gazetajudeteana.ro

Primăria Năvodari – Informare raport de activitate 21-25 martie 2022

de

Primăria Năvodari
Raport de activitate săptămâna 21-25 martie 2022

👉Politia Locala

– 48 sesizări telefonice, Whatsapp, 112 primite și rezolvate
– 8 sancțiuni contravenționale constatate/aplicate
– 84 verificări în bazele de date ale M.A.I auto/persoane
– 118 verificări auto peste 3,5 tone tranzit prin U.A.T. Năvodari
– 48 procese verbale trimise spre afișare, 27 procese verbale trimis spre executare silită în alte localități, 12 sancțiuni contravenționale comunicate la domiciliu, 19 implementari procese-verbale abateri rutiere
– 10 sesizări rezolvate
– 6 somații pentru autoturisme abandonate
– somație înmânată
– 20 persoane juridice și 6 persoane fizice au fost verificate de pe raza orașului Năvodari
– 2 somații pentru igienizare

👉Gospodarie Comunala
– Distribuit pomi fructiferi cetățenilor ce au solicitat prin Programul ,,Un pom pentru Fiecare Om – Un pom pentru fiecare casa,,
– Toaletat arbuști, salubrizat parcuri și spații verzi, efectuare șeibi, săpat trandafiri, curățare gard viu și buruieni, strâns Frunze, scos gard viu
– Reparații, mobilier stradal vandalizat, semne circulație și locuri de joacă
– Igienizare cimitir
– Finalizat sistem de irigații bl. A8
– Mentenanță Biobază
– Amenajare spațiu verde bl. RA3, RA4, RA5, RA6

👉S.P.C.L.E.P Năvodari
Au fost înregistrate:
– 134 cereri pentru eliberare acte de identitate
– S-au înmânat 165 acte de identitate
– S-au înregistrat 1 naștere, 9 căsătorii, 6 decese, 2 schimbări de nume pe cale adminisreativă
– Actualizare Registru Național de Evidență a Persoanelor pentru 117 de persoane
– S-au furnizat datele a 66 persoane la cerere a unor autorități publice sau persoane fizice
– 4 sesizări pentru deschiderea procedurii succesorale

👉Juridic
– Derularea pe rolul instanțelor de judecată a 35 dosare
– 33 comunicări de hotărâri judecătorești, citații – inștiințări termene și solicitări ale instanței
– 10 adrese de corespondență internă și 5 către alte instituții și cetățeni

👉Audit
– Continuarea misiunii de audit conform planificării prin întocmirea pe pași a documentației specifice
– Studierea legislației, a ghidurilor și procedurilor în vederea pregătirii acțiunilor de audit viitoare ce se vor desfășura în anul 2022, precum și pentru îmbunătățirea cunoștințelor

👉Serviciul Impozite si Taxe

• 152 certificate fiscale emise la persone fizice si juridice
• Total chitante emise 2153 din care 1011 la ghiseu cu numerar, 622 la ghiseu cu POS, 322 prin Etax, 198 ordine de plata operate
• Declaratii de impunere operate in sistem
– 586 declarații cladiri personae fizice și juridice
– 238 declarații auto persoane fizice și juridice
– 611 declarații teren persone fizice și juridice
– 286 declarații de taxa de salubrizare
– 533 modificari/completari de roluri persone fizice și juridice
• 158 amenzi contravenționale operate în sistem
• 148 somații + titluri executorii persoane fizice
• 22 adrese de înființare proprie pe venituri persoane fizice
• dosare de transformare a amenzilor în munca în folosul comunității
• 44 corespondență, adrese
• dosar soluționat pe O.G 69/2020
• 19 amenzi pentru declararea cu întârziere emise la ghișeu
• 7 dosare de scutire plată pentru persoane cu dizabilități

👉Clubul Sportiv Năvodari

Calendar competitional

– Secția fotbal seniori, sâmbătă, 26 martie, ora 13, Victoria Cumpăna – CS Năvodari (antrenor Constantin Funda), meci din Liga a 4-a.
– Juniori A1, sâmbătă, 26 martie, ora 11, Victoria Cumpăna – CS Năvodari (antrenor Florin Adam), meci din Liga a 4-a.
– Juniori C2 (antrenor George Focan) sâmbătă, 26 martie, ora 16,30, teren sintetic, CS Năvodari – CSO Ovidiu,
– Juniori D2 (antrenor Ciprian Cazan) duminică, 27 martie, ora 9,30 teren sintetic, CS Năvodari – Kinder Constanța,,
– Juniori B1 (antrenor Adrian Manea) sâmbătă, 26 martie, ora 10, CFR Constanța – CS Năvodari,
– Juniori E3, (antrenor Cristian Mihăilă), sâmbătă, 26 martie, ora 9, teren balon, CS Năvodari – Academia Hagi.
– Secția de șah, 26 și 27 martie, ora 10, Amara, șahiști de la CS Năvodari participă la Festivalul Internațional de Șah „Cupa Satori Art Slobozia”, (antrenor Daniel Panainte).
– Secția de box, (antrenori Ferodin Ablalim și Marcel Jipeanu) între 23 și 26 martie, Sala Polivalentă Piatra Neamț, Cupa României la box pentru seniori la care participă doi pugiliști de la CS Năvodari, Florentin Niculescu – categoria 67 kg și Adrian Dârnă – categoria 81 kg.

👉Administrarea Domeniului Public și Privat
– Sute de nectarini, piersici, pruni, meri, gutui, caiși și vișini au fost împărțiți cetățenilor care si-au exprimat dorința de a participa la programul pilot “Un pom pentru fiecare om, un pom pentru fiecare casă”.
– 11 avize de intervenție
– 33 avize de funcționare agenți economici
– 9 proces verbal de recepție
– 10 contracte de concesiune/cotă indiviză/închirieri
– 11 verificări documentații cadastrale, planuri de situație, întocmire declarații + cereri înscriere OCPI
– 19 autorizații de parcare
– 50 vizări autorizații taxi, aviz traseu, certificate înregistrare autovehicule lente, radieri buldo, aviz publicitate
– Verificări imobile din sectoare cadastrale pentru lucrări de înregistrare sistematică
– 1 aviz de ocupare a domeniului public
– 64 documente de corespondență externă
– 120 documente corespondență internă
– acorduri de intabulare
– 60 sesizări iluminat public

👉Asistență Socială

– 4 adrese noi primite de la DGASPC Constanta si Avocatul Poporului-Constanta cu privire la: verificare situatie copii in dificultate, neintelegeri intre parinti, minora disparuta de la domiciliu, reevaluare masura protectie copil;
– 5 vizite in teren si intocmirea documentelor aferente
– 5 adrese noi primite de la judecatorie si notariate privind efectuarea anchetelor psihosociale in dosarele avand ca obiect divort cu minori, exercitarea autoritatii parintesti, pensie intretinere minor
– 8 vizite in teren, intocmirea a 2 rapoarte psiho-sociale;
– efectuarea de anchete sociale pentru evaluare beneficiar de ASF – 1 familie, pentru reevaluare beneficiar de ASF – 2 familii
– s-au primit 43 cereri pentru acordarea tichetelor sociale Paşte 2022 verificate în sistemul Patrimven si introduse în program (6 beneficiari de alocaţie de sustinere a familiei, 8 benefciari ajutor social, 29 persoane fără venit)
– s-au primit 9 dosare pentru indemnizaţie creştere copil/stimulent de inserţie
– s-au primit 6 dosare alocaţie de stat
– efectuare anchete sociale și verificare in programul ANAF pentru reevaluare situatie în vederea menținerii dreptului la venit minim garantat ( 4 cazuri)
– primirea alimentelor de la furnizor,pentru un număr de 53 beneficiari, ai cantinei de ajutor social şi distribuirea acestora beneficiarilor;
– s-au efectuat 5 anchete sociale în vederea obținerii încadrarii într-un grad de handicap;
– 9 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor sociale pentru orientarea școlară și profesională a copiilor, pentru evaluarea inițială a copiilor cu suspiciune CES/handicap, pentru reevaluarea și încadrarea copiilor în grad de handicap, în vederea monitorizării planurilor de abilitare-reabilitare a copiilor cu handicap, în vederea reevaluării asistenților personali ai copiilor cu handicap grav cu asistent personal
– 6 vizite în teren în vederea efectuării anchetelor sociale pentru reîncadrare în grad de handicap a adulților cu handicap
– conform Registrului de prezență a copiilor înscriși la creșă, de serviciile unității au beneficiat în această perioadă, în medie zilnică de 32 de copii prezenți. Serviciile acordate sunt servicii integrate de educație, îngrijire și supraveghere după cum urmează: supravegherea stării de sănătate a copiilor și asigurarea asistenței medicale de regim de urgență, asigurarea nutriției copiilor în regim de 2 mese principale, ora 08.30 și ora 12.00 și 2 gustări, una la ora 10.00 iar cea de a doua la ora 15.30.
– Mentinerea derulării proiectului comunitar ”Dacă ai nevoie de o haina, poți lua, dacă vrei să ajuți, poți lăsa”, proiect pe care comunitatea și l-a asumat.
– Interventie in teren impreună cu Compartimentul Protecția Copillului pentru un copil aflat în situație de risc – se afla in monitorizare și realizare măsuri;
– In prezent se afla în evidența centrului 32 de beneficiari, din care 13 sunt inclusi pe grupa gimnaziala, iar 17 pe grupa primara, 6 pe consiliere psihologica din care doi nu sunt incluși în activitățile socio-educative;
– S-a derulat si marcat Ziua Mondiala a Apei sub egida ”pretuiește planeta și apa” prin Fișă colectivă de pictură, activitate educațională; s-a derulat și marcat Ziua Internațională a Poezie, Ziua mondiala a Sindromului Down, Ziua Marionetelor și a Păpușarilor astfel: confecționare păpuși din diverse materiale și șosete desperechiate in semn de susținere a persoanelor cu sindrom Down.
– Pregătire activitate intergenerațională cu participarea copiilor și vârstnicilor, beneficiari ai Centurlui de Zi pentru Copii și Persoane în Vârstă în vederea marcării evenimentului ”Ziua Mondiala a Teatrului” , workshop ”Îmbrățisăm tainele teatrului” – confecționarea și oferirea de invitatii, organizare desfățurător activitate;
– S-a reorganizat spațiul terapeutic pentru crearea unui cadru optim pentru beneficiarii centrului de zi pentru personae în vârstă;
– S-au identificat și pregătit materialele necesare activităților de terapie “ Șezătoarea,,
– S-au desfășurat activități (atât individual, cât și în grup) de: meloterapie, ergoterapie, artterapie
– Participare la evenimentul cultural-artistic “ZIUA MONDIALĂ A POEZIEI“, organizat de către Casa de Cultură Pontus Euxinus Năvodari;
– A fost acordat sprijin în rezolvarea unor probleme legate de acte pentru alți doi beneficiari din cadrul Centrului de Zi pentru Persoane în Vârstă;
– Au fost oferite servicii sociale de îngrijire la domiciliu pentru vârstnicii/beneficiari ai Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice. Astfel, nouă vârstnici din orașul nostru au primit sprijin în efectuarea activităților uzuale ale vieții de zi cu zi, precum: igiena corporală și a eliminărilor, îmbrăcare/dezbrăcare, hrănire și hidratare, companie, efectuare cumpărături, menaj, etc.;
– Zilnic au fost efectuate scurte ședințe – asistent social și îngrijitori la domiciliu pentru a se cunoaște situația benefiaciarilor UID la zi;
– A fost acordată consiliere pentru doi solicitanți de servicii sociale în cadrul Unității de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice;

👉Urbanism
– 31 certificate de Urbanism
– 3 autorizații de construire
– 18 adrese de corespondență
– 15 certificate de atestare a edificării construcției
– 17 adeverințe de nomenclator stradal
– 12 înștiințări privind valoarea finală a lucrărilor
– 7 procese verbale de recepție

👉S.C. Termica Distribuție S.R.L.
– Asfaltare str. Pescarilor, Aleea Materna, str. Primăverii, str. Albinelor zona biserică
– Montat borduri mari strada Apusului, str. Stadionului

👉Registratură

– au fost înregistrare și rezolvate 1 808 documente, din care 131 depuse de cetățeni, operațiuni administrative care pot fi efectuate online și nu mai necesită interacțiunea direct între cetățean și funcționarul public, iar 1 677 documente interne între direcții servicii, compartimente, birouri;

You may also like