Primăria Limanu organizează o nouă procedură de achiziție publică privind desemnarea prestatorului economic pentru prestarea serviciilor de „sortare a deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic şi sticlă colectate separat din deşeurile municipale în staţii de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetic”, a serviciilor de „eliminare, prin depozitare, a deşeurilor reziduale, a deşeurilor stradale, a deşeurilor de pământ şi pietre provenite de pe căile publice, a reziduurilor rezultate de la instalaţiile de tratare a deşeurilor municipale, precum şi a deşeurilor care nu pot fi valorificate provenite din activităţi de reamenajare şi reabilitare interioară şi/sau exterioară a locuinţelor la depozitele de deşeuri nepericuloase”, si a activităților de tratare mecano-biologică a deșeurilor municipale din Unitatea Administrativ Teritoriala Comuna Limanu fără punerea la dispoziție a infrastructurii tehnico-edilitare”.
Licitația a fost reluată, după ce prima achiziție, cu toate loturile, estimată la700.500 lei a fost anulată pe 29.10.2024, potrivit SEAP.
Valoarea totală a noii achiziții este estimată la 1.078.090 lei.
Contractul se va încheia pe 12 luni.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 28.11.2024 ora 15:00 pentru toate loturile în SEAP
Achiziția se face tot pe trei loturi, după cum urmează:
1. LOTUL I Activitatea de sortare a deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic şi sticlă colectate separat din deşeurile municipale în staţii de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetic;
2. LOTUL II Activitatea de tratare mecano-biologică a deşeurilor reziduale în instalaţia integrata de tratare.
3. LOTUL III Activitatea de eliminare, prin depozitare, a deşeurilor reziduale, a reziduurilor rezultate de la instalaţiile de tratare a deşeurilor municipale, precum şi a deşeurilor care nu pot fi valorificate provenite din activităţi de reamenajare şi reabilitare interioară şi/sau exterioară a locuințelor.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante sunt: Georgescu Gheorghe-Daniel – Primar; Feodorof Mihai – Viceprimar, Ivan Georgiana – Secretar general, Crăciun Nicolae – consilier, Crăciun Victoraș Bogdan – consilier, Ciobanel Nicolae – consilier, Alecsoiu Adriana – consilier, Dumitru Marius – consilier, Enacache Fevronia Liliana – consilier, Guzu Dan-Gabriel – consilier, Maricoiu Ionuț Călin – consilier, Rață Cristina – consilier, Țuțea Costel – consilier, Vlădescu Ștefan-Răzvan – consilier, Vlădescu Nicolae – consilier și Mirciu Ion – consilier.
Primăria Limanu – Informare delegare gestiune deșeuri din comună