gazetajudeteana.ro

Gazeta Județeană

Primăria Mangalia – Informare implimentarea transparenței administrative la nivelul

Avatar photo by

Proiectul administrației locale din Mangalia în ceea ce privește eliminarea corupției și creșterea transparenței administrative a fost implementat cu succes. A fost finanțat de statul român, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creșterea transparenței, eticii și integrității în cadrul Primăriei Mangalia.

Printre măsuri se regăsesc:
– măsuri referitoare la prevenirea corupției și a indicatorilor de evaluare în cadrul instituției;
– sondaj cu privire la corupție în rândul cetățenilor și al personalului din cadrul administrației publice locale în raport cu serviciile publice oferite de municipalitate și a fost implementată o campanie de conștientizare a publicului cu privire la corupție.
– îmbunătățirea cunoștințelor și a competențelor personalului din cadrul Primăriei Municipiului Mangalia și a entităților subordonate în ceea ce privește prevenirea corupției.

Perioada de implementare a proiectului a fost de 16 luni, respectiv decembrie 2021 – aprilie 2023, iar valoarea totală a acestuia este de aproximativ 414.000 lei.

You may also like

article-image
Administrație

Primăria Eforie – Informare proiect „Înființarea sistemului de transport public de călători cu material rulant ecologic, inclusiv infrastructură de parcare și facilități pentru bicicliști în cadrul coridorului de mobilitate urbană creat”

Primăria orașului Eforie a atribuit un contract, în urma unei licitații publice pentru achiziția de servicii de verificare tehnică aferentă proiectului „Înființarea sistemului de transport public de călători cu material rulant ecologic, inclusiv infrastructură...