gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Pantelimon – Informare organizare eveniment Crăciun

Avatar photo by

Primăria comunei Pantelimon, județul Constanța a atribuit recent prin cumpărare directă un contract pentru organizarea unui eveniment de Crăciun.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, contractual a fost atribuit către Hatman Ferdinand Inteprindere Individuală, valoarea fiind de 36.390 RON (aproximativ 7300 de euro)

UAT Comuna Pantelimon dorește să achiziționeze serviciile pentru organizarea evenimentului “Călătorie în Magia Crăciunului”, care va avea loc în data de 18.12.2024, ora 10:00.

Societatea are sediul în București, pe strada Intrarea Crainicului, Nr. 9-11, Sector: 6.

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

cumparari-directe-eveniment-craciun

Primăria Pantelimon – Informare organizare eveniment Crăciun

You may also like

article-image
Administrație

Primăria Cernavodă – Informare proiect „lucrări de infrastructură la cartier de locuințe zona sere (străzi, trotuare, rețea alimentare cu apă, rețea canalizare menajeră și pluvială, rețele termice, rețea de iluminat public) – continuare lucrări – rest de execuție FazaPT + CS + DDE”

Primăria Cernavodă a atribuit firmei Sirius Proiectare Studii SRL contractul servicii de elaborare proiect tehnic, detalii de execuție și asistență tehnică Rest de executat. Atribuirea s-a făcut prin cumpărare directă. Costul achiziției este estimat...