gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Năvodari – Raport de activitate săptămâna 29 – 31 mai 2023

Avatar photo by

Raport de activitate săptămâna 29 – 31 mai 2023

POLIȚIA LOCALĂ

  • 122 sesizări telefonice primite și rezolvate prin apel 112 și Whatsapp
  • 8 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
  • Activități specifice privind verificarea parcurilor Central, Tineretului, Ion Dobre, Front canal, Țara Piticilor și a spațiului verde de la Piața de Pește = zilnic
  • Verificarea respectării traseelor, mijloacelor de transport public de persoane ce operează pe raza orașului, precum și respectarea de către participanții la trafic a dispozițiilor legale privind oprirea și staționarea = zilnic
  • 20 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
  • 93 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
  • 8 procese verbale trimise spre afișare, 1 procese verbale trimise spre executare silită în alte localități, 8 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 3 implementari procese-verbale abateri rutiere
  • 9 persoane juridice și 20 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
  • 9 petiții înregistrate
  • 4 somații înregistrate

S.P.C.L.E.P

  • 75 cereri pentru eliberarea actelor de identitate
  • Au fost întocmite 6 acte de căsătorie și 5 acte de deces
  • Au fost deschise 26 anexe pentru deschiderea procedurii succesorale

SERVICIUL TAXE ȘI IMPOZITE

  • Total chitante emise 462 din care 206 la ghiseu cu numerar, 84 la ghiseu cu POS, 34 prin Etax, 138 ordine de plata operate

Declaratii de impunere operate in sistem

  • 204 declarații cladiri persoane fizice și juridice
  • 170 declarații auto persoane fizice și juridice
  • 222 declarații teren persone fizice și juridice
  • 108 declarații de taxa de salubrizare
  • 254 modificari/completari de roluri persoane fizice și juridice
  • 2 dosare de scutire plata persoane cu disabilități
  • 56 amenzi contravenționale operate în sistem
  • 18 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice
  • 22 adrese diverse

URBANISM

  • Au fost întocmite 16 Certificate de Urbanism
  • Au fost întocmite 23 Autorizații de Construire
  • Au fost soluționate 4 adrese de corespondență
  • Au fost întocmite 7 Certificate de Atestare a Edificării Construcției
  • Au fost întocmite 2 Procese Verbale de Recepție
  • Au fost întocmite 4 înștiințări privind valoarea finală a lucrărilor
  • Au fost întocmite 3 adeverințe de Nomenclator Stradal

DIRECȚIA ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC ȘI PRIVAT

  • Au fost întocmite 34 de avize funcționare agenți economici
  • Au fost întocmite 3 procese verbale de recepție
  • Au fost întocmite 5 de contracte de concesiune
  • Au fost întocmite 8 autorizații de parcare
  • A fost înregistrată 1 vizare autorizație taxi
  • Au fost întocmite 36 adrese de corespodență externă

GOSPODĂRIE COMUNALĂ

  • Tuns gard viu strada Liliacului și zona Ogorului
  • Lucrări de întreținere mobilier urban și locuri de joacă
  • Verificare sistem de irigare
  • Plantat flori de vară
  • Tuns și cosit iarba Parc Central, Troiță, Parc Tineretului, strada Rândunelelor, Dobrogei

JURIDIC

  • Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 16 dosare
  • 28 comunicări de hotărâri judecătorești, citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
  • 18 adrese de corespondență internă și 8 către alte instituții și cetățeni
  • S-au avizat 7 contracte de legalitate

AUDIT

  • Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor, specifice activității de audit, precum și a celor dedicate desfășurării misiunii de audit SNA 2021-2025, aprobată prin H.G. nr. 1269/2021;
  • Documentare și întocmire documente specifice intervenției la fața locului: Interviu, Liste de verificare, TESTE, în cadrul misiunii de audit ce se desfășoară în prezent.
  • Instruire profesională individuală, conform Anexa1.

TERMICA

  • Refacere covor asflatic strada Ghioceilor, Măceșului, Meduzei, Pescarilor
  • Înlocuit capace de canalizare strada D17
  • Reparații fântâni
  • Marcaje parcare strada D14

CLUB SPORTIV NĂVODARI

Secția de rugby, sâmbătă, 3 iunie, ora 11, meciul Poli Iași – CS Năvodari din Liga Națională de Rugby, grupa a 2-a. Antrenori Cristian Husea, Cornel Suciu, Virgil Năstase.

Juniorii de la CS Năvodari au participat joi, 1 iunie la un turneu de mini-rugby Cupa 1 Iunie pe Stadionul Mihai Naca din Constanța. Antrenori Robert Diaconescu, Marcel Giucăl.

Secția de kempo, 20 de sportivi de la CS Năvodari au participat joi, 1 iunie la București, la o demonstrație de Ziua Copilului.

Antrenor Marcel Jipeanu.

Secția de fotbal, Juniori A1: miercuri, 31 mai, campioana județului Constanța, CS Năvodari a învins în deplasare pe campioana județului Tulcea, Șoimii Topolog cu 5-1.

Duminică, 4 iunie, ora 17, Stadionul Flacăra, CS Năvodari – CSM Oltenița, meci de calificare în turul superior. Antrenor Florin Adam.

Secția de volei, sâmbătă, 3 iunie, ora 10, Sala Sporturilor Năvodari, Turneul Speranței, o acțiune caritabilă în sprijinul lui Petre Petecilă.

Pe lângă CS Năvodari vor participa echipele Flamingo Constanța și Axiopolis Cernavodă.

Antrenor Robert Pererva.

Secția de baschet, joi, 1 iunie, tinerii baschetbaliști de la CS Năvodari au participat la Cupa Prieteniei. Antrenori Alexandru Anton, Valerio Cristea.

ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Compartimentul Beneficii de Asistenţă Socială

  • întocmit documentaţie pentru acordare stimulent educaţional (tichete grădiniţă) conform Legii nr. 248/2015

  • întocmit documentaţia pentru înhumarea unei persoane fără aparţinători decedată pe raza oraşului Năvodari

  • s-au încarcat în platforma PCUE situaţiile lunii mai 2023 – ajutor social, alocaţie pentru susţinerea familiei, alocaţii de stat/indemnizaţii/stimulent de inserţie

  • întocmit situaţia lunii mai 2023 privind beneficiarii de supliment lunar pentru energie conform Legii nr. 226/2021

  • întocmit referat si dispoziţii privind stabilirea/suspendarea/încetarea dreptului la venitul

minim garantat începând cu luna iunie 2023, confom Legii nr. 416/2001

  • întocmit documentaţia pentru 1 angajare asistent personal al unei persoane adulte cu handicap grav si 1 încetare contract individual de muncă asistent personal ca urmare a decesului persoanei asistate

  • întocmit documentaţia pentru 1 acordare indemnizaţie lunară pentru persoană cu handicap grav şi 1 încetare indemnizaţie ca urmare a decesului beneficiarului

  • efectuat 19 anchete sociale conform Legii nr. 226/2021 privind consumatorul vulnerabil

Protecția Copilului:

  • 4 solicitări primite de la DGASPC Constanța Constanța, referitoare la: reevaluare măsuri de protecție minori, reintegrare copil în familia naturală, informare privind monitorizarea copiilor ucraineni;

  • 2 vizite in teren pentru efectuarea anchetelor sociale adresă nouă primită de la DGASPC Constanța cu privire la solicitarea de verificări privind situația unei minore ai căror părinți se află în conflict/neînțelegeri familiale.

  • 3 anchete sociale întocmire si transmise DGASPC, adresa de înaintare caz minor in dificultate către Centrul de Zi pentru copii, împreună cu Planul de servicii aferent;

  • 8 vizite in teren pentru monitorizarea situației unor minori ai căror părinți sunt plecati la munca in străinătate, întocmirea a 2 Fise de de identificare riscuri, 1 declarație părinte revenit in tara, invitații scrise;

Autoritate Tutelară:

  • 2 vizite in teren pentru efectuarea anchetelor sociale solicitate de Judecatorie in dosarele având ca obiect divorț cu minor, modificare masuri minor;

  • 1 adresa de solicitare pentru efectuare ancheta sociala, solicitata de Judecatoria Hârsova;

  • 2 anchete sociale referitoare la situația unor familii cu minori, redactate si înaintate instituțiilor solicitante;

  • Instrumentare a 2 dosare pentru emitere dispoziție de numire curator minori pentru dezbaterea succesiunii la notariat (efectuare anchete sociale, obținere declarații părinte, curator, referat, proiect dispoziție),

Protecția Persoanelor cu Handicap

  • s-au efectuat vizite în teren și efectuare anchete sociale pentru copii în vederea încadrarii/reîncadrarii în grad de handicap/orientării școlare și profesionale, monitorizarea copiilor cu dizabilități, rapoarte vizită/conv.tel./întrevederi și reevaluarea asistenților personali din oficiu (4 cazuri.);

  • s-au efectuatvizite în teren și efectuare anchete sociale în vederea încadrarii/reîncadrarii în grad de handicap a adulților la solicitarea acestora (8cazuri.);

  • întocmit documentaţia pentru 1 acordare indemnizaţie lunară pentru persoană cu handicap grav şi 1 încetare indemnizaţie ca urmare a decesului beneficiarului

Centru de zi pentru copii (CZC)

  • În prezent, se află în evidența centrului 32 de beneficiari, din care 7 sunt incluși pe grupa gimnazială, iar 24 pe grupa primara, 4 pe consiliere psihologica

  • Pentru 1 beneficiari s-a intocmit documentatie aferenta pentru incetare acordare servicii sociale pe fondul absentei la consilierea psihologica individuala. Se afla in lucru inca 2 dosare pentru beneficiari care au absentat la programul de activitati socio-educative

  • S-a acordat informare si consiliere pentru 1 potential beneficial inscriere CZC

  • Reevaluări dosare beneficiari – întalnire echipa multidisciplinara pentru reevaluarea situatiei conform planificarii: 2 fisa de evaluare, 2 PPI, 2 PEP, 2fisa de servicii; lucru pe dosarele de servicii ale beneficiarilor

  • Derularea programului de activități educationale a fost adaptat pe fondul suspend[rii orelor de curs în unitățile de învătâmânt

  • 10:00 – 13:00 ciclul gimnazial și primar.

  • S-au derulat activități de socializare și recreere , astfel: sub formă de jocuri

    • Exercițiu de improvizație colectivă p emuzică, tema fiind începuturile lumii, discuții despre Adam și Eva, etnogeneza lumii (procesul prin care a luat naștere poporul)

    • Confecționare carte ”Centru de Zi pentur Copii”

    • Fiecare copil și-a adus contribuția prin compuneri, desen sau rebusuri pe care legat într-o cărticică a noastră.

    • Jocuri în aer liber

    • Joc ”ghicește personajul punând întrebări ajutătoare”.

  • S-a acordat masa de pranz în intervalul 12.30 – 12.45

  • S-au consemnat absențele motivate pe fondul acestor probleme;

  • S-a efectuat zilnic repetitii in intervalul 14.30 – 16.00 cu cei 10 copii inclusi pentru festivalul de teatru;

Centru de zi pentru persoane în vârstă (C.Z.P.V)

  • În prezent se află în evidența centrului 28 de beneficiari

socializare: discuții libere între beneficiari;

ludoterapie: jocuri de societate;

ergoterapie: îngrijire grădină terapeutică;

art-terapie: pictură pe pânză; derulare Proiect “Dăruim amintiri celor dragi”;

  • Au fost susținute ore de socializare;

  • A fost oferită consiliere și îndrumare unui beneficiar din cadrul centrului;
  • S-au realizat întâlniri de echipă multidisciplinară, în vederea completării fișelor de reevaluare, a fișelor de monitorizare și a planurilor de intervenție, reorganizării serviciilor, conform noilor standard și planificării activităților.

Unitatea de îngrijire la domiciliu (UID)

  • Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru beneficiarii Unității de îngrijire la domiciliu. Astfel, 6 vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.;
  • A fost întocmită procedura de suspendare a acordării serviciilor de îngrijire la domiciliu pentru 3 vârstnici/beneficiari din cadrul UID;
  • A fost aplicată procedura de suspendare a acordării serviciilor de îngrijire la domiciliu pentru trei dintre beneficiarii serviciilor de îngrijire la domiciliu, ca urmare a fluctuației de personal;
  • A fost întocmită o înștiințare pentru un solicitant de servicii de îngrijire la domiciliu;

Măsuri de sprijin și Asistență Umanitară

  • S-a continuat primirea cererilor de la persoanele refugiate cf HG 368/2023 – sprijin și asistență umanitară.

ACHIZIȚII PUBLICE și MANAGEMENT PROGRAME

  • EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO SI DOTARE SPATII URBANE CU INFRASTRUCTURI TIC (SISTEME INTELIGENTE DE MANAGEMENT URBAN/LOCAL) ORAS NAVODARI, JUDETUL CONSTANȚA

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.1.2 – Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de management urban/local).

  • RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRII – CAMIN NOU – LICEUL TEHNOLOGIC LAZĂR EDELEANU- NĂVODARI

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale.

  • RENOVAREA ENERGETICĂ A GRADINITEI NR. 3 NĂVODARI

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale.

  • RENOVAREA ENERGETICĂ A PRIMĂRIEI ORAȘULUI NĂVODARI

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale.

  • RENOVAREA ENERGETICĂ A CREȘEI NR. 20 DIN ORAȘUL NĂVODARI

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C10 – Fondul Local, I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul unităților administrativ-teritoriale.

  • PROIECT „ASFALTARE TRAMA STRADALA ZONA MAMAIA –SAT ORAS NAVODARI”, JUD. CONSTANȚA, PROIECT REDEPUS ÎN CADRUL PROGRAMUL NAȚIONAL DE INVESTIȚII ,,ANGHEL SALIGNY”

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate prin Programul Anghel Saligny. UAT Orasul Navodari, Primăria Orașului Năvodari a contractat și a demarat eleborarea studiului de fezabilitate pentru inițierea procedurilor de achiziție pentru contractul de lucrări.

  • RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN ORAȘUL NĂVODARI – GRUP 3

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C5 – Valul Renovării, OPERAȚIUNEA A3.1 – Renovare energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale, A3.1 – Renovare energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale, fiind semnat contractul de finanțare pentru implementarea proiectului.

  • RENOVAREA ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN ORAȘUL NĂVODARI- GRUP 1

Stadiul proiectului: proiectul a fost depus în vederea finanțării, finanțarea a fost aprobată fiind inclus în lista publicată de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru proiectele aprobate și finanțate din PNRR – Planul Național de Redresare și Reziliență, C5 – Valul Renovării, OPERAȚIUNEA A3.1 – Renovare energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale, A3.1 – Renovare energetică moderată a clădirilor rezidențiale multifamiliale, fiind semnat contractul de finanțare pentru implementarea proiectului.

  • PROIECT ÎMBUNĂTĂȚIREA MOBILITĂȚII URBANE IN ORAȘUL NĂVODARI PE STRĂZILE CE DESERVESC TRANSPORTUL IN COMUN: STRADA RÂNDUNELELOR, STRADA ALBINELOR, STRADA CONSTANTEI, STRADA PLOPILOR, STRADA RECOLTEI, STRADA CORBULUI, STRADA NUFERILOR – CONTRACT DE FINANȚARE NR. 6985/02.07.2021

În prezent, pentru implementarea acestui proiect, s-au finalizat procedurile de achiziție publică pentru contractul de proiectare, asistență tehnică și execuție lucrări și au fost achiziționate toate serviciile conexe implementării proiectului, au fost depuse oferte pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor de investiții, a fost emis ordinul de începere pentru prestarea serviciilor de proiectare, a fost elaborat proiectul tehnic și a fost înaintat spre analiză la ADRSE Brăila, urmând ca în lunile februarie-martie 2023 să fie demarate lucrările de construcție.

  • PROIECT ,,EXTINDERE ȘI AMENAJARE ȘCOALA NR. 3 NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020

Prin implementarea acestui proiect, necesar pentru copii noștri și pentru orașul Năvodari, se va realiza un nou edificiu pentru Școala nr. 3 din Năvodari, pe strada Pescărușului, prin reabilitarea și modernizarea corpului de clădire existent cu regim de înălțime S+P+2E, prin construirea unui corp nou de clădire cu regim de înălțime S+P+2E+3 parțial si a unui corp de legătura ce va face trecerea de la corpul existent la corpul nou.

  • PROIECT ,,FINALIZARE ȘI MODERNIZARE CLĂDIRE CU FUNCȚIE CULTURAL RECREATIVĂCASA DE CULTURĂ NĂVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020

Până la acest moment s-a finalizat stratul de separatie terase circulabile/vizitabile, au fost executate lucrările de armatură – plase sudate terase circulabile/ vizitabile la etajele 2 si 3, fiind finalizate șapele de egalizare la terasele circulabile/vizitabile etajele 2 si 3, la momentul formulării raportului fiind executate lucrările de desfacere, inclusiv a tavanelor false și structurilor metalice existente, fiind finalizate inclusiv lucrările de hidroizolatie.

  • PROIECT ,,LARGIRE SI ASFALTARE POD ECLUZA” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE LOCALA 2

Lucrările au fost executate în proporție de 95 % pană la data formulării prezentului raport fiind executate lucrările de desfacere a trotuarelor și căilor rutiere, fiind executate lucrările de consolidare, fiind desfacută trotuarele și redimensionate, fiind refăcut și modernizat sistemul rutier, fiind montat parapet rutier și pietonal pe toată suprafața podului și a zonelor de acces, inclusiv sens giratoriu și rampe de acces, fiind turnate plăci de racordare. Calea de rulare a podului a fost refăcută inclusiv asfaltată în integralitate și redimensionată la peste 9 m astfel încât să permită lărgirea zonei de rulare la 3 benzi. Trotuarele au fost refăcute în totalitate cu pavele autoblocante. Totodată au fost executate lucrările prevăzute și aprobate pentru intrados, fiind executată în zonă și o nouă rețea de iluminat publice cu 40 de stâlpi noi ornamentali adecvați pentru iluminatul în astfel de zone.

  • PROIECT „IMBUNATATIREA MEDIULUI URBAN PRIN AMENAJAREA DE PARCURI, SCUARURI PUBLICE SI SPATII VERZI IN ORASUL NAVODARI” PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014-2020

Până în prezent, au fost executate peste 80 % din lucrările de construcții aferente proiectului – fiind executate lucrări de amenajare a terenului si de peisagistica, lucrari de imprejmuire a terenului si a sistemului de irigatii, lucrari de terasamente instalatii electrice, instalatii electrice exterioare, imprejmuirea terenului, alei pietonale, fundatii banci si stalpi de iluminat, sistem irigatii, peisagistica, loc de joaca si dotari ș.a. Finalizarea lucrărilor este prevăzută pentru anul 2023.

  • PROIECT ,,UNITATE DE INGRIJIRI PERSOANE VARSTNICE SI CENTRU DE ZI ORAS NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020

Până în prezent, s-a semnat contractul de achiziție publică de execuție de lucrări aferent acestei investiții, fiind finalizată procedura de achiziție publică în acest sens. A fost semnat contract de execuție de lucrări, iar execuția lucrărilor a fost demarată – fiind finalizate lucrările de săpătură pentru fundație și devirere rețele descoperite pe amplasament. Constructorul nu a respectat graficul de execuție, în această perioadă fiind demarată o nouă procedură pentru încheierea unui nou contract pentru execuția restului rămas de executat.

  • PROIECT ,,CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE A CLADIRII LICEULUI TEHNOLOGIC LAZAR EDELEANU NAVODARI”, PROIECT FINANȚAT PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL REGIONAL 2014–2020, Axa Prioritara 3: Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiții 3.1

Până în prezent, au fost executate finalizate lucrările de construcții aferente proiectului – fiind executate înclusiv lucrări de reabilitare de reabilitare fațade, izolarea termică a peretilor exteriori, termoizolarea pereţilor în zona soclului, înlocuirea ferestrelor şi uşilor exterioare existente, inclusiv tâmplăria aferentă accesului în clădire, înlocuită cu tâmplărie eficientă energetic, lucrări de înlocuire a tamplăriei interioare, termo-hidroizolarea terasei, reabilitarea și modernizarea instalației de iluminat, precum și înlocuirea corpurilor de iluminat fluorescent și incandescent cu corpuri de iluminat cu eficiență energetică ridicată și durată mare de viață, instalarea de sisteme alternative de producere a energiei electrice pentru consum propriu, instalații cu panouri solare fotovoltaice ș.a.

  • PROIECT ,,CONSTRUIRE INSULE ECOLOGICE DIGITALIZATE IN ORASUL NAVODARI, JUDETUL CONSTANȚA”
  • PROIECT ,,ASIGURAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TRANSPORTUL VERDE ÎN ORAȘUL NĂVODARI – AMENAJARE PISTE PENTRU BICICLETE ÎN ZONA PENINSULA – STRADA PRINCIPALĂ – STR. IULIU MANIU (TRASEUL 1) ȘI ZONA STRĂZII LUMINEI (TRASEUL 2)”

Investiția va moderniza infrastructura de transport, asigurând sustenabilitatea mediului prin noi vehicule de transport public cu emisii zero, în speță transportul cu biciclete. Investiția nu va fi utilizată economic/comercial, iar accesul va fi asigurat gratuit, pe baze nediscriminatorii, fiind vorba de accesul publicului larg la aceste obiective. Proiectul are în vedere nevoile pasagerilor care aparțin grupurilor expuse riscului de discriminare, precum persoane în vârstă, persoane cu dizabilități, în vederea creșterii accesibilității acestora la facilitățile de transport și include de activități de sprijin pentru a garanta siguranța tuturor persoanelor.

  • PROIECT „EXECUTIE CANALIZARE MENAJERĂ ZONA DE NORD ORAS NAVODARI”, PROIECT REDEPUS ÎN CADRUL PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ

Lucrările se vor executa pe străzile Str.Apusului, Str.Carierei, Str.Corbului, Str.Eternitatii; Str.Gliei; Str.Labirintului; Str.Lacului; Str.Lanului; Str.Prelungirea Recoltei, Str.Rasaritului; Str.Sibioarei Tronson I, Str.Tractorului, Aleee din str. Macului, Alee din str. Sibioarei; Alee din strada Recoltei; Alee din str. Carierei; Alee din str. Carierei; Aleea Sibioarei; Aleea Prelungirea Corbului; Alee din str. Macului, parțial; Alee din str. Locomotivei; Str.Corbului spre Pescarie; Str.Macului; Alee intre str.Recoltei si str.Rasaritului; Alee din str.Corbului, zona biserica lipoveneasca; Alee cu acces din str.Macului spre Apusului din str.Recoltei – DE 64/3/2 ș.a.

  • RENOVAREA ENERGETICA A CLADIRILOR REZIDENTIALE MULTIFAMILIALE DIN ORASUL NAVODARI- LOT 5, LOT 6, LOT 7, LOT 8
  • Proiectul a fost depus în vederea renovării energetice a următoarelor clădiri rezidemțiale:
    • Blocul de locuințe CP 2 – ADRESA: STR.PESCĂRUȘULUI, NR. 90, BL. CP 2
    • Blocul de locuințe CAMIN CAZARE NR. 27 – STR. MIDIEI, NR. 27, CAMIN CAZARE NR. 27
    • Blocul de locuințe B 2 D : STR.CONSTANȚEI, BL. B 2D
    • Blocul de locuințe G 4 – ADRESA: STR. MIDIEI, NR.13, BL. G 4
    • Blocul de locuințe STRADA ALBINELOR NR.7 SC.A ,B+ STRADA ALBATROS NR.2 SC.C,D,E, BL.33EST
    • Blocul de locuințe ALEEA CRINULUI NR.4-11, BL59 STRADA CABANEI NR.5 BLOC C4
    • Blocul de locuințe C 3 – ADRESA: STR. NUFERILOR, SC. A + STR. CONSTANTEI, SC B, BL. C 3
    • Blocul de locuințe H 4 – ADRESA: STR. CONSTANTEI, BL, H 4
    • Blocul de locuințe 29 EST – ADRESA: STR. DELFINULUI, NR. 7, BL. 29 EST
    • Blocul de locuințe C 28 – ADRESA: STR. CABANEI, NR. 28, BL. C 28
    • Blocul de locuințe C 6 – ADRESA: ALEEA CABANEI, NR. 10, BL. C 6, SC. A.
    • Blocul de locuințe H 7 – ADRESA: STR. CONSTANTEI, BL. H 7
    • Blocul de locuințe C 4 – adresa: STR. CABANEI, NR. 5, BL. C 4
  • CONSTRUIRE BAZIN DE INOT ORAS NAVODARI

Investiția ,, CONSTRUIRE BAZIN DE INOT” presupune construirea unui bazin de înot în cadrul bazei sportive Năvodari, investiție ce se va amplasa pe terenul aflat în proximitatea Stadionului Flacăra a orașului Năvodari, zonă accesibilă atât circulației pietonale cât și accesului cu autovehicule sau mijloace de transport în comun (linia de transport Năvodari –Stațiunea Mamaia Nord – Stațiunea Mamaia – Constanța).

Primăria Năvodari – Raport de activitate săptămâna 29 – 31 mai 2023

You may also like