gazetajudeteana.ro

Primăria Năvodari – Informare Raport de activitate săptămâna 4-8 Aprilie 2022

de

Primăria Năvodari – Informare Raport de activitate săptămâna 4-8 Aprilie 2022

Politia Locala
– 37 sesizări telefonice, Whatsapp, 112 primite și rezolvate
– 24 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
– 29 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
– 124 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
– 38 procese verbale trimise spre afișare, 46 procese verbale trimis spre executare silită în alte localități, 19 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 16 implementari procese-verbale abateri rutiere
– 10 sesizări rezolvate
– 3 somații pentru autoturisme abandonate
– 6 procese verbale de contravenție afișate la domiciliu
– 19 persoane juridice și 10 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
– 1 somație pentru igienizare
Gospodarie Comunala
– Toaletat arbuști, salubrizat parcuri și spații verzi, efectuare șeibi, săpat trandafiri, curățare gard viu și buruieni, scos gard viu str. Panseluțelor
– Igienizare cimitir
– Reparații, mobilier stradal vandalizat, semne circulație și locuri de joacă
– Mentenanță Biobază
– Continuare amenajare spațiu verde bl. RA3, RA4, RA5, RA6
– Montare antiviteze
– Văruit pomi parcuri și domeniu public
S.P.C.L.E.P Năvodari
Au fost înregistrate:
– 140 cereri pentru eliberare acte de identitate
– S-au înmânat 112 acte de identitate
– S-au înregistrat 2 nașteri, 6 decese
– Actualizare Registru Național de Evidență a Persoanelor pentru 134 de persoane
– S-au furnizat datele a 19 persoane la cerere a unor autorități publice sau persoane fizice
– 2 sesizări pentru deschiderea procedurii succesorale
Juridic
– Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 30 dosare
– 19 comunicări de hotărâri judecătorești, citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
– 14 adrese de corespondență internă și 10 către alte instituții și cetățeni
Audit
– Întocmirea documentelor desfășurării misiunii de audit conform planificării prin Planul anual al misiunii de audit
– Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor în vederea pregătirii acțiunilor de audit viitoare ce se vor desfășura în anul 2022, precum și pentru îmbunătățirea cunoștințelor
Serviciul Impozite si Taxe
• 170 certificate fiscale emise la persone fizice si juridice
• Total chitante emise 1040 din care 402 la ghiseu cu numerar, 146 la ghiseu cu POS, 88 prin Etax, 404 ordine de plata operate
• Declaratii de impunere operate in sistem
– 412 declarații cladiri personae fizice și juridice
– 200 declarații auto persoane fizice și juridice
– 554 declarații teren persone fizice și juridice
– 194 declarații de taxa de salubrizare
– 438 modificari/completari de roluri persone fizice și juridice
• 225 amenzi contravenționale operate în sistem
• 168 somații + titluri executorii persoane fizice
• 21 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice
• dosare de transformare a amenzilor în munca în folosul comunității
• 81 corespondență, adrese
• dosar soluționat pe O.G 69/2020
• 20 amenzi pentru declararea cu întârziere emise la ghișeu
• 7 dosare de scutire plată pentru persoane cu dizabilități
Clubul Sportiv Năvodari
Calendar competitional
– Secția fotbal seniori, sâmbătă, 9 aprilie, ora 13, Stadionul Flacăra, CS Năvodari (antrenor Constantin Funda) – Emaus Cernavodă, meci din Liga a 4-a.
– Juniori A1, sâmbătă, 9 aprilie, ora 11, Stadionul Flacăra, CS Năvodari (antrenor Florin Adam) – Emaus Cernavodă, meci din Liga a 4-a.
– Juniori C2 (antrenor George Focan) sâmbătă, 9 aprilie, ora 9, teren sintetic, CS Năvodari – Farul Constanța,
– Juniori B1 (antrenor Adrian Manea) sâmbătă, 9 aprilie, ora 10, Dacia Mircea Vodă – CS Năvodari,
– Juniori E2, (antrenor Marius Dinicu), vineri, 8 aprilie, ora 16, teren sintetic, CS Năvodari – CS Medgidia,
– Secția de box, miercuri, 6 aprilie, ora 18, Sala de box Năvodari, sparring organizat de CS Năvodari alături de boxerii de la CS Medgidia. Antrenori Ferodin Ablalim și Marcel Jipeanu.
– Secția de kempo, sâmbătă, 9 aprilie, ora 10, 25 de sportivi de la CS Năvodari participă la competiția „Dragon Fight” desfășurată la Valu lui Traian. Antrenor Marcel Jipeanu.
– Secția de handbal, joi, 7 aprilie, ora 19, Sala Sporturilor Năvodari, meci de pregătire CS Năvodari (grupa băieți 2008-2009) – HC Omer Constanța.
– Sâmbătă, 9 aprilie, ora 9, Sala Sporturilor Năvodari, meci de pregătire CS Năvodari (grupa fete 2008-2009) – HC Omer Constanța. Antrenor Diandra Adam.
– Secția de șah, sâmbătă, 9 aprilie, ora 14, Casa de Cultură Năvodari, turneu blitz cu participarea tinerilor șahiști de la CS Năvodari și Victoria Cumpăna, competiție de verificare în vederea Campionatului Național pentru copii și juniori, programat la Eforie Nord între 10 și 20 aprilie. Antrenor Daniel Panainte.
– Secția de volei, sâmbătă, 9 aprilie, ora 13, Sala Sporturilor Năvodari, meci de pregătire între echipele de cadete CS Năvodari și CS Medgidia. CS Năvodari și CS Medgidia. Antrenor Robert Pererva.
Administrarea Domeniului Public și Privat
– 16 avize de intervenție
– 22 avize de funcționare agenți economici
– proces verbal de recepție
– 7 contracte de concesiune/cotă indiviză/închirieri
– 16 verificări documentații cadastrale, planuri de situație, întocmire declarații + cereri înscriere OCPI
– 25 autorizații de parcare
– 9 vizări autorizații taxi, aviz traseu, certificate înregistrare autovehicule lente, radieri buldo, aviz publicitate
– Verificări imobile din sectoare cadastrale pentru lucrări de înregistrare sistematică
– 3 avize de ocupare a domeniului public
– 125 documente de corespondență externă
– 57 documente corespondență internă
– 1 acord de intabulare
– 5 sesizări iluminat public
Asistență Socială
– 3 cazuri noi primite din partea DGASPC Constanța și SCJU Constanța cu privire la verificare situație mamă minoră, conflicte/neințelegeri, suspiciune minoră abuzată
– 4 anchete sociale redactate și transmise ulterior DGASPC Constanța cu privire la tânără aflată în situație de risc (suspiciune consum substanțe psihotrope), minoră suspiciune abuz, stabilire măsură de protecție specială;
– 10 vizite în teren în vederea monitorizării copiilor ai căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate;
– 10 vizite în teren și întocmirea a 2 anchete sociale
– s-a încetat dreptul la ajutor pentru încălzirea locuinţei cu combustibil solid pentru un beneficiar care nu mai îndeplineşte condiţiile
– s-au primit alimentele de la furnizor şi s-au distribuit pentru un număr de 51 beneficiari ai cantinei de ajutor social;
– s-a finalizat campania de primire cereri pentru acordarea tichetelor sociale cu ocazia Pastelui 2022; au fost înregistrate: 211 cereri (41 beneficiari alocaţie de susţinere a familiei, 38 beneficiari de venit minim garantat şi 132 persoane fără venit), 1338 cereri pensionari, 466 persoane cu handicap
– verificări în sistemul informatic ANAF (PatrimVen) a situației beneficiarilor de alocaţie de susţinere a familiei – 3 familii;
– reevaluare prin ancheta sociala a beneficiarilor de alocaţie de susţinere a familiei – 3 familii;
– 28 vizite în teren, efectuare anchete sociale pentru copii la solicitarea beneficiarilor, pentru verficarea din oficiu a copiilor/asistenților personali, efectuare anchete sociale pentru adulți la solicitarea beneficiarilor
– S-a mentinut derularea proiectului comunitar ”Dacă ai nevoie de o haina, poți lua, dacă vrei să ajuți, poți lăsa”, locuitorii orașului donând îmbrăcăminte și încălțăminte, iar persoanele în nevoie vin și iau hainele de care au nevoie de la sediul Centrului de Zi pentru Copii și Persoane în Vârstă. De asemenea, personalul de îngrijire s-a implicat in sortarea hainelor donate;
– In prezent se afla în evidența centrului 33 de beneficiari, din care 13 sunt inclusi pe grupa gimnaziala, iar 18 pe grupa primara, 6 pe consiliere psihologica din care doi nu sunt incluși în activitățile socio-educative; S-a derulat programul de consiliere psihologică individuală și de grup.
– s-au derulat ședințele de consiliere psihologică individuală conform programărilor – intervenție clinică primară ( reechilibrare emoțională, modelare comportamentală, stimulare cognitivă), evaluare psihologică si interpretarea rezultatelor obținute
– s-a derulat consilierea parentală acordată unui parinte al cărui copil se află în situație de risc și consilierea psihologică pentru o elevă de liceu aflată în situație de risc ;
– Monitorizarea stării de sănătate a copiilor pe parcursul derularii activititatilor zilnice.
– S-a marcat evenimentul Ziua Mondiala a Sănătatii (07.04.2022) la nivelul Centrului de Zi pentru Copii, cu tematica ”Acordarea primului ajutor” https://www.primaria-navodari.ro/ziua-mondiala-a…/
– Au fost actualizate dosarele de servicii pentru o parte din beneficiarii Centrului de Zi pentru Persoane în Vârstă.
– S-a reorganizat săptămânal spațiul terapeutic pentru crearea unui cadru optim pentru beneficiari;
– S-au întocmit fișe medicale și monitorizarea tensiunii arteriale pentru vârstnici;
– S-a asigurat livrarea produselor de patiserie (donații) pentur vârstinici:S-a marcat evenimentul Ziua Mondiala a Sănătatii (07.04.2022) la nivelul Centrului de Zi pentru Persoane în Vârstă, cu tematica ”Boli acute/boli cornice și cardiovasculare”
– S-au asigurat activitățile de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiari ai Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, nouă vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.;
– Activitati specifice realizate cu sprijinul voluntarilor aflați în evidența Direcția Asistența Socială: s-au primit 127 cereri de decontare a cheltuielilor cu hrana pentru persoanele refugiate conform mecanismului de deccontare. Din numarul total au fost validate un numar de 122 cereri;
Urbanism
– 29 certificate de Urbanism
– 7 autorizații de construire
– 4 adrese de corespondență
– 29 certificate de atestare a edificării construcției
– 6 adeverințe de nomenclator stradal
– 2 înștiințări privind valoarea finală a lucrărilor
– 5 procese verbale de recepție
S.C. Termica Distribuție S.R.L.
– Așternere asfalt B-dul Mamaia Nord
– Scarificare și împietruire zona Biobaza
– Lucrări parcare str. Macului

Registratura

– Au fost înregistrate 1.775 documente, dintre care 102 depuse re cetățeni, operațiuni administrative care pot fi efectuate online, iar 1673 documente intre între direcții, servicii, compartimente, birouri

You may also like