Primăria Municipiului Medgidia a deschis procedura pentru atribuirea contractului de achiziționare a mobilierului școlar, materialelor didactice și echipamentelor necesare unităților de învățământ din oraș.
Informația a fost publicată în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde se face precizarea că valoarea totală estimată a contractului este de 3.639.904 lei fără TVA, adică peste 730.000 de euro, la cursul actual.
Finanțarea este asigurată din fonduri europene, prin Planul Național de Redresare și Reziliență – PNRR.
Denumirea contractului este „Achiziționare mobilier pentru Săli de clasă, laboratoare informatică, laboratoare științe, cabinet școlar și psihopedagogic“, ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din municipiul Medgidia, jud. Constanța“ – PNRR.
Conform SEAP, atribuirea contractului se va face prin licitație deschisă, în baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț.
Durata contractului este de trei luni.
În descrierea achiziției se precizează că „obiectivul general constă în primul rând în asigurarea accesului elevilor din cadrul instituțiilor de învățământ din Municipiul Medgidia la procesul de învățare în mediul școlar prin: – dotarea sălilor de clasă cu mobilierul necesar procesului didactic – înființarea/dotarea de laboratoare de științe și a cabinelor școlare cu mobilier“.
„În plus, prin proiect va fi asigurată infrastructura tehnologică la nivelul claselor din învățământul preuniversitar și a cadrelor didactice care vor dezvolta abilități în zona competențelor digitale, cu acces la platforme online dedicate, având la dispoziție resurse didactice digitale și multimedia optime“, se mai arată în descrierea disponibilă în SEAP.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 6 iunie 2024, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise tot atunci, în SEAP.
Ofertele trebuie să fie valabile până pe 6 septembrie 2024.
Potrivit SEAP, persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: „Vrabie Valentin–Primar, Păun Niculae–Viceprimar, Solomon Melania-Secretar general, Copilu Ciprian Viorel–Dir.Ex. Economic, Pascu Cristina-Administrator Public, Mihai Leli –Șef Serviciu Buget Cont., viză CFP, Netejoru Cătălina–Consilier Serviciu Buget-Conta., Ristea Ramona-Bianca-Cons. Servicu Proiecte, Anghel Mădălina-Adriana–Șef Birou Resurse Umane, Popovici Inesa–Cons. Serviciu Proiecte, Anghelescu Anca-Cons.Birou Achiziții Publice, Bran Eugen–Alexandru–Cons. Compartiment Info., Bucur Virgil-Cons. Birou Achizitii Publice, Amucileniței Simona–Marinela–Șef Servicu Proiecte. Cons. locali: Eftimi Sorina; Arslan Ozgϋn; Ismail Feuzi; Rapciuc Bogdan Gheorghe; Zisu Constantin; Omer Metin; Anton Marian Valentin; Scabatura Adrian-Denis; Florea Elena; Oanca Mircea; Menan Samir; Vladescu Luminita; Vlăduț Manuel-Vasile; Daniel Daniela; Mosescu Bogdan-Marian; Lupu Ionut; Sali Sabri; Brânză Dumitru. Popa Veronica-Alina–consultant“.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul publicat în SEAP.
Primăria Medgidia – Informare proiect ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe,,