gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Cernavodă – Informare lucrări de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Gânditorul

Avatar photo by

Primăria Cernavodă anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului privind lucrările de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Gânditorul.

Primăria Cernavodă anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului privind lucrările de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Gânditorul în cadrul proiectului “Restaurarea moștenirii culturale unice comune și promovarea produsului turistic comun, „Hamangia- prima civilizație a vechii Europe””

Valoarea estimată a contractului este 247.620.247 lei.

Descrierea contractului
Obiectul contractului âl constituie: „Lucrări de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Ganditorul in cadrul Proiectului « Restaurarea moștenirii culturale unice comune și promovarea produsului turistic comun, „ Hamangia- Prima civilizație a vechii Europe” » cod ROBG-407 B.

Valoarea estimata a achizitiei 2.476,202,47 lei fara TVA din care: – Cheltuieli pentru obtinerea și amenajarea terenului = 178.875,30 lei fără TVA – Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții = 34.000 lei fara TVA – Cheltuieli pentru investiția de bază: 2.243.687,17 lei fără TVA, din care: * Constructii si instalatii = 2.060.149,17 lei fără TVA * Montaj utilaje, echipamente tehnologice și functionale = 2.988,00 lei fara TVA * Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj =129.994,00 * Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care nu necesită montaj și echipamente de transport = 0,00 * Dotari = 50.556,00 lei fără TVA * Active necorporale = 0,00 lei fara TVA – Organizare de șantier 19.640,00 lei fără TVA C)

Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor conform OUG 107/2017

Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6

Criterii de atribuire:Prețul cel mai scazut

Informații despre fondurile Uniunii Europene:

Achiziția se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene:Da

Identificarea proiectului: Programe de cooperare Interregională
Tip finanțare: Program/Proiect

Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante definite conform a articolului 21, alin 5 si 6 din HG nr.395/2016 în ceea ce priveste organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Liviu Cristian Negoita – Primar; Serif Cirjali – Viceprimar; Silvica Olteanu – Secretar UAT; Roxana Nicoleta Gherase – Sef Serviciu, Serviciul Impozite si taxe; Iordache Marian – Consilier Cabinet Primar; Menat Aledin – Inspector Serviciul Tehnic; Aurica Marin – Inspector asistent, Serviciul Compartiment Tehnic Investitii; Alexandru – Ionut Balan – Referent de Specialitate Superior, Serviciul Compartiment Tehnic Investitii; Dragomir Rodica – Sef Serviciu ADPP; Delia Florentina Carmen – Inspector Serviciul Achizitii; Florea Catalin Constantin – Inspector Serviciul Achizitii; Ardelean Radu-Alexandru – Sef Serviciu Achizitii; Carmen Marcu – Sef Serviciu, Serviciul Asistenta Sociala; Anisoara Marin – Inspector principal Compartiment Protectie si Asistenta Sociala; Costache Ionel – Consilier Local, Ghicajanu Florentina- Consiler Local, Culea Vicentiu- Consilier Local, Bogdan Boarca – Consilier local; Constantin Grajdeanu- Consilier local; Gheorghe Virgil Hemes – Consilier local; Floriean Hristea – Consilier local; Aurelian-Gheorghe Molnos – Consilier local; Marilena-Laura Nicola – Consilier local; Ghinita Ioan – Consilier local; Cristian Popa – Consilier local; Gabriela Raducanu- Consilier local; Nicusor Rusu- Consilier local; Marian Sava- Consilier local; Tudor Romeo- Consilier local; Dorel Ungureanu – Consilier local; Salem Zahra – Consilier local; Miesz Diana- Director Executiv Directia servicii si administratie publica; Laura Vasilica Nicolescu – Sef Serviciu Strategie si Proiecte; Raluca Giorgiana Florea – Inspector Superior Strategie si Proiecte; Polixenia Gheorghe – Referent Compartiment Administrativ; Miertoiu Elena – Inspector asistent Serviciul Achizitii; Andreea Iordan – Inspector Asistent Serviciul Achizitii; Simona Presada – Inspector superior Serviciul Strategie si Proiecte; Raluca Andronache – Sef Serviciu, Serviciul Buget Contabilitate; Sorina Popa – Director Directia Cultura, Muzeu, Biblioteca; Nicoleta-Gabriela Duta – Inspector de specialitate Compartiment Comunicare si Informatizare Date; Valentin-Florin Atintisanu – Inspector superior Compartiment Administrare Domeniu Public si Privat; Georgiana Cadiu – Director Executiv Directia Asistenta Sociala; Corina Ghilase- Director Camin pentru persoane varstnice; Anca Gutu – Inspector Superior Compartiment Administrare Domeniu Public si Privat.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 09.07.2020, ora 15.00

Primăria Cernavodă – Informare lucrări de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Gânditorul

You may also like

article-image
Administrație

CJC – Comunicat de presă – 26.04.2024

În urma evaluării proiectelor sau evenimentelor culturale de interes public general, regional sau judeţean, depuse în vederea atribuirii contractelor de finanţare nerambursabilă din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general pe anul...