gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Agigea – Informare ape uzate

Avatar photo by
ANUNȚ PUBLIC
✅️ Prin Hotărârea Guvernului nr. 714/ 2022 s-a introdus obligativitatea pentru persoanele fizice și juridice de a înregistra la Autoritatea Publică Locală sistemele individuale adecvate ( SIA )pentru colectarea și/sau epurarea apelor uzate (ex. bazine vidanjabile, fosele septice, fose septice ecologice cu sisteme de drenaj, stații de epurare rezidențiale, stații de epurare monobloc, etc).
✅️ Astfel, proprietarii imobilelor care urmează să-și construiască / instaleze un sistem individual adecvat de colectare și epurare au obligația să-l înscrie în registrul de evidență SIA, întocmit de autoritatea publică locală, în termen de 120 de zile de la punerea acestuia în funcțiune.
‼️Această obligație revine și proprietarilor de sisteme individuale adecvate construite înainte de intrarea în vigoare a prezentului act normativ.
✅️ Pentru îndeplinirea acestor obligații, persoanele fizice și juridice care au deja pe proprietăți astfel de sisteme adecvate pentru colectarea și epurarea apelor uzate trebuie să completeze și să depună la Primăria Comunei Agigea până în data de 30.11.2022 un formular prin care solicită înscrierea în Registrul de evidență a sistemelor individuale adecvate (SIA) de colectare și epurare.
📝Formularele specifice pentru persoanele fizice și juridice se pot trimite on-line pe adresa de e-mail secretariat@primaria-agigea.ro sau se pot depune direct la sediul administrației publice locale.
‼️ ATENȚIE! Obligația se aplică atât sistemelor existente în gospodării, cât și în cazul celor care urmează să fie construite!
‼️ Precizăm că legislația prevede amenzi între 5.000 și 10.000 lei în cazul persoanelor fizice și juridice care nu vor depune formularul de înscriere.
‼️📝 Formularele le puteți descărca de aici 👇
🙏Vă mulțumim și vă încurajăm să sprijiniți demersul nostru de informare publică, prin distribuirea acestui comunicat (SHARE!).
May be an image of text

You may also like

article-image
Administrație

Primăria Medgidia – Informare contract privind proiectarea, furnizarea, instalarea, punerea în funcțiune și mentenanța pentru modernizarea infrastructurii sistemului de supraveghere și dispecerat

Valoarea contractului este de 482.808 lei fără TVA, iar atribuirea s-a făcut prin procedura simplificată, potrivit informațiilor publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice. În Secțiunea Document puteți consulta anunțul de atribuire. Primăria Municipiului...