gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Cernavodă – Informare lucrări de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Gânditorul

Avatar photo by

Primăria Cernavodă anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului privind lucrările de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Gânditorul.

Primăria Cernavodă anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului privind lucrările de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Gânditorul în cadrul proiectului “Restaurarea moștenirii culturale unice comune și promovarea produsului turistic comun, „Hamangia- prima civilizație a vechii Europe””

Valoarea estimată a contractului este 247.620.247 lei.

Descrierea contractului
Obiectul contractului âl constituie: „Lucrări de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Ganditorul in cadrul Proiectului « Restaurarea moștenirii culturale unice comune și promovarea produsului turistic comun, „ Hamangia- Prima civilizație a vechii Europe” » cod ROBG-407 B.

Valoarea estimata a achizitiei 2.476,202,47 lei fara TVA din care: – Cheltuieli pentru obtinerea și amenajarea terenului = 178.875,30 lei fără TVA – Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții = 34.000 lei fara TVA – Cheltuieli pentru investiția de bază: 2.243.687,17 lei fără TVA, din care: * Constructii si instalatii = 2.060.149,17 lei fără TVA * Montaj utilaje, echipamente tehnologice și functionale = 2.988,00 lei fara TVA * Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj =129.994,00 * Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care nu necesită montaj și echipamente de transport = 0,00 * Dotari = 50.556,00 lei fără TVA * Active necorporale = 0,00 lei fara TVA – Organizare de șantier 19.640,00 lei fără TVA C)

Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor conform OUG 107/2017

Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6

Criterii de atribuire:Prețul cel mai scazut

Informații despre fondurile Uniunii Europene:

Achiziția se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene:Da

Identificarea proiectului: Programe de cooperare Interregională
Tip finanțare: Program/Proiect

Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante definite conform a articolului 21, alin 5 si 6 din HG nr.395/2016 în ceea ce priveste organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Liviu Cristian Negoita – Primar; Serif Cirjali – Viceprimar; Silvica Olteanu – Secretar UAT; Roxana Nicoleta Gherase – Sef Serviciu, Serviciul Impozite si taxe; Iordache Marian – Consilier Cabinet Primar; Menat Aledin – Inspector Serviciul Tehnic; Aurica Marin – Inspector asistent, Serviciul Compartiment Tehnic Investitii; Alexandru – Ionut Balan – Referent de Specialitate Superior, Serviciul Compartiment Tehnic Investitii; Dragomir Rodica – Sef Serviciu ADPP; Delia Florentina Carmen – Inspector Serviciul Achizitii; Florea Catalin Constantin – Inspector Serviciul Achizitii; Ardelean Radu-Alexandru – Sef Serviciu Achizitii; Carmen Marcu – Sef Serviciu, Serviciul Asistenta Sociala; Anisoara Marin – Inspector principal Compartiment Protectie si Asistenta Sociala; Costache Ionel – Consilier Local, Ghicajanu Florentina- Consiler Local, Culea Vicentiu- Consilier Local, Bogdan Boarca – Consilier local; Constantin Grajdeanu- Consilier local; Gheorghe Virgil Hemes – Consilier local; Floriean Hristea – Consilier local; Aurelian-Gheorghe Molnos – Consilier local; Marilena-Laura Nicola – Consilier local; Ghinita Ioan – Consilier local; Cristian Popa – Consilier local; Gabriela Raducanu- Consilier local; Nicusor Rusu- Consilier local; Marian Sava- Consilier local; Tudor Romeo- Consilier local; Dorel Ungureanu – Consilier local; Salem Zahra – Consilier local; Miesz Diana- Director Executiv Directia servicii si administratie publica; Laura Vasilica Nicolescu – Sef Serviciu Strategie si Proiecte; Raluca Giorgiana Florea – Inspector Superior Strategie si Proiecte; Polixenia Gheorghe – Referent Compartiment Administrativ; Miertoiu Elena – Inspector asistent Serviciul Achizitii; Andreea Iordan – Inspector Asistent Serviciul Achizitii; Simona Presada – Inspector superior Serviciul Strategie si Proiecte; Raluca Andronache – Sef Serviciu, Serviciul Buget Contabilitate; Sorina Popa – Director Directia Cultura, Muzeu, Biblioteca; Nicoleta-Gabriela Duta – Inspector de specialitate Compartiment Comunicare si Informatizare Date; Valentin-Florin Atintisanu – Inspector superior Compartiment Administrare Domeniu Public si Privat; Georgiana Cadiu – Director Executiv Directia Asistenta Sociala; Corina Ghilase- Director Camin pentru persoane varstnice; Anca Gutu – Inspector Superior Compartiment Administrare Domeniu Public si Privat.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 09.07.2020, ora 15.00

Primăria Cernavodă – Informare lucrări de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Gânditorul

You may also like