alte localități, 14 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 9 implementari procese-verbale abateri rutiere, 22 petiții înregistrate
– 5 sesizări rezolvate
– somații pentru autoturisme abandonate
– procese verbale de contravenție afișate la domiciliu
– 50 persoane juridice și 5 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
– 1 somație pentru igienizare
Gospodarie Comunala
– Toaletat arbuști, salubrizat parcuri și spații verzi, efectuare șeibi, săpat trandafiri, curățare gard viu și buruieni
– Plantări flori pe spațiile verzi ale orașului
– Igienizare cimitir
– Servicii de ecarisaj
– Tuns și cosit zona blocuri R-uri, CP-uri, Anl, P-uri, str. Frunzelor, str. Panseluțelor, str. Pescărușului, str. Crizantemei, str. Cabanei, str. Crinului, str. Mării
– Reparații mobilier stradal vandalizat și locuri de joacă
– Mentenanță Biobază
– Udat cu cisterna spațiile verzi ce nu dispun de sistem de irigații
S.P.C.L.E.P Năvodari
Au fost înregistrate:
– 138 cereri pentru eliberare acte de identitate
– S-au înmânat 111 acte de identitate
– S-au înregistrat 1 naștere, 7 căsătorii. 9 divorțuri
– Actualizare Registru Național de Evidență a Persoanelor pentru 130 de persoane
– S-au furnizat datele a 19 persoane la cerere a unor autorități publice sau persoane fizice
– 7 sesizări pentru deschiderea procedurii succesorale
Juridic
– Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 26 dosare
– 24 comunicări de hotărâri judecătorești, citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
– 12 adrese de corespondență internă și 15 către alte instituții și cetățeni
– 23 contracte avizate de legalitate
Audit
– Întocmire Proiect Raport misiune audit și adrese de aprobare și comunicare către compartimentele implicate
– Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor în vederea pregătirii acțiunilor de audit viitoare ce se vor desfășura în anul 2022, precum și pentru îmbunătățirea cunoștințelor
Serviciul Impozite si Taxe
• 188 certificate fiscale emise la persone fizice si juridice
• Total chitante emise 876 din care 418 la ghiseu cu numerar, 186 la ghiseu cu POS, 56 prin Etax, 216 ordine de plata operate
• Declaratii de impunere operate in sistem
– 350 declarații cladiri persoaae fizice și juridice
– 206 declarații auto persoane fizice și juridice
– 394 declarații teren persone fizice și juridice
– 166 declarații de taxa de salubrizare
– 314 modificari/completari de roluri persone fizice și juridice
• 272 amenzi contravenționale operate în sistem
• 146 somații + titluri executorii persoane fizice
• 32 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice
• 3 dosare de transformare a amenzilor în munca în folosul comunității
• 172 corespondență, adrese
• 15 amenzi pentru declararea cu întârziere emise la ghișeu
• 3 dosare de scutire plată pentru persoane cu dizabilități
Clubul Sportiv Năvodari
Calendar competitional
Secția fotbal seniori, sâmbătă, 21 mai, ora 13, Poseidon Limanu – CS Năvodari (antrenor Constantin Funda), meci din Liga a 4-a.
Juniori A1, sâmbătă, 21 mai, ora 11, Poseidon Limanu – CS Năvodari (antrenor Florin Adam), meci din Liga a 4-a.
Juniori C2 (antrenor George Focan) sâmbătă, 21 mai, ora 13, teren sintetic, CS Năvodari – Performer Constanța,
Juniori B1 (antrenor Adrian Manea) sâmbătă, 21 mai, ora 11, teren sintetic, CS Năvodari- Dacia Mircea Vodă,
Juniori D2, (antrenor Ciprian Cazan), sâmbătă, 21 mai, ora 9, teren sintetic, CS Năvodari – Luceafărul Constanța,
Juniori E2, (antrenor Marius Dinicu), miercuri, 18 mai, ora 16, teren sintetic, CS Năvodari – Sparta Techirghiol,
Juniori E2, (antrenor Marius Dinicu), duminică, 22 mai, ora 10, teren sintetic, CS Năvodari – Luceafărul Constanța.
Administrarea Domeniului Public și Privat
– 11 avize de intervenție
– 4 avize de funcționare agenți economici
– 12 verificări documentații cadastrale, planuri de situație, întocmire declarații + cereri înscriere OCPI
– 20 autorizații de parcare
– 6 vizări autorizații taxi, aviz traseu, certificate înregistrare autovehicule lente, radieri buldo, aviz publicitate
– Verificări imobile din sectoare cadastrale pentru lucrări de înregistrare sistematică
– 16 avize de ocupare a domeniului public
– 68 documente de corespondență externă
– 36 documente corespondență internă
– 5 sesizări iluminat public
Asistență Socială
Protecția Copilului:
– 2 adrese noi primite de la DGASPC Constanta privind clarificare situatie neintelegeri/ conflicte intre parinti, bullying școlar;
– 5 vizite la domiciliul familiilor in dificultate, privind verificare conditii crestere si ingrijire minori, monitorizare mame minore/ copil reintegrat in familie;
– 4 adrese de răspuns solicitantilor (anchete sociale), 2 rapoarte de vizita/întrevedere/ convorbiri telefonice, 1 adresa solicitare informatii suplimentare catre scoala;
Autoritate Tutelară:
– 3 adrese noi primite de la Judecatorie/ Notariat având ca obiect divort cu minori, autorizare-dare de seama tutore, stabilire curator persoana adulta;
– 2 vizite în teren in vederea verificarii situatiei minorilor și întocmirea rapoartelor de ancheta psihosociala (în dosarele aflate pe rolul judecatoriei/notariate),
– 2 anchete psihosociale redactate si inaintate spre semnare
Compartimentul Beneficii de Asistenţă Socială
– s-au întocmit documentele pentru încetarea dreptului la suplimentul lunar pentru energie, pentru un număr de 5 beneficiari;
– s-a primit un dosar privind solicitare angajare asistent persoanal al unei persoane de adulte cu handicap;
– s-au efectuat un număr de 150 anchete sociale în vederea verificării respectării condiţiilor de acordare a dreptului la ajutor pentru încălzire şi la suplimentul pentru energie pentru sezonul rece 2021-2022;
– s-au efectuat 5 anchete sociale privind situaţia locatarilor imobilelor incendiate în data de 05.05.2022;
– s-au întocmit documentele pentru acordarea de servicii la cantina de ajutor social, pentru un număr de 3 beneficiari;
– s-au primit 2 dosare pentru privind solicitarea de înscriere și primirea de servicii sociale gratuite și 1 dosar contra-cost la cantina de ajutor social;
– s-au primit 10 dosare pentru indemnizaţie creştere copil
– s-au primit 6 dosare pentru obţinere alocaţie de stat
– s-a efectuat o ancheta socială în vederea angajării unui asistent personal pentru o persoană adultă cu handicap
– s-a efectuat 1 anchetă socială pentru completare dosar alocaţie de stat pentru cetăţeni ucrainieni
Compartimentul Protecția Persoanelor cu Handicap
– vizite în teren și efectuare anchete sociale pentru copiii cu handicap la solicitarea beneficiarilor, întocmirea și înaintarea acestora conducerii spre semnare (2 caz.), din care:
-orientare școlară și profesională (1 caz.);
-reevaluare și încadrare în grad de handicap (1 caz.);
– vizite în teren pentru verificarea din oficiu a copiilor cu dizabilități/asistenților personali (4 caz.), întocmirea rapoartelor/referatelor și înaintarea acestora conducerii spre semnare, din care:
-monitorizarea planurilor de abilitare-reabilitare a copiilor cu dizabilități (3 caz.);
-reevaluarea asistenților personali ai copiilor cu handicap grav cu asistent personal (1 caz.);
– vizite în teren și efectuare anchete sociale pentru adulții cu handicap la solicitarea beneficiarilor, întocmirea și înaintarea acestora conducerii spre semnare (13 caz.), din care:
-încadrare în grad de handicap (9 caz.);
-reevaluare și încadrare în grad de handicap (4 caz.);
– Activități derulate în cadrul Programului “POAD 2018-2021”:
– distribuție pachete la copiii cu handicap grav cu asistent personal beneficiari de asistent personal sau de indemnizație lunară;
– redactare rapoarte de vizită / convorbiri telefonice / întrevedere privind persoanele cu handicap, adulți și copii (2 caz.) și înaintarea acestora conducerii spre semnare, din care:
– raport de întrevedere privind minori cu handicap (1 caz.);
– raport de vizită privind adulți cu handicap (1 caz.);
CENTRU DE ZI PENTRU COPII
• În prezent se află în evidența centrului 33 de beneficiari, din care 12 sunt incluși pe grupa gimnazială, iar 19 pe grupa primara, 6 pe consiliere psihologica din care doi nu sunt incluși în activitățile socio-educative;
• Se află în lucru: 1 cerere pentru admitere, 2 pentru încetare. De asemenea, s-au prezentat la sediul centrului potențiali beneficiari, respectiv 2 părinti a 2 copii, cărora li s-a înmânat cereri de admitere și au primit îndrumare pentru întocmirea dosarului de admitere;
S-a efectuat prelungirea perioadei de acordare servicii sociale, respectiv consiliere psihologica pentru 1 beneficiar;
• Intâlnire echipa multidisciplinară pentru implementarea procedurii de evaluare și reevaluare, planificare si monitorizare, plan de consiliere psihologică individuală și de grup, pentru 31 beneficiari ai centrului;
• S-a derulat acțiunea ”Alege să lucrezi în echipă” :
o A fost invitat un trainer antreprenor și împreună cu copiii s-a punctate jocul de echipă, au învățat lucruir noi despre stabilirea obiectivelor, strategiilor, împărțirea sarcinilor, dar și comunicarea și relaționarea în cadrul grupului.
• S-a derulat programul de consiliere psihologică individuală și de grup:
o s-au derulat ședințele de consiliere psihologica individuală conform programărilor;
o completare documente privind aspectele psihologice în dosarele beneficiarilor (fișe de evaluare psihologică, fișe de monitorizare, rapoarte trimestriale de monitorizare, fișe de servicii, programe personalizate de intervenții,)
• S-a asigurat activitatea de supraveghere a stării de sănătate a copiilor, astfel:
o s-a efectuat triajul copiilor din centru, în medie 25 de copii prezenți zilnic;
o s-au consemnat absentele motivate pe fondul stării de sănătate;
o s-a asigurat masa calda, zilnic si însotirea copiilor la servirea mesei.
o s-a verificat stocul de alimente în vederea stabilirii meniului
o s-a întocmit documentatia pentru achizitionarea de alimente pentru luna iunie
CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE ÎN VÂRSTĂ
• S-a asigurat activitatea de asistență socială pentru beneficiarii centrului, respectiv :
o A fost actualizat dosarul personal și de servicii ale uni beneficiar din cadrul Centrului de Zi pentru Persoane în Vâstă;
o A fost actualizat centralizatorul care cuprinde situația dosarelor aferente fiecărui beneficiar în parte din cadrul Centrului de Zi pentru Persoane în Vâstă;
o A fost redactat contractul de acordare servicii pentru un nou solicitant de servicii sociale în cadrul CZPV;
o A fost finalizat Raportul de activitate pentru Centrul de Zi pentru Persoane în Vârstă, aferent anului 2021;
o S-au efectuat demersuri în vederea soluționării unei sesizari privind situatia unei persoane varstnice;
o Au fost demarate demersurile pentru organizarea primei ediții din acest an a Seratei Dansante ”Trecut-au anii! Dans și voie bună!„.
• S-a asigurat activitatea de terapie ocupațională pentru beneficiarii centrului, respectiv:
o S-a reorganizat săptămânal spațiul terapeutic pentru crearea unui cadru optim pentru beneficiari;
o S-au identificat și pregătit zilnic materialele necesare activităților de terapie, în evidența centrului aflându-se 22 de beneficiari;
o S-au desfășurat activități (atât individual, cât și în grup)
o
UNITATEA DE INGRIJIRE LA DOMICILIU
• Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiari ai Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, 8 vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.
Registratură
1 832 documente înregistrate prin programul Regista din care 172 depuse de cetățeni- operațiuni administrative care pot fi efectuate online și nu mai necesită interacțiunea directă între cetățean și funcționarul public, iar 1 660 documente interne între direcții, servicii, compartimente, birouri.
S.C. Termica Distribuție S.R.L.
– Lucrări pregătire pentru asfaltare strada Ceferistului
Achizitii Publice și Management Programe
În cadrul proiectelor aflate în implementare au fost executate următoarele lucrări/activități:
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC LAZAR EDELEANU NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
au continuat lucrările de construcții la Liceul Lazăr Edeleanu Năvodari –fiind executate următoarele tipuri de lucrări:
– au fost amenajate rampele pentru persoanele cu dizabilitati;
– pe fațada posterioara s-a montat sistemul de susținere al ceramicii si al saltelelor de vata
– s-a terminat execuția părții laterale dinspre sud – glafurile exterioare;
– au fost montate parasolarele.
Corp Cladire C3 LICEU
– s-au montat obiecte sanitare la grupul sanitar destinat persoanelor cu dizabilitati
La Corp C1- Școală noua
– au fost montate panourile fotovoltaice;
– a fost finalizată montarea amenajarea rampelor de acces pentru persoanele cu handicap;
– a fost înlocuită gresia de pe hol;
– la interior au fost montate echipamentele HVAC, necesare pentru punerea in funcțiune a panourilor fotovoltaice;
– pe fațada posterioara – s-a efectuat izolația cu polistiren si masa de spaclu;
– pe fațada laterala (partea de Sud a clădirii) – au fost montate glafurile de aluminiu pe exterior;
– a fost finalizata hidroizolația la cele doua accese in clădire ( usa de acces a cadrelor didactice si ușa de acces a elevilor);
– s-a finalizat montajul placajului ceramic aferent fatadei ventilate;
– s-a aplicat decorativa la parter intre placajul ceramic si cota trotuarului;
– au fost montate sisteme de umbrire pe fatada posterioara;
– s-a montat glaf exterior din aluminiu la parter
PROIECT ,,EXTINDERE ȘI AMENAJARE ȘCOALA NR. 3 NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
a fost emis ordinul de începere și au avut loc mai multe ședințe pentru a se pune în vedere constructorului demararea lucrărilor;
PROIECT ,,FINALIZARE ȘI MODERNIZARE CLĂDIRE CU FUNCȚIE CULTURAL RECREATIVĂ-CASA DE CULTURĂ NĂVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
A fost emis ordinul de începere al lucrărilor;
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE PRIN MODERNIZAREA SI EXTINDEREA ILUMINATULUI PUBLIC IN ORASUL NAVODARI” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
Au fost analizate ofertele tehnice și a fost întocmit un raport în acest sens;
PROIECT ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE LOCALA 2
A fost frezată îmbrăcămintea asfaltica existenta spre Mamaia Nord si spre girație Năvodari;
Au fost asfaltate suprafețele frezate cu un strat de BA16;
Se montează parapet pietonal (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
Se montează parapet de siguranță tip greu (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
Au fost executate lucrări de betonare trotuar (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
Au fost dezafectați stalpii de electricitate. (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari)
s-au armat grinzile intoarse si s-a betonat in partea dinspre aval;
s-a armat fundația de parapet si se betonează in partea dinspre aval;
s-au întocmit si s-au transmis către ISC fisa de verificare pentru situația de lucrări nr.1
Lucrările se află în desfășurare fiind înlăturată îmbrăcămintea asfaltică pe sensul de mers către orașul Năvodari și trotuarul adiacent, parapetul rutier fiind demontat.;
a avut loc o întâlnire cu reprezentanții de utilități in vederea identificării unor soluții pentru devierea rețelelor de pe amplasament;
A fost predat amplasamentul si s-a dat ordinul de începere lucrari;
a fost comunicat anuntul de incepere lucrari la ISC Constanta;
s-a emis autorizatia de construire;
A fost semnat contractul pentru realizarea investiției ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA”;
PROIECT ÎMBUNĂTĂȚIREA MOBILITĂȚII URBANE IN ORAȘUL NĂVODARI PE STRĂZILE CE DESERVESC TRANSPORTUL IN COMUN: STRADA RÂNDUNELELOR, STRADA ALBINELOR, STRADA CONSTANTEI, STRADA PLOPILOR, STRADA RECOLTEI, STRADA CORBULUI, STRADA NUFERILOR
urmează încheierea contractului de execuție de lucrări;
s-a emis autorizatia de construire;
s-a transmis catre ISC anuntul de incepere lucrari;
s-a transmis catre ISC programul de control al calitatii.
au fost analizate ofertele pentru atribuirea contractului de lucrări;
a fost depusă depunerea cererii de rambursare nr.1;
s-au intocmit referatele de achizitie pentru proiectare , asistenta tehnica si executie lucrari, servicii de audit, servicii de consultanta, servicii de dirigentie de santier, urmand a se incheia contractele;
S-a intocmit raportul de progres nr.1.
PROIECT ,,UNITATE DE INGRIJIRI PERSOANE VARSTNICE SI CENTRU DE ZI ORAS NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
Au fost realizate lucrările de deviere a rețelei de alimentare cu apă și canalizare de pe amplasament;
Au fost executate lucrările de săpătură a fundației;
A fost predat proiectul tehnic constructorului;
A început execuția lucrărilor;
A fost depus la ISC programul de control;
PROIECT „IMBUNATATIREA MEDIULUI URBAN PRIN AMENAJAREA DE PARCURI, SCUARURI PUBLICE SI SPATII VERZI IN ORASUL NAVODARI”
– in Parcul La Grătare, a fost finalizată întreaga infrastructură – sistem de irigații, instalații electrice, terasamente, automatizare, lucrările fiind realizate in proporție de 50%;
– în parcul zona Str. Midiei lucrările au fost realizate in proporție de 95%, fiind executate recent lucrări de instalații electrice exterioare, sistem de irigații și peisagistică;
– în Parcul Piața de Pește, lucrările sunt executate în proporție de 70-75%.
Au fost elaborate documentațiile de finanțare și au fost depuse pentru finanțare prin PNRR următoarele proiecte:
1. RENOVAREA ENERGETICĂ A CREȘEI NR. 20 DIN ORAȘUL NĂVODARI;
2. RENOVAREA ENERGETICĂ A GRADINITEI NR. 3 NĂVODARI;
3. RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRII – CAMIN NOU LICEU NAVODARI valoare proiect fără TVA 1.246.080,00;
4. EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO SI DOTARE SPATII URBANE CU INFRASTRUCTURI TIC (SISTEME INTELIGENTE DE MANAGEMENT URBAN/LOCAL) ORAS NAVODARI, JUDETUL CONSTANTA – valoare proiect fără TVA 498500 EUR.
5. RENOVAREA ENERGETICĂ A PRIMĂRIEI ORAȘULUI NĂVODARI