gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Limanu – Informare angajare administrator

Avatar photo by

Primăria Comunei Limanu. cu sediul în comuna Limanu, str. Castanului nr. 32. județul Constanța, organlzeaza concurs la sediul instituţiei pentru ocuparea funcţiei contractuale vacante de administrator I.

Concursul se va desfăşura astfel:

  • Proba scrisă în data de 20.07.2022. ora 10.00.
  • Proba interviu în dala de 26.07.2022, ora 10.00.

Pentru participarea la concurs candidaţii trebuie sa îndeplinească următoarele condiţii:

  • condiţiile generale prevăzute de art. 3 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabillirea principalelor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiior contractuale;
  • studii llceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • vechime în muncă/Vechime în specialitate: nu este cazul.

Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunțulul în Monitorul Oficial al României.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Limanu, comuna Limanu. Str. Castanului nr. 32, judeţul Constanţa.

Persoană de contact: Rusu Elena Ancuța. telefon 0241.836.388. fax 0241.858.201.

You may also like

article-image
Administrație

Primăria Poarta Albă – Informare proiect „Sistematizare infrastructură rutieră și pietonală în cartierele Zona D și Zona E din comună“

Primăria Poarta Albă a atribuit contractul pentru serviciile de elaborare a documentației tehnico-economice, asigurarea asistenței tehnice din partea proiectantului și execuția lucrărilor de construcții și instalații pentru obiectivul de investiții „Sistematizare infrastructură rutieră și...