gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Ovidiu a implementat o platformă pentru sesizări și reclamații online

Avatar photo by

Începând de astăzi, 11 februarie 2025, Primăria Ovidiu pune la dispoziția cetățenilor o platformă digitală pentru sesizări și reclamații. Aceatsă platformă online poate fi accesată descărcând aplicația Eovidiu de pe Apple Store, Google Play dar și de pe site-ul www.primariaovidiu.ro

Aplicația a fost achiziționata din fonduri externe nerambursabile prin PNRR in cadrul proiectului „Îmbunătățirea infrastructurii TIC (Tehnologia Informației și Comunicațiilor) în orașul Ovidiu”.

Platforma de servicii publice digitale realizează obiectivele de digitizare a Primăriei Orașului Ovidiu, iar prin prezenta achiziție, UAT Orașul Ovidiu își dorește ca populația sa fie informată prin digitizarea serviciilor publice.
Aplicația contribuie la creșterea calității vieții locuitorilor orașului si totodată la sporirea transparentei serviciilor publice oferite.
Platforma are componente:

FRONT OFFICE: Eficientizare activitate și îmbunătățirea relației cu cetățeanul. Portal care acoperă activitatea uzuală de la ghișeu inclusiv fluxuri de lucru pentru Primăria Ovidiu, aparat propriu aici incluzând Poliția Locală, Evidența Persoanelor, DGAS. Fiecare departament are un link separat de logare. Logarea se va realiza prin adresa de email si parola pentru fiecare utilizator în parte; Site-ul primăriei Ovidiu www.primariaovidiu.ro cât și a unităților subordonate, vor încorpora formulare de comunicare cu cetățenii. Crearea formularelor și integrarea cu platforma digitală este în sarcina furnizorului
BACK OFFICE: eficientizare activitate internă (departamentele funcționează integrat și pot oferi informații/servicii online)
Totodată sunt disponibile funcții, precum: ”Modul de sesizări” – prin care cetățenii pot transmite sesizări;, ”modul de programare”, ”modul de audiențe” și ”calendar de evenimente”.

 

Primăria Ovidiu a implementat o platformă pentru sesizări și reclamații online

You may also like