Având în vedere Dispoziţia nr. 303/22.08.2022 emisă de Primarul comunei Castelu, sunteţi convocat, conform Convocatorului nr. 9476/22.08.2022, să participaţi la şedinţa extraordinară a Consiliului Local Castelu, din data de 26.08.2022, ora 14.00, care se va organiza şi desfăşura în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei comunei Castelu – Sala de festivităţi, str. Republicii, nr. 60, jud. Constanţa, cu următoarea ordine de zi:
Proiect de hotărâre privind revocarea Hotărârii Consiliului Local nr.71 din 19.08.2022 privind aprobarea încheierii unei asocieri în participațiune pentru exploatarea argilei în perimetrul Castelu, Județul Constanța – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unei asocieri în participațiune pentru exploatarea argilei în perimetrul Castelu, Județul Constanța – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
Proiect de hotărâre privind aprobarea solicitării prelungirii scrisorii de garanție a proiectului „Modernizare drumuri de interes local în comuna Castelu, județul Constanța” din partea Fondului Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii S.A. – IFN Bucureşti – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
Membrii comisiilor pe domenii de specialitate sunt rugați să se prezinte în data de 25.08.2022, ora 14.00 în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivitați, str. Republicii, nr. 60, în vederea avizării proiectelor de hotărâri, astfel: Comisia nr. 1 pentru punctul nr. 1, 2 și 3, Comisia nr. 2 pentru punctul nr. 2 și Comisia nr. 3 pentru punctul nr. 1 și 2 precum și pentru a formula și depune amendamente asupra acestora.