gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Năvodari – Raport de activitate săptămâna 24 – 28 iulie 2023

Avatar photo by

Direcția Poliția Locală

  • 196 sesizări telefonice primite și rezolvate prin apel 112 și WhatsApp

  • 38 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate

  • Participare la acțiuni cu Poliția Orașului Năvodari = zilnic

  • Activități specifice privind verificarea parcurilor Central, Tineretului, Ion Dobre, Front canal, Țara Piticilor și a spațiului verde de la Piața de Pește = zilnic

  • Verificarea cartierului GS Peninsula și a căminelor de pe Str. Cabanei și Str. Sănătății = zilnic

  • Efectuarea de filtre rutiere

  • Verificarea respectării traseelor, mijloacelor de transport public de persoane ce operează pe raza orașului, precum și respectarea de către participanții la trafic a dispozițiilor legale privind oprirea și staționarea = zilnic

  • 19 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane

  • 39 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari

  • 41 persoane juridice și 12 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari

  • 18 procese verbale trimise spre afișare, 36 procese verbale trimise spre executare silită în alte localități

  • 20 petiții înregistrate.

Serviciul Taxe și Impozite Locale

  • 142 certificate fiscale emise la persoane fizice și juridice;

  • Total chitanțe emise: 612, dintre care 344 la ghișeu cu numerar, 146 la ghișeu cu POS, 24 prin Etax, 98 ordine de plată operate;

Declarații de impunere operate în sistem:

    • 402 declarații clădiri persoane fizice și juridice

    • 230 declarații auto persoane fizice și juridice

    • 506 declarații teren persoane fizice și juridice

    • 382 declarații de taxa de salubrizare

    • 266 modificări/completări de roluri persoane fizice și juridice

  • 3 dosare de scutire plata persoane cu disabilități

  • 96 amenzi contravenționale operate în sistem

  • 28 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice

  • 74 adrese diverse.

Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor

  • 142 cereri pentru eliberarea actului de identitate;

  • 22 cereri furnizare date din Registrul Național de Evidență a Persoanelor;

  • 44 cereri eliberare certificate de stare civilă;

  • Au fost întocmite: 2 acte de naștere, 5 acte căsătorie și 3 acte de deces;

  • 15 anexe pentru deschiderea procedurii succesorale;

  • S-au înregistrat: 3 declarații de căsătorie, 4 solicitări de transcriere acte de stare civilă, 3 solicitări de eliberare extrase de stare civilă și 6 mențiuni pe marginea actelor de stare civilă și 1 solicitare rectificare.

Direcția Administrarea Domeniului Public și Privat

  • Au fost întocmite 22 de avize de funcționare agenți economici

  • Au fost întocmite 3 de contracte de concesiune/cotă indiviză/închirieri

  • 17 verificări documentații cadastrale, planuri de situație, întocmire declarații, cereri înscriere OCPI

  • 47 Adrese de corespondență externă

  • 62 Adrese de corespondență internă (referate, ordonanțări, propuneri, rezilieri).

Serviciul Arhitect-Șef

  • Au fost întocmite 39 Certificate de Urbanism

  • Au fost întocmite 19 Autorizații de Construire

  • Au fost soluționate 7 adrese de corespondență

  • Au fost întocmite 12 Certificate de Atestare a Edificării Construcției

  • Au fost întocmite 15 adeverințe de Nomenclator Stradal

  • Au fost întocmite 7 Înștiințări Privind Valoarea Finală a Lucrărilor

  • Au fost întocmite 4 Procese Verbale de Recepție.

Birou Juridic-Contencios-Administrație Publică Locală

  • S-a derulat pe rolul instanțelor de judecată un număr de 6 dosare;

  • S-a procedat la preluarea corespondenței: 69 intrări (comunicări de hotărâri judecătorești, citații – înștiințări termene, diverse)

  • 41 adrese interne – solicitări către alte compartimente

  • 20 adrese externe – către cetățeni și alte instituții

  • 40 de contracte au fost avizate de legalitate

Compartiment Audit

  • Întocmirea listelor de verificare și a Testelor pentru unele dintre instituțiile aflate în evaluare în cadrul misiunii de audit ce se desfășoară în această perioadă – SNA 2021-2025, aprobată prin H.G. nr. 1269/2021;

  • Organizarea ședinței de deschidere în cadrul misiunii de audit ad-hoc și întocmirea documentației în acest sens;

  • Instruire profesională individuală.

Gospodărie Comunală

  • Lucrări de igienizare parc CP-uri și Str. Nuferilor

  • Toaletat arbuști Str. Constanței

  • Udat cu cisterna în locurile unde nu există sistem de irigații

  • Săpat flori.

Termica Distribuție

  • Lucrări de asfaltare parcare Str. Hanului

  • Refacere covor asfaltic oraș Năvodari

  • Cofrat și turnat beton Str. Cabanei, Bl. M2

  • Lucrări întreținere fântâni arteziene

Direcția Asistență Socială

Compartimentul Beneficii de Asistență Socială

  • 1 anchetă socială pentru completarea dosarului privind acordarea indemnizației de creștere copil;

  • 1 anchetă socială privind stabilirea dreptului la alocație de familie, conform Lg.277/2010;

  • 3 dosare noi pentru indemnizație creștere copil și 3 dosare pentru alocație de stat;

  • s-au transmis către AJPIS Constanța prin intermediul platformei PCUE situațiile lunii iulie 2023 privind ajutorul social, alocația de susținere a familie, alocația de stat și indemnizația de creștere copil;

  • s-a întocmit documentația privind prelungirea contractului individual de muncă al 1 asistent personal pentru un copil cu handicap grav;

  • s-a întocmit documentația privind încetarea dreptului la suplimentul lunar pentru energie acordat în baza Legii 226/2021 pentru 2 beneficiari (deces/nu mai îndeplinește condițiile);

  • s-a întocmit documentația privind acordarea 1 ajutor de urgență pentru achiziționarea unui dispozitiv medical.

Protecția Persoanelor cu Handicap

  • 8 cazuri – vizite în teren și anchete sociale pentru copii în vederea încadrării/reîncadrării în grad de handicap/orientării școlare și profesionale, monitorizarea copiilor cu dizabilități;

  • 10 cazuri – vizite în teren și anchete sociale în vederea încadrării/reîncadrării în grad de handicap a adulților la solicitarea acestora;

  • s-a întocmit documentația pentru acordare indemnizație lunară pentru persoană cu handicap, conform Legii 448/2006 – stabilire drept, eliberare adeverințe pentru eliberarea acordului de la DGASPC;

  • informare și consiliere beneficiarilor pe tot parcursul programului de lucru, atât la sediu, telefonic, cât și pe adresa de e-mail.

Protecția Copilului:

  • 2 adrese noi primite de la DGASPC Constanța cu privire la: solicitarea de anchete sociale pentru situație minoră protejată în sistemul de protecție al DGASPC Constanta și aflată în învoire la familia unchiului matern, posibilitate stabilire măsură de plasament familial pentru minore;

  • 3 adrese de răspuns către DGASPC, referitoare la: anchete sociale privind situația unor minori din familie, reevaluare măsură de protecție specială minori;

  • 3 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor sociale și redactarea rapoartelor aferente;

  • relații cu publicul în domeniul protecției copilului cu privire la: demersuri legale pentru rezolvarea unor conflicte familiale, obligații și drepturi părintești, acordare servicii și beneficii pe plan local pentru familii aflate în dificultate.

Autoritate Tutelară:

  • 5 adrese noi primite de la Judecătorie/Parchet/Notariat cu privire la: divorț cu minori, instituire curatelă minori, tutelă specială/punere sub interdicție, ordonanță președințială

  • 4 anchete sociale efectuate, transmise către Judecătorie/Notariat privind divorț cu minori, tutelă specială/consiliere judiciară;

  • 4 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor sociale solicitate și redactarea rapoartelor aferente;

  • relații cu publicul la sediul instituției, dar și telefonic, pentru acordare informare și consiliere socială în domeniul autorității tutelare.

Centru de zi pentru copii (CZC)

  • În prezent, se află în evidența centrului 30 de beneficiari, dintre care 20 copii au optat pentru prezența pe programul vacanței: program de recuperare școlară asigurat prin educator; program de pregătire școlară pe disciplina matematică printr-un voluntar;

  • Activități adaptate perioadei de vacanță: Atelier practice ”Responsabilitățile de acasă” exprimate prin desen; Matematica distractivă – table înmulțirii fără secrete; Jocurile copilăriei în aer liber; O zi altfel – plimbare pe malul mării; Exersăm să nu uităm – compunere ”Vara la mine acasă”; Azi e joi, citiți cu noi” joc și joacă – personajele din cartea ”Amintiri din copilărie”; Dezvoltare personală de grup și Consiliere psihologica individual;

  • S-a acordat masa de prânz, prin Cantina de Ajutor Social;

  • S-au completat: 2 fișe de monitorizare, 2 rapoarte trimestriale de evaluare, 2 note de informare

  • A încetat 1 dosar beneficiar.

Centru de zi pentru persoane în vârstă (CZPV)

  • În prezent se află în evidența centrului 27 de beneficiari

  • S-au desfășurat următoarele activități de socializare și de terapie ocupațională:

– socializare: discuții libere între beneficiari; semnificația religioasă a zilei Sf. Pantelimon;

– ludoterapie: jocuri de societate;

– ergoterapie: îngrijire grădină terapeutică; confecționare tablou cu strasuri;

– art-terapie: pictură pe cătrună; meloterapie:

– audiții muzicale;

– completare rebus.

– Au fost efectuate 2 deplasări pe teren la doi vârstnici în vederea completării fișelor de evaluare socio-medicală (geriatrică) pentru prelungirea perioadei de acordare a serviciilor sociale;

– Pentru 2 beneficiari – documente pentru prelungirea perioadei de acordare servicii la CZPV;

– Au fost efectuate 2 deplasări la medicul de familie pentru 2 beneficiari CZPV pentru reactualizarea dosarului.

Unitatea de îngrijire la domiciliu (UID)

  • Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiarii Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice.

  • 5 vârstnici din orașul Năvodari au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.;

  • Au fost înregistrate fișele de monitorizare săptămânale pentru fiecare beneficiar;

  • Convorbiri telefonice cu unul dintre beneficiarii UID în vederea clarificării unor aspecte legate de contribuția lunară și în vederea monitorizării stării generale;

  • 2 întrevederi cu aparținătorii a 2 vârstnici a căror dosare de accesare UID au fost închise;

  • 1 deplasare pe teren la domiciliul unuia dintre beneficiarii UID pentru efectuarea unei informări;

  • 1 întrevedere cu o persoană din comunitatea interesată de oferirea de servicii de menaj persoanelor vârstnice aflate în dificultate.

Cantina de Ajutor Social

  • Acordarea a două mese zilnice (prânz și cină) pentru un număr de 41 de persoane (copii și adulți);

  • Prepararea și acordarea unei mese calde (prânz) pentru copiii prezenți pe perioada vacanței la Centru de Zi pentru Copii;

  • Activități specifice de administrare, aprovizionare cu alimentele necesare și preparare hrană și activități zilnice de igienizare a tuturor suprafețelor.

Măsuri de sprijin și Asistență Umanitară

  • S-a menținut grupul de lucru constituit cu atribuții conform HG nr. 368/2023 privind pentru stabilirea cuantumului, condiţiilor şi a mecanismului de acordare a sumelor forfetare potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022 privind acordarea de sprijin şi asistenţă umanitară de către statul român cetăţenilor străini sau apatrizilor aflaţi în situaţii deosebite, proveniţi din zona conflictului armat din Ucraina

  • Procedura de acordare sprijin pentru persoanele refugiate se desfășoară, începând cu luna mai 2023, la Centru de Afaceri Năvodari, program depuneri cereri: zilnic, luni-joi: între 9.00 -15.00, vineri: 09.00 – 13.00;

  • 5 cereri pentru acordarea sumei forfetare la solicitarea persoanelor refugiate; 1 cerere respinsa pentru că nu îndeplinea condițiile legale.

Direcția Achiziții Publice – Management Programe

  • EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO SI DOTARE SPATII URBANE CU INFRASTRUCTURI TIC (SISTEME INTELIGENTE DE MANAGEMENT URBAN/LOCAL) ORAS NAVODARI, JUDETUL CONSTANȚA

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.1.2 – Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de management urban/local).

  • RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRII – CAMIN NOU – LICEUL TEHNOLOGIC LAZĂR EDELEANU- NĂVODARI

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale.

  • RENOVAREA ENERGETICĂ A GRADINITEI NR. 3 NĂVODARI

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale.

  • RENOVAREA ENERGETICĂ A PRIMĂRIEI ORAȘULUI NĂVODARI

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale.

  • RENOVAREA ENERGETICĂ A CREȘEI NR. 20 DIN ORAȘUL NĂVODARI

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale.

  • PROIECT „ASFALTARE TRAMA STRADALA ZONA MAMAIA –SAT ORAS NAVODARI”, JUD. CONSTANȚA, PROIECT REDEPUS ÎN CADRUL PROGRAMUL NAȚIONAL DE INVESTIȚII ,,ANGHEL SALIGNY”

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate prin Programul Anghel Saligny. UAT Orasul Navodari, Primăria Orașului Năvodari a contractat și a demarat eleborarea studiului de fezabilitate pentru inițierea procedurilor de achiziție pentru contractul de lucrări.

  • RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN ORAȘUL NĂVODARI – GRUP 3

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C5 – Valul Renovării, OPERAȚIUNEA A3.1 – Renovare energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale, A3.1 – Renovare energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale, fiind semnat contractul de finanțare pentru implementarea proiectului.

  • RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN ORAȘUL NĂVODARI- GRUP 1

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C5 – Valul Renovării, OPERAȚIUNEA A3.1 – Renovare energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale, A3.1 – Renovare energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale, fiind semnat contractul de finanțare pentru implementarea proiectului.

  • PROIECT ÎMBUNĂTĂȚIREA MOBILITĂȚII URBANE IN ORAȘUL NĂVODARI PE STRĂZILE CE DESERVESC TRANSPORTUL IN COMUN: STRADA RÂNDUNELELOR, STRADA ALBINELOR, STRADA CONSTANTEI, STRADA PLOPILOR, STRADA RECOLTEI, STRADA CORBULUI, STRADA NUFERILOR – CONTRACT DE FINANȚARE NR. 6985/02.07.2021

În prezent, pentru implementarea acestui proiect, s-au finalizat procedurile de achiziție publică pentru contractul de proiectare, asistență tehnică și execuție lucrări și au fost achiziționate toate serviciile conexe implementării proiectului, au fost depuse oferte pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor de investiții, a fost emis ordinul de începere pentru prestarea serviciilor de proiectare, a fost elaborat proiectul tehnic și a fost înaintat spre analiză la ADRSE Brăila, urmând ca în lunile februarie-martie 2023 să fie demarate lucrările de construcție.

  • PROIECT ,,EXTINDERE ȘI AMENAJARE ȘCOALA NR. 3 NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020

Prin implementarea acestui proiect, necesar pentru copii noștri și pentru orașul Năvodari, se va realiza un nou edificiu pentru Școala nr. 3 din Năvodari, pe strada Pescărușului, prin reabilitarea și modernizarea corpului de clădire existent cu regim de înălțime S+P+2E, prin construirea unui corp nou de clădire cu regim de înălțime S+P+2E+3 parțial si a unui corp de legătura ce va face trecerea de la corpul existent la corpul nou.

  • PROIECT ,,FINALIZARE ȘI MODERNIZARE CLĂDIRE CU FUNCȚIE CULTURAL RECREATIVĂCASA DE CULTURĂ NĂVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020

Până la acest moment s-a finalizat stratul de separatie terase circulabile/vizitabile, au fost executate lucrările de armatură – plase sudate terase circulabile/ vizitabile la etajele 2 si 3, fiind finalizate șapele de egalizare la terasele circulabile/vizitabile etajele 2 si 3, la momentul formulării raportului fiind executate lucrările de desfacere, inclusiv a tavanelor false și structurilor metalice existente, fiind finalizate inclusiv lucrările de hidroizolatie.

  • PROIECT ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE LOCALA 2

Lucrările au fost executate în proporție de 95 % pană la data formulării prezentului raport fiind executate lucrările de desfacere a trotuarelor și căilor rutiere, fiind executate lucrările de consolidare, fiind desfacută trotuarele și redimensionate, fiind refăcut și modernizat sistemul rutier, fiind montat parapet rutier și pietonal pe toată suprafața podului și a zonelor de acces, inclusiv sens giratoriu și rampe de acces, fiind turnate plăci de racordare. Calea de rulare a podului a fost refăcută inclusiv asfaltată în integralitate și redimensionată la peste 9 m astfel încât să permită lărgirea zonei de rulare la 3 benzi. Trotuarele au fost refăcute în totalitate cu pavele autoblocante. Totodată au fost executate lucrările prevăzute și aprobate pentru intrados, fiind executată în zonă și o nouă rețea de iluminat publice cu 40 de stâlpi noi ornamentali adecvați pentru iluminatul în astfel de zone.

  • PROIECT „IMBUNATATIREA MEDIULUI URBAN PRIN AMENAJAREA DE PARCURI, SCUARURI PUBLICE SI SPATII VERZI IN ORASUL NAVODARI” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014-2020

Până în prezent, au fost executate peste 80 % din lucrările de construcții aferente proiectului – fiind executate lucrări de amenajare a terenului si de peisagistica, lucrari de imprejmuire a terenului si a sistemului de irigatii, lucrari de terasamente instalatii electrice, instalatii electrice exterioare, imprejmuirea terenului, alei pietonale, fundatii banci si stalpi de iluminat, sistem irigatii, peisagistica, loc de joaca si dotari ș.a. Finalizarea lucrărilor este prevăzută pentru anul 2023.

  • PROIECT ,,UNITATE DE INGRIJIRI PERSOANE VARSTNICE SI CENTRU DE ZI ORAS NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020

Până în prezent, s-a semnat contractul de achiziție publică de execuție de lucrări aferent acestei investiții, fiind finalizată procedura de achiziție publică în acest sens. A fost semnat contract de execuție de lucrări, iar execuția lucrărilor a fost demarată – fiind finalizate lucrările de săpătură pentru fundație și devirere rețele descoperite pe amplasament. Constructorul nu a respectat graficul de execuție, în această perioadă fiind demarată o nouă procedură pentru încheierea unui nou contract pentru execuția restului rămas de executat.

  • PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC LAZAR EDELEANU NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020, Axa Prioritara 3: Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiții 3.1

Până în prezent, au fost executate finalizate lucrările de construcții aferente proiectului – fiind executate înclusiv lucrări de reabilitare de reabilitare fațade, izolarea termică a peretilor exteriori, termoizolarea pereţilor în zona soclului, înlocuirea ferestrelor şi uşilor exterioare existente, inclusiv tâmplăria aferentă accesului în clădire, înlocuită cu tâmplărie eficientă energetic, lucrări de înlocuire a tamplăriei interioare, termo-hidroizolarea terasei, reabilitarea și modernizarea instalației de iluminat, precum și înlocuirea corpurilor de iluminat fluorescent și incandescent cu corpuri de iluminat cu eficiență energetică ridicată și durată mare de viață, instalarea de sisteme alternative de producere a energiei electrice pentru consum propriu, instalații cu panouri solare fotovoltaice ș.a.

  • PROIECT ,,CONSTRUIRE INSULE ECOLOGICE DIGITALIZATE IN ORASUL NAVODARI, JUDETUL CONSTANȚA”

  • PROIECT ,,ASIGURAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TRANSPORTUL VERDE ÎN ORAȘUL NĂVODARI – AMENAJARE PISTE PENTRU BICICLETE ÎN ZONA PENINSULA – STRADA PRINCIPALĂ – STR. IULIU MANIU (TRASEUL 1) ȘI ZONA STRĂZII LUMINEI (TRASEUL 2)”

Investiția va moderniza infrastructura de transport, asigurând sustenabilitatea mediului prin noi vehicule de transport public cu emisii zero, în speță transportul cu biciclete. Investiția nu va fi utilizată economic/comercial, iar accesul va fi asigurat gratuit, pe baze nediscriminatorii, fiind vorba de accesul publicului larg la aceste obiective. Proiectul are în vedere nevoile pasagerilor care aparțin grupurilor expuse riscului de discriminare, precum persoane în vârstă, persoane cu dizabilități, în vederea creșterii accesibilității acestora la facilitățile de transport și include de activități de sprijin pentru a garanta siguranța tuturor persoanelor.

  • PROIECT „EXECUTIE CANALIZARE MENAJERĂ ZONA DE NORD ORAS NAVODARI”, PROIECT REDEPUS ÎN CADRUL PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ

Lucrările se vor executa pe străzile Str.Apusului, Str.Carierei, Str.Corbului, Str.Eternitatii; Str.Gliei; Str.Labirintului; Str.Lacului; Str.Lanului; Str.Prelungirea Recoltei, Str.Rasaritului; Str.Sibioarei Tronson I, Str.Tractorului, Aleee din str. Macului, Alee din str. Sibioarei; Alee din strada Recoltei; Alee din str. Carierei; Alee din str. Carierei; Aleea Sibioarei; Aleea Prelungirea Corbului; Alee din str. Macului, parțial; Alee din str. Locomotivei; Str.Corbului spre Pescarie; Str.Macului; Alee intre str.Recoltei si str.Rasaritului; Alee din str.Corbului, zona biserica lipoveneasca; Alee cu acces din str.Macului spre Apusului din str.Recoltei – DE 64/3/2 ș.a.

  • RENOVAREA ENERGETICA A CLADIRILOR REZIDENTIALE MULTIFAMILIALE DIN ORASUL NAVODARI- LOT 5, LOT 6, LOT 7, LOT 8

  • Proiectul a fost depus în vederea renovării energetice a următoarelor clădiri rezidemțiale:

    • Blocul de locuințe CP 2 – ADRESA: STR.PESCĂRUȘULUI, NR. 90, BL. CP 2

    • Blocul de locuințe CAMIN CAZARE NR. 27 – STR. MIDIEI, NR. 27, CAMIN CAZARE NR. 27

    • Blocul de locuințe B 2 D : STR.CONSTANȚEI, BL. B 2D

    • Blocul de locuințe G 4 – ADRESA: STR. MIDIEI, NR.13, BL. G 4

    • Blocul de locuințe STRADA ALBINELOR NR.7 SC.A ,B+ STRADA ALBATROS NR.2 SC.C,D,E, BL.33EST

    • Blocul de locuințe ALEEA CRINULUI NR.4-11, BL59 STRADA CABANEI NR.5 BLOC C4

    • Blocul de locuințe C 3 – ADRESA: STR. NUFERILOR, SC. A + STR. CONSTANTEI, SC B, BL. C 3

    • Blocul de locuințe H 4 – ADRESA: STR. CONSTANTEI, BL, H 4

    • Blocul de locuințe 29 EST – ADRESA: STR. DELFINULUI, NR. 7, BL. 29 EST

    • Blocul de locuințe C 28 – ADRESA: STR. CABANEI, NR. 28, BL. C 28

    • Blocul de locuințe C 6 – ADRESA: ALEEA CABANEI, NR. 10, BL. C 6, SC. A.

    • Blocul de locuințe H 7 – ADRESA: STR. CONSTANTEI, BL. H 7

    • Blocul de locuințe C 4 – adresa: STR. CABANEI, NR. 5, BL. C 4

  • CONSTRUIRE BAZIN DE INOT ORAS NAVODARI

Investiția ,, CONSTRUIRE BAZIN DE INOT” presupune construirea unui bazin de înot în cadrul bazei sportive Năvodari, investiție ce se va amplasa pe terenul aflat în proximitatea Stadionului Flacăra a orașului Năvodari, zonă accesibilă atât circulației pietonale cât și accesului cu autovehicule sau mijloace de transport în comun (linia de transport Năvodari –Stațiunea Mamaia Nord – Stațiunea Mamaia – Constanța).

Club Sportiv Năvodari

– Parcul Central Năvodari, vineri, 28 iulie, demonstrații sportive susținute de performerii de la Clubul Sportiv Năvodari – în cadrul “Zilelor Orașului Năvodari”

– Secția de box, trei sportivi de la CS Năvodari sunt în lotul României, care participă la Campionatul European de juniori, programat la Ploiești, între 21 și 30 iulie. Maria Bucur Trigos și Denisa Manu au obținut titlurile de VICECAMPIOANE EUROPENE LA BOX! Antrenori Ferodin Ablalim, Marcel Jipeanu.

– Secția de rugby, antrenamente pe stadionul Flacăra ale echipei de seniori, care se pregătește pentru Campionatul Național de rugby în 7, care se va desfășura pe 5 și 6 august la București. Antrenori Cristian Husea, Cornel Suciu, Virgil Năstase.

– Secția de tenis de câmp, antrenamente în Sala Sporturilor din Năvodari. Antrenor Sergiu Valentin Ciobanu.

– Secția de fotbal, antrenamente pe plajă ale formațiilor de copii și juniori. Antrenori Florin Adam, Adrian Manea, Ciprian Cazan, Marius Claudiu Dinicu, Cristian Mihăilă, Ionuț Crânganu.

 

Primăria Năvodari – Raport de activitate săptămâna 24 – 28 iulie 2023

You may also like