gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Năvodari – Raport de activitate săptămâna 29 august – 2 septembrie

Avatar photo by

Primăria Năvodari
Raport de activitate săptămâna 29 august – 2 septembrie
Politia Locala
– 77 sesizări telefonice, Whatsapp, 112 primite și rezolvate
– 31 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
– verificarea respectării traseelor, mijloacelor de transport public de persoane ce operează pe raza orașului, precum și respectarea de către participanții la trafic a dispozițiilor legale privind oprirea și staționarea
– 16 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
– 54 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
– 12 procese verbale trimise spre afișare, 167 procese verbale trimis spre executare silită în alte localități, 40 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 14 implementari procese-verbale abateri rutiere, 14 petiții înregistrate
– 19 persoane juridice și 8 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
– 3 somații pentru igienizare
Gospodarie Comunala
– Igienizare cimitir
– Tuns, cosit rulouri de gazon
– Mentenanță Biobază
– Reparat mobilier stradal și locuri de joacă vandalizate
– Depozitare ghiozdane elevi
– Amenajare sistem de irigații bl.53

Direcția Administrarea Domeniului Public și Privat
– 2 avize de intervenție
– 11 avize de funcționare agenți economici
– 2 procese verbale de receptie
– 16 contracte de concesiune
– 12 autorizații de parcare
– 6 vizări autorizații taxi
– 12 verificări documentați cadastrale
– 44 verificări de immobile din sectoare cadastrale
– 1 aviz ocupare domeniu public
– 80 corespondențe externe
– 128 corespondențe interne
– 1 acord intabulare
S.P.C.L.E.P Năvodari
Au fost înregistrate:
– 144 cereri pentru eliberare acte de identitate
– S-au înmânat 157 acte de identitate
– S-au înregistrat 18 căsătorii, 3 nașteri, 4 divorțuri și 6 decese
– Actualizare Registru Național de Evidență a Persoanelor pentru 144 de persoane
– S-au furnizat datele a 17 persoane la cerere a unor autorități publice sau persoane fizice
Juridic
– Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 4 dosare
– 38 comunicări de hotărâri judecătorești, citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
– 17 adrese de corespondență internă și 15 către alte instituții și cetățeni
– 26 contracte avizate de legalitate
Audit
– Întocmire Proiect Raport misiune audit și adrese de aprobare și comunicare către compartimentele implicate
– Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor în vederea pregătirii acțiunilor de audit viitoare ce se vor desfășura în anul 2022, precum și pentru îmbunătățirea cunoștințelor
Serviciul Impozite si Taxe
• 154 certificate fiscale emise la persone fizice si juridice
• Total chitante emise 702 din care 316 la ghiseu cu numerar, 104 la ghiseu cu POS, 70 prin Etax, 212 ordine de plata operate
• Declaratii de impunere operate in sistem
– 558 declarații cladiri persoaae fizice și juridice
– 242 declarații auto persoane fizice și juridice
– 560 declarații teren persone fizice și juridice
– 192 declarații de taxa de salubrizare
– 312 modificari/completari de roluri persone fizice și juridice
• 124 amenzi contravenționale operate în sistem
• 107 somații + titluri executorii persoane fizice
• 38 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice
• 22 amenzi pentru declararea cu întârziere emise la ghișeu
• 6 dosare de scutire plată pentru persoane cu dizabilități
Urbanism
– 36 certificate de urbanism întocmite
– 18 autorizații de construire întocmite
– 14 adrese de corespondență soluționate
– 4 certificate de atestare a edificării construcției întocmite
– 11 adeverințe de nomenclator stradal întocmite
– 2 procese verbale de receptive
– 2 înștiințări privind valoarea finală a lucrării
ASISTENȚA SOCIALĂ
Compartimentul Beneficii de Asistenţă Socială
– s-au primit un număr de 25 solicitări privind acordarea ajutorului de urgență pentru achiziționarea și instalarea unui sistem de încălzire a locuinței conform HCL 246/19.08.2022;
– s-au efectuat 20 anchete sociale privind acordarea ajutorului de urgență pentru achiziționarea și instalarea unui sistem de încălzire a locuinței conform HCL 246/19.08.2022;
– s-au efectuat 2 anchete sociale privind reevaluarea condițiilor ce au stat la baza acordării dreptului la ajutor social la termenul de 6 luni cf. prevederilor Lg. 416/2001
– s-a efectuat o anchetă socială pentru reevaluarea condițiilor de acordare a prestației sociale privind alocația pentru susținere a familiei
– s-a efectuat o anchetă socială pentru verificarea condițiilor de acordare a tichetelor sociale pe suport electronic pentru nou-născuți cf. OUG 113/2022
– s-a efectuat o anchetă socială privind situația familială necesară la înscrierea la unitățile de învățământ, la solicitarea beneficiarului;
– s-au primit 3 dosare indemnizație creștere copil si 2 dosare alocație de stat;
– s-au eliberat adeverinţe ( de vechime, pentru eliberarea acordului de la DGASPC, medic) la solicitarea asistenţilor personali;
– s-a transmis situația lunară prin intermediul platformei PCUE către AJPIS Constanța a alocației de susuținere a familiei, a ajutorului social, a indemnizațiilor de creștere a copilului(35 dosare) șia alocațiilor de stat(37 dosare) aferente lunii august 2022;
– s-a transmis situația suplimentului lunar de energie conform Legii 226/2021 pentru luna august 2022 către furnizori și către AJPIS Constanța;
Protecția Copilului:
– vizite în teren și efectuare anchete sociale pentru minorii cu handicap la solicitarea părinților, întocmirea și înaintarea acestora conducerii spre semnare (4 caz.), din care:
– -reevaluare și încadrare în grad de handicap (2 caz);
– -orientare şcolară şi profesională (1 caz);
– -evaluare și încadrare în grad de handicap (1 caz);
– – vizite în teren pentru verificarea din oficiu a planurilor de abilitare –reabilitare a copiilor cu dizabilități/asistenților personali ai minorilor cu handicap grav (6 caz.), întocmirea rapoartelor/referatelor și înaintarea acestora conducerii spre semnare, din care:
– -reevaluarea asistenților personali ai minorilor cu handicap grav cu asistent personal (5 caz.);
– -monitorizarea planurilor de abilitare-reabilitare a copiilor cu handicap (1 caz.);
– – întocmire rapoarte de vizită/convorbiri telefonice/întrevederi privind minorii cu handicap (1 caz.) și înaintarea acestora conducerii spre semnare;
– – întocmirea centralizatoarelor privind situațiile statistice (4 caz), din care:
– – situația monitorizărilor planurilor de abilitare-reabilitare a copiilor cu handicap pe luna iulie 2022; întocmirea adresei către DGASPC Constanța și înaintarea acesteia conducerii spre semnare;

Autoritate Tutelară:
– 10 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor sociale și întocmirea rapoartelor aferente,
– 2 anchete sociale redactate, transmise ulterior judecătoriei/birou notarial și intocmire dosar pentru numire curator special în vederea punerii sub interdicție persoană adultă bolnavă (anchetă socială, referat și dispoziție)
CENTRU DE ZI PENTRU COPII (CZC)
• În prezent, se află în evidența centrului 28 de beneficiari, din care 10 sunt incluși pe grupa gimnazială, iar 18 pe grupa primara, 3 pe consiliere psihologică.
• Menținerea derulării activității intergeneraționale ”Ora de teatru” cu participarea persoanelor în vârstă și copiilor înscriși la Centrul de Zi pentru Copii și Persoane în Vârstă, conform planificării în zilele de luni, marți și joi;
• S-a continuat acțiunea “Desene pe asfalt”, fiind personalizat spațiul interior(curtea) Creșei nr. 20 la cererea acesteia.
• S-au efectuat 2 anchete sociale cu propunere de admitere la Centru de Zi pentru Copii pentru cele 2 cereri de admitere;
• Intâlnire echipa multidisciplinara pentru reevăluările trimestriale privind evoluția copiilor aferentă lunii septembrie;
• Derularea programului de activități adaptat pentru ultima saptămana de vacanță, punctându-se programele de socializare, recreere si fise de lucru
• S-a derulat programul de consiliere psihologică individuală și de grup, conform programărilor
• S-a asigurat activitatea de supraveghere a stării de sănătate a copiilor
• Personalul angajat s-a implicat pentru reorganizarea sălilor de activități pentru copii, pregatirea acestora pentru inceperea programului pe 2 grupe adaptat la noul an școlar.

CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE ÎN VÂRSTĂ (CZPV)
CENTRU DE ZI PENTRU PERSOANE ÎN VÂRSTĂ (C.Z.P.V)
• În prezent se află în evidența centrului 21 de beneficiari;
• S-a reorganizat săptămânal spațiul terapeutic pentru crearea unui cadru optim pentru beneficiari;
• S-au desfășurat următoarele activități:
• S-a asigurat activitatea de asistență socială pentru beneficiarii centrului, respectiv
• S-a asigurat activitatea de socializare și terapie ocupationala pentru beneficiarii centrului
• S-au realizat întâlniri de echipă multidisciplinară cu scopul completării fișelor de reevaluare, a fișelor de monitorizare și a planurilor de intervenție, precum și reorganizarea serviciilor;
• S-au realizat întâlniri de echipă multidisciplinară cu scopul completării fișelor de reevaluare, a fișelor de monitorizare și a planurilor de intervenție, precum și reorganizarea serviciilor
UNITATEA DE INGRIJIRE LA DOMICILIU (UID)
• Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiari ai Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, opt vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.
• Zilnic au fost efectuate scurte ședințe – asistent social și îngrijitori la domiciliu pentru a se cunoaște situația benefiaciarilor UID la zi;
• Au fost înregistrate fișele de monitorizare servicii, aferente fiecărei zile de lucru, pentru fiecare beneficiar în parte;
Cantina de Ajutor Social
• S-a asigurat activitatea de asistență socială, respectiv :
• Au fost efectuate trei deplasări pe teren pentru a evalua situația a trei beneficiari din cadrul Cantinei sociale;
• Au fost realizate două planuri individuale de intervenție pentru doi beneficiari din cadrul Cantinei sociale;
• Au fost realizate referate și dispoziții și contracte pentru cinci beneficiari din cadrul Cantinei sociale;
• Acordarea a două mese zilnice (prânz și cină) pentru un număr de 55 de persoane (copii și adulți);
• 13 copii din Centrul de Zi pentru Copii au beneficiat de masa de prânz în cadrul cantinei de ajutor social;
Clubul Sportiv Năvodari
Calendar competitional
Secția de rugby seniori, sâmbătă, 3 septembrie, ora 11, Bucovina Suceava – CS Năvodari, etapa a 3-a din play-out în Liga Națională de Rugby. Antrenori Cristian Husea, Cornel Suciu, Virgil Năstase.
Secția de fotbal seniori, sâmbătă, 3 septembrie, ora 17, CS Năvodari – AS Lumina. Antrenor Constantin Funda.
Juniori A1, sâmbătă, 3 septembrie, ora 15, CS Năvodari – AS Lumina. Antrenor Florin Adam.
Secția de kempo, 20 de sportivi de la CS Năvodari participă la “Cupa New K1 Generation”, programată în Sala Sporturilor din Năvodari, sâmbătă, 3 septembrie, de la ora 10. Antrenor Marcel Jipeanu.
Secția de șah, tinerii șahiști de la CS Năvodari participă între 29 august și 4 septembrie la “Trofeul Centrocoop”, programat la Eforie Nord. Antrenor Daniel Panainte.
Sportivii celorlalte secții ale CS Năvodari își desfășoară antrenamentele în această perioadă pe plajă și în bazele sportive din oraș.
S.C. Termica Distribuție S.R.L.
– Amenajare parcări zona Mamaia Nord
Achizitii Publice și Management Programe PRIMĂRIA ORAȘULUI NĂVODARI
DIRECȚIA ACHIZIȚII PUBLICE – MANAGEMENT PROGRAME – FONDURI EUROPENE – ADMINISTRATIV
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC LAZAR EDELEANU NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
au continuat lucrările de construcții la Liceul Lazăr Edeleanu Năvodari –fiind executate următoarele tipuri de lucrări:
au fost încheiat actele adiționale nr. 10, 11 și nr. 12/2022 privitoare la ajustarea valorii situațiilor de lucrări conform prevederilor legale;
s-a finalizat montajul placajului ceramic aferent fatadei ventilate, au fost finalizate lucrările la fațadele clădiri, la acoperiș, fiind montate parasolarele și panourile fotovoltaice, fiind executate lucrările de amenajare a spații parterul clădirii inclusiv toaletele destinate persoanelor, fiind finalizată montarea tâmplăriei exterioare, a ușilor și a geamurilor pentru toate corpurile de clădire fiind finalizată și execuția părții laterale dinspre sud – glafurile exterioare;
au fost amenajate rampele pentru persoanele cu dizabilitati, iar pe fațada posterioara s-a montat sistemul de susținere al ceramicii si al saltelelor de vată;
la interior au fost montate echipamentele HVAC, necesare pentru punerea in funcțiune a panourilor fotovoltaice și a fost finalizata hidroizolația la cele doua accese in clădire ( usa de acces a cadrelor didactice si ușa de acces a elevilor);
PROIECT ,,EXTINDERE ȘI AMENAJARE ȘCOALA NR. 3 NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
pentru a mări capacitatea portantă a terenului de fundare și pentru a preveni tasările diferențiale, a fost demarată execuția lucrărilor de săpătură și de compactare a zonei rezultate necesare pentru amenajarea pernei;
după execuția lucrărilor de săpătură și execuția lucrărilor de compactare pentru amenajarea fundației se va trece la execuția pernei de loess sau rezultat din carieră;
PROIECT ,,FINALIZARE ȘI MODERNIZARE CLĂDIRE CU FUNCȚIE CULTURAL RECREATIVĂ-CASA DE CULTURĂ NĂVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
Au fost începute lucrările de execuție a investiției, fiind demarate lucrările de desfaceri și demolare a elementelor de construcție degradate, vechi;
PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE PRIN MODERNIZAREA SI EXTINDEREA ILUMINATULUI PUBLIC IN ORASUL NAVODARI” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020, AXA PRIORITARA 3 – SPRIJINIREA TRANZIȚIEI CĂTRE O ECONOMIE CU EMISII SCĂZUTE DE CARBON, PRIORITATEA DE INVESTITII 3.1 – SPRIJINIREA EFICIENȚEI ENERGETICE, A GESTIONĂRII INTELIGENTE A ENERGIEI ȘI A UTILIZĂRII ENERGIEI DIN SURSE REGENERABILE ÎN INFRASTRUCTURILE PUBLICE, INCLUSIV ÎN CLĂDIRILE PUBLICE, ȘI ÎN SECTORUL LOCUINȚELOR, OPERATIUNEA C – ILUMINAT PUBLIC, COD SMIS 126779
Au fost solicitate clarificări în vederea lămuriri unor aspecte privitoare la ofertele înaintate, urmând ca în perioada următoare să fie încheiat contractul pentru servicii de asistență tehnică, proiectare și execuție ;
Au fost analizate ofertele tehnice și a fost întocmit un raport în acest sens;
Sunt analizate ofertele tehnice, finalizarea evaluării ofertelor urmând a se realiza până la sfârșitul lunii în curs.
A fost încheiat un contract cu un expert cooptat pentru analizarea ofertelor tehnice și atribuirea contractului de execuție de lucrări;
A fost demarată analizarea documentelor de calificare;
Au fost depuse 4 oferte din partea unui număr de 4 asocieri formate din 10 operatori economici;
PROIECT ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE LOCALA 2
În perioada imediat următoare se vor executa lucrări de montare a unor stâlpi noi de iluminat public, stâlpi care au o arhitectura deosebită;
A fost finalizată asfaltarea unui tronson si a sensului giratoriu, fiind demarate lucrările de infrastructură;
A fost frezată îmbrăcămintea asfaltica existenta spre Mamaia Nord si spre girație Năvodari;
Au fost asfaltate suprafețele frezate cu un strat de BA16;
Se montează parapet pietonal (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
Se montează parapet de siguranță tip greu (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
Au fost executate lucrări de betonare trotuar (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari);
Au fost dezafectați stalpii de electricitate. (partea dreaptă în sensul de mers către Năvodari)
PROIECT ÎMBUNĂTĂȚIREA MOBILITĂȚII URBANE IN ORAȘUL NĂVODARI PE STRĂZILE CE DESERVESC TRANSPORTUL IN COMUN: STRADA RÂNDUNELELOR, STRADA ALBINELOR, STRADA CONSTANTEI, STRADA PLOPILOR, STRADA RECOLTEI, STRADA CORBULUI, STRADA NUFERILOR
urmează încheierea contractului de execuție de lucrări
au fost analizate ofertele tehnice și financiare, fiind solicitate documentele pentru susținerea DUAE ofertantului clasat pe primul loc;
s-a emis autorizatia de construire;
s-a transmis catre ISC anuntul de incepere lucrari;
s-a transmis catre ISC programul de control al calitatii.
au fost analizate ofertele pentru atribuirea contractului de lucrări;
Acest obiectiv se va realiza prin asfaltarea și modernizarea celor mai importante străzi aflate pe traseul mijloacelor de transport în comun – aproximativ 4,3 km de drumuri. Zonele care se vor asfalta sunt strada Rândunelelor, strada Albinelor, strada Constantei, strada Plopilor, strada Recoltei, strada Corbului, strada Nuferilor. În aceste zone se va avea în vedere redimensionarea trotuarelor, reamenajarea spațiilor verzi de aliniament, reconfigurarea traseelor de autobuz si prelungirea acestora si in zone periferice ale orașului, investiții necesare dacă avem în vedere stadiul avansat de degradare al infrastructurii rutiere si infrastructura nemodernizata ale unor străzi din anumite zone ale orașului. De menționat este faptul că str. Plopilor va fi modernizată în întregime prin lărgirea la 4 benzi, asfaltare integrală, amenajarea spațiilor verzi – rulouri de gazon, modernizarea aleilor pietonale, realizarea de piste de bicicliști, stații de bike-sharing si rasteluri pentru biciclete.
PROIECT ,,UNITATE DE INGRIJIRI PERSOANE VARSTNICE SI CENTRU DE ZI ORAS NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020
A fost reluată procedura de achiziție publică în vederea încheierii unui nou contract de achiziție publică;
Datorită slabei activități la nivelul șantierului, a fost reziliat contractul de execuție de lucrări, a fost înaintat și aprobat un proiect de hotărâre prin care s-a actualizat prețul lucrărilor de investiții în conformitate cu prevederile legale;
Au fost realizate lucrările de deviere a rețelei de alimentare cu apă și canalizare de pe amplasament;
Au fost executate lucrările de săpătură a fundației;
În cadrul programului Anghel Saligny a fost aprobată realizarea proiectului ASFALTARE TRAMĂ STRADALĂ ZONA MAMAIA-SAT, ORAS NĂVODARI”;
A fost propus spre aprobare și aprobat proiectele de hotărâre pentru depunerea proiectelor în vederea finanțării prin PNRR;

You may also like