Prin Hotărârea Guvernului nr. 714/ 2022 s-a introdus obligativitatea pentru persoanele fizice și juridice de a înregistra la Autoritatea Publică Locală sistemele individuale adecvate ( SIA )pentru colectarea și/sau epurarea apelor uzate (ex. bazine vidanjabile, fosele septice, fose septice ecologice cu sisteme de drenaj, stații de epurare rezidențiale, stații de epurare monobloc, etc).
Astfel, proprietarii imobilelor care urmează să-și construiască / instaleze un sistem individual adecvat de colectare și epurare au obligația să-l înscrie în registrul de evidență SIA, întocmit de autoritatea publică locală, în termen de 120 de zile de la punerea acestuia în funcțiune.
Această obligație revine și proprietarilor de sisteme individuale adecvate construite înainte de intrarea în vigoare a prezentului act normativ.
Pentru îndeplinirea acestor obligații, persoanele fizice și juridice care au deja pe proprietăți astfel de sisteme adecvate pentru colectarea și epurarea apelor uzate trebuie să completeze și să depună la Primăria Comunei Agigea până în data de 30.11.2022 un formular prin care solicită înscrierea în Registrul de evidență a sistemelor individuale adecvate (SIA) de colectare și epurare.
Formularele specifice pentru persoanele fizice și juridice se pot trimite on-line pe adresa de e-mail secretariat@primaria-agigea.ro sau se pot depune direct la sediul administrației publice locale.
ATENȚIE! Obligația se aplică atât sistemelor existente în gospodării, cât și în cazul celor care urmează să fie construite!
Precizăm că legislația prevede amenzi între 5.000 și 10.000 lei în cazul persoanelor fizice și juridice care nu vor depune formularul de înscriere.
Miercuri 16 Noiembrie, domnul Dumitrașcu Cristian va veni la Coslugea (Căminul Cultural) pentru a ajuta locuitorii din localitate să completeze formularele de înscriere în ”Registrul pentru evidența sistemelor individuale adecvate”.
Comunicat de presă 29 mai 2024 Consilierii judeţeni s-au reunit astăzi, 29 mai 2024, în şedinţă ordinară, pentru a dezbate şi vota un număr de 41 de proiecte de hotărâre înscrise pe ordinea de...
Primăria Municipiului Medgidia, județul Constanța a atribuit recent prin cumpărare directă un contract de achiziționarea unor servicii poștale de distribuire a corespondentei în regim intern. Potrivit LicitatiaPublica.ro, contractul a fost atribuit Companiei Naționale Poșta...
PRIMĂRIA COMUNEI LUMINA, titular al proiectului : EXTINDERE SISTEM INTELIGENT DE DISTRIBUȚIE GAZE NATURALE ÎN SATELE OITUZ ȘI SIBIOARA, COMUNA LUMINA, JUDEȚUL CONSTANȚA, propus a fi amplasat în comuna Lumina, sat Oituz și sat...
Posted on
Administrează consimțămintele pentru cookie-uri
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funcționale
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.